تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

خرید بلیط قطار ارومیه

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

امروز در خدمت شما هستیم با موضوع خرید بلیط قطار ارومیه

وقتی از شهر زیبای ارومیه سخن به عمل می آید نمی‌توان یاد نقل ها و شیرینی های خوشمزه ای که در این شهر وجود دارد نیافتاد شهر ارومیه شهری پر از خوراکی های خوشمزه و خوش عطراست .

در این مقاله سعی می شود تا به پرسش های زیر پاسخ داده شود:

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

سفر با قطار چگونه است؟

آیا با قطار فدک آشنایی دارید؟

آیا با شهر ارومیه و سوغاتی های آن آشنا هستید؟

آیا طبیعت زیبای ارومیه را می شناسید؟

آیا میدانید کدام ویژگی ها قطار فدک را از دیگر انواع قطار های متمایز ساخته است؟

راه های ارتباطی برای تهیه بلیط قطار فدک چیست؟

[/stextbox]

 

سفر با قطار به ارومیه

شما می توانید از طریق قطار به این شهر سفر کنید سفر کردن با قطار باعث می شود در حین سفر به این شهر احساس خستگی نکنید حتی اگر مسافت زیادی را طی کنید تا به این شهر برسید باز احساس خستگی نمی کنید و بدون خستگی و پر انرژی به این شهر سفر کنید به گونه ای که اگر شما از مسافت دوری با اتوبوس به این شهر سفر کنید حتماً از احساس خستگی و کوفتگی مسیر رنج خواهید برد.

و در سفر با ماشین سواری شاهد این خواهیم بود که اغلب رانندگان دچار کمبود خواب در حین سفر هستند و احساس درد و خستگی در ناحیه گردن و کمر می شوند.

قطار فدک

ولی سوار شدن در قطار به خصوص اگر یک قطار خوب مانند قطار های شرکت فدک باشد که یکی از لاکچری ترین قطار های کشورمان است  که همه روزه مسافران زیادی خواهان خرید بلیط قطار فدک می باشند حین سفر با قطارهای فدک اصلاً احساس خستگی نخواهید کرد.

زیرا صندلی ها و تخت هایی که در کوپه شما تعبیه شده است متناسب با ارگونومی بدن شما طراحی شده اند و برای شما فرصت مناسب برای استراحت و خواب شما فراهم می کند و شما می توانید بر روی تخت دراز بکشید و راحت در حین سفر استراحت کنید

و هنگامی که به مقصد خود رسیدید اصلا احساس خستگی و کوفتگی نخواهید کرد حتی شما می توانید خوراکی ها و نوشیدنی های خوشمزه ای  با خیالی آسوده درحین سفر میل کنید .

برای خرید بلیط قطار ارومیه شما می توانید از طریق اینترنت اقدام  کنید و به سایت فروش بلیط قطار بروید و اقدام به خرید بلیط ارومیه کنید و از این شهر بی نظیر دیدن کنید.

 

آشنایی با ارومیه

اگر فصد سفر به ارومیه را دارید در این مقاله سعی می شود تا اطلاعاتی در رابطه با این شهر ارائه شود.

نقل های خوشمزه

این شهر در آذربایجان غربی قرار دارد و از جمله نقل های خوشمزه این شهر نقل زعفرانی خوشمزه و نقل بیدمشک و نقل های معطر گل محمدی هستند که مسافران زیادی هنگام سفر به این شهر از این نقل ها با خود به سوغات می برند صنایع دستی وهنری زیادی در این شهر ساخته می شوند که با چوب درست می شوند و بسیار مورد علاقه مسافران است.

نقل های خوشمزه
نقل های خوشمزه

 تا اکنون از غذاهای لذیذ ارومیه چشیده اید ؟

اگر پاسخ شما منفی است پس حتما پیشنهاد می کنم غذاهای این شهر مانند سوپ بلغور ارومیه که واقعا خوشمزه است و آش دوغ ارومیه و آش کلم ارومیه را حتما امتحان کنید .

غذاهای این شهر واقعا خوش طعم و لذیذ می‌باشند این شهر پر از جاذبه های دیدنی است ارومیه یک موزه با انواع وسایل قدیمی و کهن دارد که از زمان گذشته به جامانده اند و در این موزه نگهداری می شوند و همه روزه مورد بازدید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد .

اگر قصد خرید در این شهر را دارید سری به بازارهای ارومیه به زنید بازار تاریخی ارومیه یک بازار محبوب و پرطرفدار است و دکان های بسیاری دارد این بازار تاریخی یک بازار با معماری زیبا است و در زمان صفویه ساخته شده است.

طبیعت زیبای ارومیه

چیزی که در ارومیه بسیار ملموس است طبیعت بی نظیر آن است که از انواع دره ها و کوه ها و آبشارهای زیبا در این شهر می توانید دیدن کنید مانند سیلوانا ، دریاچه ارومیه ، دریاچه مارمیشو، قلعه کاظم داشی و آبشار بلند زیبای سوله دوکل و دره قاسملو همگی از جاهای دیدنی شهر ارومیه هستند.

طبیعت زیبای ارومیه
طبیعت زیبای ارومیه

از زیبایی پارک جنگلی شیخ تپه که یک تپه کهن به جامانده از دوران مادها است هم نباید گذشت واقعا ارومیه شهر شگفت انگیزی است زیرا با داشتن یک طبیعت بی نظیر و یک عالمه خوراکی خوشمزه در این شهر واقعا به شما خوش خواهد گذشت پس فرصت را از دست ندهید و برای خرید بلیط و سفر به این شهر آماده شوید .

امیدواریم از مطالعه این مقاله استفاده کافی برده باشید.

اشاره به برخی ویژگی های منحصر به فرد فدک

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

  • فدک سنت میهمان نوازی ایرانی را به خوبی اجرا می کند تا شما سفری خوش را تجربه نمایید.
  • دارای دپارتمان تخصصی انتخاب و آموزش پرسنل مجرب را برای ارائه سرویسی با سطح کیفی خطوط هواپیمایی روز دنیا ایجاد کرده است.
  • مهمانداران قطارهای فدک توسط اساتید بین المللی شرکت هواپیمایی لوفت هانزا اتریشی انتخاب شده و آموزش دیده اند.
  • میزبانی در فدک یک اصل سازمانی است
  • وعده های پذیرایی قطارهای فدک توسط کترینگ ایرانی – اتریشی Dona البته با ذائقه و سلیقه ایرانی طبخ و به کمک مهمانداران آموزش دیده سرو می شود.
  • و …..

[/stextbox]

 

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از ۲۰۰ دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

 

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-۰۲۱

[/stextbox]

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x