تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

قطار تهران ایلام

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

امروز با شما هستیم با معرفی قطار تهران ایلام

مردم استان محروم ایلام که از لحاظ جغرافیایی موقعیت مناسبی دارند و در مرز میان ایران و عراق هستند و هر ساله از مرز مهران زائران عتبات عالیات از این منطقه وارد کشور دوست و همسایه عراقمی شوند .

لذا بعلت نداشتن خطوط ریلی با تهران و دیگر استان های کشور و همچنین با اولویت خطوط ریلی ایران به کشور عراق جهت سرعت بخشیدنبه تردد زائران به کشور عراق تکمیل محور ایلام به مهران تا پایان سال جاری وعده داده اند .

از طرح های پیش بینی شده برای این استان می توان به اتصال ریلی دو کشور ایران و عراق با محور چهار خطه مهران به نجف  طبق مذاکرات در دستور کار قرار خواهد داشت

و امیدواریم در آینده ای نه چندان دور شاهد تردد مردم دو کشور از طریق جاده های ایمنی صورت پذیرد و قطار تهران نجف بتواند زائران عاشق ابا عبدالله حسین علیه سلام رابه سر منزل مقصود جهت زیارت برساند یکی دیگر از مشکلات این استان این خواهد بود که ارتباط ریلی با تهران و دیگر استان های کشور داشته باشند که یکی از خواسته های به حق مردم محروم این استان هستند .

افتتاح خط ریل

اگر قطار تهران ایلام به مرحله راه اندازی و افتتاح برسد نه تنها مردم شریف ایلام با تمامی استان های دیگر مرتبط می شوند بلکه ارتباط از طریق این استان به شهر های مقدس عراق به سهولت و آسانی صورت خواهد گرفت و از مشقت زائرین عتبات عالیات کاسته خواهد شد.

به امید روزی که تمامی استان های کشور از نعمت جاده های ریلی  و دیگر امکانات رفاهی برخوردار شوند همت وزارت راه و شهر سازی و شخص رئیس جمهور بر این مهم استوار شده است تا اتصال ریلی و جاده ای بین کشور ایران و عراق هر چه زودتر صورت پذیرد به امید افتتاح خط راه آهن تهران به ایلام عزیز که در آینده  افتتاح خواهد شد.

امیدواریم از مطالعه این مقاله استفاده کافی برده باشید.

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از ۲۰۰ دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-۰۲۱

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x