تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

ریل رو

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

امروز با شما هستیم با معرفی ریل رو

ریل رو نوعی تور گردشگری می باشد که در این مقاله ما سعی در معرفی بهتر آن داریم .

راه آهن ایران در 4 حوزه ی اجتماعی، تاریخی، فنی و طبیعت حائز اهمیت است که همه این موارد باعث شده که تور های گردشگری متفاوتی با عنوان ریل رو به وجود آید از جمله این تورها تور گردشگری قطار فدک می باشد که تور های گردشگری متفاوتی را برای کسانی که به دنبال تکاپو و تجربه های جدیدی هستند ارائه دهند .

ریل رو

ریل رو نوعی سفر ایرانگردی است که هیچگونه وابستگی به سازمان های دولتی ندارد. شما می توانید با سفر در این قطار تجربه های جدید و هیجان انگیزی را داشته باشید.قیمت این سفر ها با توجه به زمان و امکانات و شرایط کسانی که می خواهند به این تور گردشگری بروند متفاوت است.

در این تور راهنما درباره مکان ها ی دیدنی و زیارتی توضیحات مربوطه را خواهد داد.از دیگر خدمات ریل رو قطار فدک این است که در طول سفر میان وعده و غذاهایی به مسافران داده خواهد شد .

مزایا

این سفر مزایای دیگری هم برای راحتی شما دارد مانند:دارای نرخ ثابتی می باشد که می توانید برنامه ریزی مناسبی برای هزینه های خود داشته باشید.سفر با ریل رو انرژی کمتری و آلودگی کمتری را تولید می کند.همچنین در این سفر نگرانی برای حمل وسایل خود ندارید.از دیگر امکانات این تور می توان به موارد : وجود وای فای، لوازم خواب و بهداشتی، سرویس بهداشتی، کتابخوانه،سیستم صوتی به روز و…اشاره کرد.

این قطار با امکانات روز دنیا سعی در جلب رضایت مشتری دارد و تمام تلاش خودرا می کند که سفری هیجان انگیز را برای مشتریان به ارمغان آورد.بلیط های این تور را می توانید در هر زمان و کوتاه ترین زمان از طریق رزرو انلاین و مراجعه به آژانس ها تهیه کنید و سفر خوشی را شروع کنید.

امیدواریم از مطالعه این مقاله استفاده کافی برده باشید.

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سیما هرندیان
سیما هرندیان
4 سال قبل

تور لرستان با ریل رو کی اجرا میشود؟

fadakadmin
fadakadmin
مدیر
پاسخ به  سیما هرندیان
4 سال قبل

سلام
متاسفانه این مسیر در حال حاضر در برنامه کاری قطارهای پنج ستاره فدک قرار ندارد

نوشته های مرتبط

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x