تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

لوکس

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

امروز با شما هستیم با معرفی لوکس

کسانی که قطار فدک را برای سفرهای خود انتخاب می کنند با خدمات ، امکانات جذاب  و مطلوبی مواجه میشوند. این قطار تجربه فوق العاده بی نظیری را برای مسافران خود به عمل می آورد.

ویژگی قطار فدک

قطار فدک دارای چندین واگن و کوپه های لوکسی می باشد. همچنین واگن های لوکس این قطار مشخصات ارزنده ای را دارا هستند .که چندین مورد از آنها را در این مقاله برای شما ذکر می کنیم.واگن های لوکس قطار فدک بیشتر اقلام مورد نیاز مسافران را برای آنان فراهم خواهند کرد.

تمامی واگن ها و کوپه ها هر روز نظافت میشوند از دیگر ویزگی واگن های لوکس این قطار میتوان به سرویس صوتی وتصویری به روز شده ،وای فای،وجود عایق برای جلوگیری از سرو صدا و همچنین سیستم تهویه هوا اشاره کرد .

موتور های جداگانه

این قطار دارای موتور جداگانه در هر واگن می باشد که از سرعت بیشتری برخوردار خواهد بود.از دیگر ویژگی های مختلف این قطار می توان به این اشاره کرد که در حد هتل های چند ستاره است .مهمانداران این قطار به صورت ۲۴ ساعته (شبانه روزی) آماده خدمت رسانی به مسافران می باشند .قطار لوکس فدک حتی برای کودکان زیر ۳ سال هم دارای خدماتی می باشد مانند گهواره و صندلی کودک.

این قطار حتی برای افراد معلول،مسن و کم توان هم مناسب می باشد و در صورت لزوم برای افراد نیازمند ویلچر ارائه می نماید این قطار همچنین دارای کلاس های لوکس دیگری از جنبه بیزینس فدک و قطار آرگونومی می باشد که به هزینه مسافران بستگی دارد.

این قطار دارای مطبوع ترین هوا می باشد به دلیل وجود بهترین نوع عایق بندی در بدنه ی آن و ده ها امکانات و ویژگی های مختلف دیگر .

اگر شماهم میخواهید با قطار لوکس فدک به سفر بروید و سفر خوشی را داشته باشید می توانید بلیط های این قطار را از آژانس ها و سایت های معتبر خریداری کنید.

امیدواریم از مطالعه این مقاله استفاده کافی برده باشید.

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x