تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

حمل با قطار

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

امروز با شما هستیم با معرفی حمل با قطار امیدواریم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید

در این پست با عنوان حمل با قطار و توضیحات و اهمیت حمل و نقل ریلی با شما خواهیم بود

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به مطالب زیر می پردازیم:

آشنایی با حمل و نقل ریلی

مبادلات تجاری

برنامه های استراتژیک اقتصادی

[/stextbox]

حمل با قطار
حمل با قطار

آشنایی با حمل و نقل ریلی

حمل و نقل ریلی از مهمترین عوامل تحول اقتصاد جهان و شروع استفاده از أن همزمان با انقلاب صنعتی است. از ۳۷۰ سال پیش که نخستین واگن های اسبی در انگلیس برای حمل ذغال سنگ به کار گرفته شد تا سال ۱۸۰۴ که موتورهای بخار برای حرکت واگن های قطار و حمل بار و مسافر به کار گرفته شد حدود ۱۷۰ سال گذشته بود و به تدریج سرعت بشر در دستیابی به فن آوری های جدید و توسعه و پیشرفت افزایش می یافت.

مهمترین ویژگی این دوران که دوران انقلاب صنعتی است، افزایش سرعت و حجم انتقال بار و مواد اولیه و کالا است که به تحول بزرگ صنعتی و اقتصادی در جهان منجر شد.

اولین شبکه های راه آهنی جهان در سال ۱۸۲۵ در انگلیس و در سال ۱۸۲۸ در آمریکا افتتاح گردیده است در سال ۱۸۸۲ موتور رودولف دیزل مورد آزمایش قرار گرفت.

بنابراین از سال ۱۹۳۴ موتورهای دیزل جایگزین موتور های بخار شد و باعث افزایش سرعت حمل و نقل با قطار و کاهش آلودگی و میزان مصرف انرژی گردید.

کشور ما در میان بیشتر کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه قیمت کمتری از نظر تاسیس راه آهن دارد و نخستین اقدامات آن به سالهای (۱۲۹۰ه ش باز می گردد).

آشنایی با حمل و نقل ریلی
آشنایی با حمل و نقل ریلی

مبادلات تجاری

در عصر حاضر از حمل و نقل نه به عنوان واسطه برای مبادلات تجاری بلکه به عنوان بستر و سنگ بنای جهش های اقتصادی و دروازه ارتباطات تجاری – فرهنگی در میان ملل مختلف یاد می کنند، حمل و نقل یکی از شاخص های کلان اقتصادی در هر کشور به شمار می رود و سهمی که بخش حمل و نقل در تولید ناخالص داخلی به خود اختصاص می دهد، بیانگر اهمیت آن در کل اقتصاد کشور است.

در ایران حدود 5 / 8 درصد از تولید ناخالص داخلی و در کشورهای صنعتی بین ۱۵ – ۱۲ درصد به بخش حمل و نقل اختصاص دارد. برخی اقتصاددانان بر این عقیده اند که جهش اقتصادی کشورهای توسعه یافته به دلیل اتخاذ روش های صحیح حمل و نقلی بوده و اهمیت حمل و نقل تا بدان حد است که متخصصان و محققان اقتصاد، حمل و نقل را زیربنای توسعه کشورها تلقی می نمایند.

مبادلات تجاری
مبادلات تجاری

 

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]فدک سنت میهمان نوازی ایرانی را به خوبی اجرا می کند تا شما سفری خوش را تجربه نمایید[/stextbox]

برنامه های استراتژیک اقتصادی

از میان سیستم های حمل و نقل، حمل و نقل ریلی به سبب ویژگی هایی همچون ایمنی مطلوب، مصرف کم انرژی و آلودگی کمتر، از اهمیت خاصی برخوردار است. ایجاد کریدورهای ریلی و اتصال آن به کشورهای همسایه و بنادر ایران بخشی از برنامه های استراتژیک اقتصادی است که دستیابی و استفاده از ظرفیت های نهایی آن، سهم زیادی در توسعه ملی خواهد داشت.

برنامه های استراتژیک اقتصادی
برنامه های استراتژیک اقتصادی

امیدواریم از مطالعه این مقاله استفاده کافی برده باشید.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

برخی از ویژگی های قطارهای فدک:

✅  ارائه حوله مرطوب / دستمال مرطوب

✅  سرو نوشیدنی خوشامدگویی

✅  استفاده از ظروف چینی

✅  سرو عصرانه یا صبحانه با توجه به ساعت حرکت قطار

✅  سرو پیش غذا، غذای اصلی و دسر

✅  سرو نوشیدنی گرم بعد از غذا بصورت نامحدود

✅  ارائه سرویس خواب با کیفیت متفاوت

[/stextbox]

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x