تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

شهر بابک

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

امروز با شما هستیم با معرفی شهر بابک

شهر زیبای بابک یکی از شهر های زیبای استان کرمان است . دارابودن معادن مس و فیروزه و همچنین قرار داشتن این شهر در مسیر تهران بندر عباس ،اهمیت ای شهر را دو چندان کرده است که باید نگاه ویژه ای به شهر بابک داشته باشیم تا از پتانسیل های بالقوه این شهر کمال استفاده و بهره برداری بهینه صورت پذیرد .

این شهر  یکی از شهر های مهم در امرگردشگری و سیاحتی است .شهر بابک مرکز شهرستان بابک  می باشد شهر بابک یکی از شهر های پر جمعیت  استان کرمان است . این شهر در مسیر محور جنوب به شمال ایران واقع شده این شهر  همچنین در غرب استان کرمان قرار دارد . فاصله این شهر تا کرمان دویست و چهل کیلومتر است .

تاریخچه

پیشینه این شهر به اردشیر بابکان ،موسس سلسله  ساسانیان می رسد. این شهر در کنار مس سر چشمه و مس میدوک واقع شده است . شهر بابک جزو تاریخی ترین شهر های استان کرمان است .

آثار تاریخی

و همجوار با استان کرمان  و یزد و فارس قرار دارد. شهر بابک بیشتر به یزد و سیرجان نزدیک است تا مرکز استان و همچنین آثار تاریخی زیادی دارد که می توانیم شهر صخره ای میمند با بیش از چهار هزار خانگی سنگی دستکند که در دل کوه حفاری شده و قدمت این شهر را به دوازده هزار سال قبل می رسانند .

محدوده جغرافیایی

این شهرستان دارای دو شهر و دو بخش و هشت دهستان و هشتصد و بیست و هشت آبادی و روستا است. محدوده جغرافیایی این شهرستان را می توانیم چنین ترسیم کنیم که از شمال به یزد و انار ،از جنوب  به سیرجان و از مشرق به رفسنجان و از غرب به یزد و فارس محدود می شود .

شهر بابک به علت نداشتن فرودگاه ارتباط هوایی با سایر نقاط ایران ندارد ولی به علت گذشتن خط راه آهن تهران به بندرعباس می تواند ارتباط ریلی با سایر نقاط کشور داشته باشد.

امیدواریم از مطالعه این مقاله استفاده کافی برده باشید.

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x