تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

دفتر ماهان تهران

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

با ما همراه شوید تا در این پست در مورد دفتر ماهان تهران بیشتر برایتان توضیح دهیم .

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به مطالب زیر می پردازیم:

آشنایی با دفتر ماهان تهران

سفر با هواپیما

خرید هواپیما

[/stextbox]

 

آشنایی با دفتر ماهان تهران

دفتر ماهان تهران یا به عبارتی شرکت هواپیمایی ماهان ، این شرکت هواپیمایی در تهران واقع شده است و جزء شرکت های هواپیمایی خصوصی محسوب می شود .

آشنایی با دفتر ماهان تهران
آشنایی با دفتر ماهان تهران

سفر با هواپیما

یکی از راحت ترین سفرها سفر با هواپیما است و حتی حمل و نقل بار بهراحتی باهواپیما صورت می گیرد شرکت هواپیمایی ماهان در سال هزار و سیصد و هفتاد سه به عنوان اولین شرکت خصوصی هواپیمایی آغاز به کار کرد این شرکت فعالیت های خود را از سفر تهران – کرمان و کرمان – تهران آغاز کرد.

سفر با هواپیما
سفر با هواپیما

 

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به برخی از ویژگی های قطارهای فدک اشاره می کنیم:

✅  ارائه ویلچر به مسافران برای جابجایی در ایستگاه و قطار در صورت درخواست

✅  ارائه سرویس خواب با کیفیت متفاوت

✅  ارائه گهواره به مسافران دارای کودک زیر دو سال در صورت درخواست

✅  ارائه هدفون

✅ ارائه روزنامه های فارسی، عربی و انگلیسی

✅ سرو غذای کودک و غذای سلامت در صورت انتخاب مهمان

[/stextbox]

خرید هواپیما

بعد از آغاز فعالیت شرکت هواپیمایی ماهان و با پیشرفت این شرکت خصوصی برای آرامش و امنیت هرچه بیشتر حال مسافران را خریداری نمود 300B4 دو هواپیمای ایرباس مدل و چند سال بعد بازم هم اقدام به خرید چند فروند هواپیمای جدید ایرباس مدل 300 – 600 –  340 و . . . و بوئینگ مدل کرد ، با خرید بوئینگ به عنوان مدرن ترین هواپیما برای سفر های دور برد اروپایی747-300/400 و آسیای شرقی مورد استفاده قرار داد .  و در مسیر های داخلی و کوتاه برد از مدل های دیگر استفاده می کند

شرکت خصوصی هواپیمایی ماهان تعداد هواپیما های خود را به 54  فروند افزایش داد تا خطوط هوایی خود را برای سفرهای اروپایی و سفرهای داخلی ارتقا ببخشد و این ارتقای کیفیت باعث افزایش تعداد مسافران این شرکت خصوصی شده است .

خرید هواپیما
خرید هواپیما

شرکت هواپیمایی ماهان با سه هزار و سیصد کارمند برای ارتقای سطح کیفی این شرکت به طور شبانه روزی در تلاشند تا مشتریان و مسافران این شرکت هواپیمایی به طور کامل رضایت داشته باشند .

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]مهمانداران قطارهای فدک توسط اساتید بین المللی شرکت هواپیمایی لوفت هانزا اتریشی انتخاب شده و آموزش دیده اند.[/stextbox]

شبیه ساز

A300B4 از نقاط قوت این شرکت هواپیمایی خصوصی می توان به شبیه ساز پرواز اشاره کرد ، شبیه ساز هواپیمای برای آموزش تیم پرواز و خلبانان این شرکت خصوصی قرار گرفته شده است .

از جمله خدماتی که این شرکت خصوصی به مشتریان و مسافران خود ارائه می دهد در بخش های مسافربری و پست و بار است که این خدمات رضایت مشتریان را به همراه داشته است در سال 1390 پروازهای مستقیم تهران به شانگهای و اصفهان به استانبول شروع شد که آمار مسافران حمل شده در این سال به نزدیک پنج میلیون رسید .

در سال 1392 پروازهای جدید این شرکت از شیراز و تهران به مقصد کویت آغاز گردید ، در انتها باید به مهمانداران این شرکت هواپیمایی اشاره کنیم که با دیدن دوره های  6 ماهه برای ارائه ی هر چه با کیفیت تر خدمات به مسافران تلاش می کنند .

امیدواریم از مطالعه این مقاله استفاده کافی برده باشید.

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x