تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

قطار تهران ساری

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

امروز با شما هستیم با معرفی قطار تهران ساری

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به مطالب زیر می پردازیم:

آشنایی با ساری

غذاهای سنتی و صنایع دستی ساری

چگونگی تهیه بلیط قطار تهران ساری

[/stextbox]

 

آشنایی با ساری

سفر به ساری یعنی سفر به دل طبیعت ،ساری شهری است دارای جنگل و دریا ،کسانی که علاقه ی زیادی به طبیعت بکر دارند ،برای سفر و تعطیلات ساری را جزو اولویت هایشان قرار میدهند.

این شهر بزرگترین شهر و مرکز استان مازندران است که دارای جاذبه های فراوان است و سالانه گردشگران زیادی را به خود جلب میکند.شهری با آب و هوای معتدل بهترین مکان برای سپری تابستان و در امان ماندن از گرمای آزار دهنده آن است.

ساری از شمال به دریای مازندارن و از جنوب با رشته کوه های البرز ارتباط دارد.کسانی که علاقه ی زیادی به غذاهای محلی دارند ،نمیتوانند از امتحان کردن غذای های سنتی این شهر دست بکشند.

آشنایی با ساری
آشنایی با ساری

غذاهای سنتی و صنایع دستی ساری

غذاهایی مثل مرغ ترش،ماهی شکم ، چاشنی ساک، پرو مرغ شکم پر ، کدو پلو، سیر انار و ناز خاتون،این غذاها در کل کشور جزو لذیذ ترین ها و خوشمزه ترین غذا ها به حساب می آیند.شمالی ها در صنایع دستی نیز جزو برترین ها هستند و محصولات دستی شان در بین گردشگران و توریست ها پرطرفدار بوده است.

حصیربافی، گلیم بافی، صنایع چوبی ، جوراب بافی، جاجیم بافی ، سفال گری ، موج بافی، نمدمالی و… جزو صنایع دستی و سوغات ساری به حساب می آیند.

کسانی که به غذاهای دریایی مانند ماهی علاقه دارند ، بهتر  است ماهی های تازه ی صید شده را ازبزرگ ترین بازار ماهی فروشی در شمال کشور خریداری کنند.

یکی از زیبا ترین جاذبه های طبیعی ساری ،آبشار اوبن است که یکی از زیباترین و آبشارهای ایران در اعماق جنگل دودانگه ساری است.

اگر قصد دارید در فصل زمستان به ساری سفر کنید بهتر است تماشای اردک های وحشی را از دست ندهید ،پس سری به دریاچه الندان بزنید و از آرامش جادویی این پدیده استفاده کنید .

غذاهای سنتی و صنایع دستی ساری
غذاهای سنتی و صنایع دستی ساری

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]در هر کوپه دو نمایشگر 15 اینچی فول اچ دی قرارگرفته است.[/stextbox]

چگونگی تهیه بلیط قطار تهران ساری

سفر با قطار یکی از امن ترین سفر ها به حساب می آید و آمار حوادث آن بین سایر وسایل نقلیه بسیار کم است.دیدن سرسبزی و درختان از پشت شیشه کوپه های قطار و عبور از میان راه هایی که اطراف آن یکی از دیدنی ترین صحنه هاست .لحظه به لحظه ی سفر با قطار در ذهن ثبت و خاطره می شود .

برای تهیه بلیط قطار تهران به ساری می توانید با مراجعه به ایستگاه راه آهن و یا آژانس های مسافرتی اقدام به تهیه بلیط کنید و یا اینکه به صورت غیر حضوری بلیط قطار خود را به صورت اینترنتی رزرو کنید .

چگونگی تهیه بلیط قطار تهران ساری
چگونگی تهیه بلیط قطار تهران ساری

نکته

قطار محدودیت وزن بار ندارد و شما میتوانید بدون نگرانی هر چقدر که باب میلتان است وسایل با خود بیاورید و یا سوغاتی خریداری کنید.

اگر آب و هوا نامساعد بود نگران نشوید زیرا شرایط جوی تاثیری بر روی حرکت قطار ها ندارد و شما میتواند هر زمانی که خواستید به سفر بروید.

اگر طرفدار محیط زیست هستید و آلودگی طبیعیت باعث آزارتان می شود باید این مژده را به شما بدهم که سفر با قطار کمترین آلودگی را به محیط زیست وارد میکند به همین دلیل است که سفر با قطار را سفر سبز نام نهاده اند.

اگر به دریا و طبیعت و همین طوری غذاهای خوشمزه علاقه مندید پیشنهاد من به شما سفر به شهر ساری است.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

برخی از ویژگی های قطارهای فدک:

  • سامانه ی دوربین مداربسته cctv در فضاهای عمومی
  • عایق های صوتی و حرارتی جهت حذف صداهای مزاحم و افزایش سطح کیفی سفر
  • تزئینات داخلی لوکس و مدرنبه منظور جریان هوای تازه در واگن به منظور ایجاد شرایط آسایش مسافران
  • سامانه روشنایی و نورپردازی ویژه
  • تخت های بزرگتر از اندازه استاندارد (600*1760)
  • سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی مجهز به شیرهای اتوماتیک و آب سرد و گرم

[/stextbox]

امیدواریم از مطالعه این مقاله استفاده کافی برده باشید.

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x