تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

قطار رجا اصفهان

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

امروز با شما هستیم با معرفی قطار رجا اصفهان

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به مطالب زیر می پردازیم

معرفی قطار رجا

امکانات قطار رجا

تهیه بلیط رجا اصفهان

[/stextbox]

 

معرفی قطار رجا

شرکت رجا با قطار هایی که دارد سفر ایمنی را برای شما به اصفهان آرزو می کند قطار رجا اصفهان با توجه به این که شهر اصفهان جز شهر های مهم و گردشگری کشورمان به حساب می آید .

شهر اصفهان با توجه به قدمتی که دارد و بناهای شگفت انگیزی که در آن وجود دارد از سی و سه پل گرفته تا عالی قاپو همه و همه با طراحی خاصی ساخته شدند .

و باعث جذب مسافران زیادی برای دیدن این بنا ها می شود قطار رجا اصفهان مانند سایر قطارهای این شرکت داری بهترین وسایل و تجهیزات برای آسایش شما و همچنین بهترین نیروهای کار برای خدمت به شما آماده ی انجام وظیفه هستند تحقق رسیدن به رضایت و خشنودی مسافر از خواسته ها و اهداف رجا می باشد .

قطار رجای اصفهان با سرعت مطمئنه حرکت میکند و ساعات رفت و آمد آن شروع و رسیدن به مقصد بسیار منظم و طبق ساعات درج شده بر روی بلیط شما است و این نشان از هماهنگی و نظم فوق العاده ای است که حاکم است .

معرفی قطار رجا
معرفی قطار رجا

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]برای میزبانی شما آموزش دیده ایم[/stextbox]

امکانات قطار رجا

قطار رجا اصفهان هر کوپه آن مجهز به پرده های بسیار زیبا و زخیم است که در تابستان گرما و نور خورشید را به داخل نمی گذارد بیاید و در زمستان نمی گذارد گرمای کوپه از راه پنجره هدر رود پریز هایی که در این کوپه ها تعبیه شدند سبب می شود که نگران شارژ تبلت و گوشی و یا لب تاب خود نباشید .و گوشی خود را به راحتی شارژ کنید .

در قطارهای چهار تخته رجا شاهد امکانات بیشتر و فضای شیک تری هستیم نسبت به قطارهای شش تخته ، از این رو بعضی از قطارهای رجا امکانات بیشتری نسبت به سایر قطارهای رجا دارند همچون کتابخانه و اینترنت وای فای آفلاین ، وای فای آفلاین به این صورت است که شما به شبکه وای فای قطار متصل می شوید که با آن می توانید به آرشیو چندین فیلم سینمایی دست پیدا کنید که بدون هزینه تمام آنها را تماشا کنید .

امکانات قطار رجا
امکانات قطار رجا

تهیه بلیط رجا اصفهان

برای خرید بلیط قطار رجا اصفهان شما می توانید به سادگی با مراجعه به ایستگاه راه آهن در محل زندگی خودتان یا آژانس های مسافرتی بلیط خودتان را بخرید و یا به صورت اینترنتی بلیط قطار رجا اصفهان را رزرو کنید که روش اینترنتی بسیار آسان تر و بدون دردسر تر است .

توجه داشته باشید که همیشه یک ساعت زود تر در ایستگاه راه آهن حضور پیدا کنید و برای سفربا قطار حتما کارت شناسایی با خود همراه داشته باشید .

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

برخی از ویژگی های قطارهای فدک:

✅  ارائه ویلچر به مسافران برای جابجایی در ایستگاه و قطار در صورت درخواست

✅  ارائه گهواره به مسافران دارای کودک زیر دو سال در صورت درخواست

✅  ارائه هدفون

✅ ارائه روزنامه های فارسی، عربی و انگلیسی

✅ سرو غذای کودک و غذای سلامت در صورت انتخاب مهمان

[/stextbox]

امیدواریم از مطالعه این مقاله استفاده کافی برده باشید.

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x