تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

شش تخته کویر

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

امروز با شما هستیم با معرفی شش تخته کویر

مسافرت با قطار بسیار جذاب و در عین حال خیلی آرامش بخش است . شما در قطار در امنیت کامل هستید. امروزه قطار های زیادی از شرکت های گوناگون در جابجایی مسافران در خط ریلی کشور مشغول به کار هستند

یکی از قطارهای محبوب و پر طرفدار برای مسافران قطار شش تخته کویر است این قطار که زیر مجموعه ای قطارهای  جوپار ریل می باشد همه روزه درحال جابه جایی مسافران است.

 

امکانات شش تخته کویر

این قطار همان طور که از عنوانش مشخص است مجهز به شش تخت می باشد که ظرفیت ۶ نفر رادارند در قطار شش تخته کویر شما می توانید زیبایی و ظرافت ساخت کوپه را به وضوح مشاهده کنید

اگر همراه خود بار و چمدان زیادی آورده اید می توانید آن را در زیر تخت و یا دربالای درب کوپه جایی برای بار و چمدان ها تعبیه شده که شما می توانید بارها و چمدان های  خودرا در آن قرار دهید

قطار شش تخته کویر دارای ۳ تخت در قسمت راست کوپه و ۳ تخت در قسمت چپ کوپه می باشد که در مجموع ۶ عدد است که معمولا پایین ترین تخت به عنوان صندلی نیز کاربرد دارد ویک پله در هر کوپه قرار گرفته است که شما به آسانی به تخت سوم بروید .

خیلی از افراد از خوابیدن در تخت سوم کمی هراس و دلهره دارند که مبادا در خواب از بالا به پابین پرت شوند ولی قطار شش تخته کویر به نحوی طراحی شده است که هر تخت به خصوص تخت دو و سوم مجهز به یک حفاظ است که مانع از افتادن شما هنگام خواب شود این قطار با داشتن سرعت عالی یک مسیر طولانی تهران مشهد را در زمان کمی طی می کند.

 

بلیط شش تخته کویر

و قیمت بلیط قطار های شش تخته کویر ارزان است از این رو مسافران زیادی به دلیل امکانات بی نظیرش این قطار را برای سفر خو انتخاب می کنند . قطارهای شش تخته کویر  سال ها در کشور ما یعنی ایران در حال خدمت هستند

و از این رو سلامت جان تک تک مسافران برای آن بسیار حائز اهمیت و مهم است و برای تحقق این هدف و پیشگیری از هر گونه سانحه ای تلاش بی وقفه ای کردند تا قطاری امن با بالاترین سطح کیفیت خدمات ارائه دهند.

می توانید برای خرید بلیط این قطار از وب سایت های خرید اینترنتی بلیط قطار ، اپلیکیشن های خرید بلیط یا  آژانس های مسافرتی و یا مراجعه به راه آهن استفاده نمایید .

 

امیدواریم از مطالعه این مقاله استفاده کافی برده باشید.

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x