تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

قطار تهران شیراز

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

امروز با شما همراه هستیم با معرفی قطار تهران شیراز

شیراز از جمله شهرهایی است که افراد زیادی آن را برای گشت و گذار خود انتخاب می کنند.

علت این امر وجود باغ ها و جاذبه های تاریخی زیادی است که در این شهر قرار دارد.

هم چنین آب و هوای مطبوع این شهر به ویژه در فصل بهار از دیگر نکاتی است که باعث می شود افراد آن را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنند و سفری لذت بخش را به این شهر تجربه کنند.

جاذبه های تاریخی شیراز

این شهر با دارا بودن جاذبه های تاریخی ای چون مجموعه زندیه، مسجد نصیرالملک، مسجد عتیق و دروازه قرآن از شهرهای غنی و قدیمی ایران محسوب می شود.

هم چنین این شهر با داران بودن چندین بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی از قطب های پزشکی کشور محسوب می شود و سالانه افراد مختلفی به قصد درمان به این شهر سفر می کنند.

غذا های محلی شیراز

غذاهای ویژه این شهر از جمله مواردی محسوب می شود که در مناطق مختلف طرفداران خاص خود را دارد.

غذاهای محلی ای چون کلم پلو، یخنی، شکر پلو، آش ماست، آش سبزی و دسرهایی چون فالوده شیرازی و مسقطی از جمله خوراکی هایی هستند که در سراسر ایران از آن ها استقبال می شود.

از دیگر غذاهای سنتی شیراز که در مناطق مختلف استفاده می شود، می توان کوفته سبزی، لوبیا پلو شیرازی، دوپیازه شیرازی، آش انار، کلوچه شیرازی و بادام سوخته را نام برد.

عرقیات شیراز در همه ایران معروف است و از جمله مواردی است که افراد آن را به عنوان سوغات برای نزدیکان خود هدیه می برند.

خاتم کاری، نقره کاری، حصیر بافی و سفال و سرامیک از جمله صنایع دستی ای است که در هنگام سفر به این شهر می توانید زیباترین نوع آن ها را تهیه کنید و به دوستان خود هدیه دهید.

هم چنین آبلیمو، آبغوره، نارنج، گیوه، کاشی معرق، قالی، مینیاتور، میناکاری، ظروف شیشه ای و قلمزنی نمونه های دیگری از مواردی است که می توانید نوع مرغوب آن را در این شهر تهیه کنید.

جاذبه های توریستی شیراز

باغ ارم، باغ عفیف آباد، باغ جهان نما، باغ دلگشا باغ جنت از جمله باغ هایی هستند که فضای شهر را به بهشتی بی نظیر تبدیل کرده اند.

آرامگاه بزرگانی چون حافظ و سعدی نیز خلوتگاه بسیاری از ایرانیان اهل شعر و ادب است که از مناطق مختلف به دیدن آن می آیند.

یکی از راحت ترین راه ها برای سفر به این شهر از تهران استفاده از قطار است. شما می توانید با تهیه بلیط قطار شیراز تهران به راحتی مقدمات سفرتان را فراهم کنید و از سفر به این شهر زیبا لذت ببرید.

امیدواریم از مطالعه این مقاله استفاده کافی برده باشید.

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

 

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x