تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

صبا اتوبوسی

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

امروز با شما هستیم با معرفی قطار صبا اتوبوسی

ایران سرزمین پهناور ما سرزمینی زیباست که اگر هر گوشه آن سفر کنیم از شگفتی هاو زیبایی های سرزمین  مان شگفت زده خواهیم شد خداوند نیز به گردش کردن و سفر کردن اشاره کرده است .

اما چرا سفر  چرا شرایط ایجاب میکند که ما به سفر به رویم قصد از سفر کردن گاه به صورت موقت است و فرد بعد از مدتی باز خواهد گشت و گاهی به صورت بلند مدت و ممکن است به ماه ها و سال ها به طول بیانجامد ما با سفر کردن تجربه تازه ای کسب میکنیم و با فرهنگ ها و رسوم و مردم جدیدی روبه رو خواهیم شد که به  خودی خود باعث می شود

لحظه جدیدی در زندگی مان ثبت شود این که برای رسیدن از مبدا به مقصد را چگونه بگذرانیم سوال خیلی از کسانی است که قصد سفر دارند  که چه وسیله ای  را برای حرکت خود از مبدا به مقصد برگزینند استفاده از قطار اتوبوسی روشی کاملا به صرفه و اقتصادی و در عین حال صرفه جویی در زمان و هزینه سفر و خورد خوراک خود کرده اید .

صبا اتوبوسی

قطار صبا اتوبوسی یک نوع قطار است که فاقد کوپه است و از ردیف هایی صندلی شکل گرفته که از بالاترین سطح تجهیزات و خدمات بالایی برخوردار است از قابلیت وصل به اینترنت پر سرعت گرفته تا پنجره های دوجداره از دسترسی به سیستم  گرمایشی و سرد کننده که هم درتابستان و هم زمستان هوای درون قطار اتوبوسی صبا کاملا معتدل است

و تهویه لازم در قطار مانع از راکد بودن هوا می شود شما وقتی با قیمت کمی بلیط قطار اتوبوسی صبا را دریافت می کنید و وارد این قطار می شوید صندلی با خواست خود میتوانید خم کنید و تخت بخوابید و یا با دیدن یک فیلم و یا موسیقی دل نشین سر گرم شوید  بعضی قطار ها  هزینه پذیرایی را هم به همراه بلیط شما حساب می کنند .

و به شما صبحانه و شام  می دهد علاوه بر آن شما می توانید علاوه بر آن خوراکی هایی نیز بخرید و نوش جان کنید و از سفر خود لذت ببرید سفری ارزان و به یاد ماندنی برای شما با قطار اتوبوسی صبا امکان پذیر است.

امیدواریم از مطالعه این مقاله استفاده کافی برده باشید.

 

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
هاله
هاله
4 سال قبل

با سلام
من در مورد راحتی صندلیهای قطار اتوبوسی صبا اطلاعات می خواستم آیا تختشو هست؟
متشکرم

fadakadmin
fadakadmin
مدیر
پاسخ به  هاله
4 سال قبل

سلام. خیر این نوع قطارهای کاملا شبیه اتوبوس بوده و فاقد تخت هستند

نوشته های مرتبط

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x