تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

چارتر نقطه خرید

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی چارتر نقطه خرید

قطار فدک

قطار فدک جز قطارهای پنج ستاره ای است که با سرعت 200 کیلومتر بر ساعت توانسته جز سریعترین قطارها باشد که خدمات مختلفی از جمله فروش اینترنتی و حضوری بلیط های چارتر ، معرفی هتل های طرف قرارداد و … را به مسافران و مشتریان محترم خود ارائه می دهد.قطارهای نوآفرین فدک در حوزه شرکت راه آهن جمهوری اسلامی فعالیت می کند. چارترهای این قطار راه می توان از بیشتر نمایندگی های فروش در سراسر کشور تهیه کرد.

تهیه بلیط ارزان

ما در این مقاله به معرفی چارتر  نقطه خرید که یکی از چارتر های قطار فدک می باشد می پردازیم؛چارتر نقطه خرید بلیط قطار فدک به علت ارزان بودن و امن بودن بیشتر مورد استقبال عموم قرار گرفته است.این بلیط را  در شرکت ها و آژانس های فروش بلیط نمی توان تهیه کرد و تنها در وب سایت های چارتر کننده قابل خریداری خواهد بود.بزرگترین مزایای بلیط چارتر نقطه خرید که در آژانس قطار فدک موجود می باشد این است که با اندکی حوصله و جست و جو می توان قیمت مورد نظر خود را یافت.

مزایا

از دیگر مزایای به روز و جدید این قطار امکان اتصال به وای فای می باشد و هرکوپه دارای پریز برق 220 ولتی است که مسافران می توانند وسایل برقی و الکتریکی خود را به راحتی شارژ کنند . همچنین تمام سیستم های داخل کوپه به گونه ای طراحی شده که هر مسافر به دلخواه خود نور و صدای محیط را تنظیم کند.

دلیل ارزان بودن این بلیط این است که بدون واسطه است . یکی دیگر از علت های ارزان بودن بلیط ها این است که در بعضی اوقات تردد مسافر زیاد نیست و اژانس ها نمی خواهند صندلی ها و کوپه ها خالی بمانند.در روز های پرتردد امکان پیدا کردن بلیط های چارتر بسیار کم است .

اگر شما هم خواهان بلیط چارتر نقطه خرید هستید می توانید این بلیط را در سایت های معتبر چارتر به راحتی تهیه کنید.

امیدواریم از مطالعه این مقاله استفاده کافی برده باشید.

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x