تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

خرید بلیط سپهر

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

امروز با شما هستیم با معرفی خرید بلیط سپهر

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به مطالب زیر می پردازیم:

  • آشنایی با قطار سپهر

  • معرفی برخی از امکانات قطار سپهر

  • چگونه بلیط قطار سپهر راخریداری کنیم

[/stextbox]

 

آشنایی با قطار سپهر

شرکت حمل و نقط ریلی رجا دارای زیر مجموعه های هست که یکی از آنها قطار سپهر است . خرید بلیط سپهر به علت اینکه قیمت مناسبی دارد ولی به تناسب قیمت بلیط امکانات قابل قبولی به مسافران گرامی عرضه می دارد .

قطار سپهر بیشتر در مسیر تهران به مشهد مقدس در رفت و برگشت می باشد و در حال جا به جایی و خدمت رسانی به هموطنان گرامی مشغول هستند .

قطار سپهر با ظرفیت 36 نفر در هر واگن و هر کوپه 4 نفر در حال جابه جایی مسافران می باشد .قطار سپهر واگن ها و کوپه هایش دو لایه هستند تا از سرما و گرما به درون کوپه ها جلوگیری شود .

آشنایی با قطار سپهر
آشنایی با قطار سپهر

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]مهمانداران قطارهای فدک توسط اساتید بین المللی شرکت هواپیمایی لوفت هانزا اتریشی انتخاب شده و آموزش دیده اند.[/stextbox]

معرفی برخی از امکانات قطار سپهر

به جرات می توان گفت که بعد از قطار زندگی ، قطار سپهر بهترین کیفیت خدمات را دارد  در واقع کیفیت واگن های قطار سپهر درجه کیفیت A را دارند و همچنین دو جداره بودن شیشه ی پنجره ها عایق در برابر سرما و گرما و رطوبت می باشد ، کوپه های قطار سپهر دارای سیستم تهویه هوای مطبوع هستند که مانع ورود هوای نامطبوع به درون کوپه می شود .

واگن قطار سپهر مثل دیگر قطارها دارای سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد و همچنین در هر واگن یک کوپه مخصوص مهماندار می باشد که بتواند ارائه خدمات به مسافران عزیز و گرامی داشته باشد .

معرفی برخی از امکانات قطار سپهر
معرفی برخی از امکانات قطار سپهر

در هر کوپه پریز برق 220 ولت وجود دارد تا مسافران با خیال راحت وسایل الکتریکی خود را شارژ نمایند و همچنین مسافران می توانند از سیستم های صوتی و تصویری موجود در واگن ها و کوپه های قطار سپهر برای تماشای فیلم استفاده لازم را برده و لذت زیادی از مسافرت خود ببرند .

برای پذیرایی هم مهمانداران گرامی قطار سپهر دوره های آموزشی مهمانداری قطار را زیر نظر شرکت حمل و نقل ریلی رجا طی کرده اند و آماده خدمت رسانی به مسافران در قطار ها هستند .

از دیگر امکانات قطار سپهر وجود کتابخانه در هر واگن است تا مسافران در طول مسیر با خواندن کتاب سرگرم شوند . و همچنین این قطار مجهز به اینترنت شبکه داخلی است که مسافر با اتصال به این شبکه به آرشیوی از فیلم های سینمایی دسترسی پیدا می کند .

چگونه بلیط قطار سپهر را خریداری کنیم

برای رزرو بلیط قطار سپهر هم می توانید به ایستگاه راه آهن و یا دفاتر فروش بلیط مراجعه و بلیط خود را رزرو کنید در غیر این صورت می توانید بدون هیچ دردسری در خانه بلیط خود را از طریق اینترنتی خریداری کنید .

 

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

برخی از ویژگی های قطارهای فدک:

  • قابلیت حرکت با سرعت 200 کیلومتر بر ساعت
  • سامانه ی اعلام و اطفای حریق
  • راهنمای مسیر در بخش بیرونی واگن
  • پنل های نمایش اطلاعات مسافرین در بخش سرکلگی و ورودی کوپه ها
  • سامانه ی دوربین مداربسته cctv در فضاهای عمومی
  • عایق های صوتی و حرارتی جهت حذف صداهای مزاحم و افزایش سطح کیفی سفر

[/stextbox]

امیدواریم از مطالعه این مقاله استفاده کافی برده باشید.

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ناصر خاکی پور
ناصر خاکی پور
4 سال قبل

خرید بلیط تهران مشهد وبل عکس

نوشته های مرتبط

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x