تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

هزینه بلیط قطار اهواز به مشهد

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

هزینه بلیط قطار اهواز به مشهد

هزینه بلیط قطار اهواز به مشهد چقدر است؟

شهر مشهد جزء بزرگ ترین شهرهای کشور عزیزمان محسوب می شود که به خاطر موقعیت زیارتی و تفریحی که دارد به یه مکان توریستی برای مسافران داخلی و خارجی تبدیل شده و سالانه ارز آفرینی بسیاری را برای کشور به همراه دارد. جذابیت شهر مشهد به دلیل موقعیت زیارتی و مقدس آن در بین مردم یک طرف و امنیت سفر با قطار، از طرف دیگر موجب فروش بیش از پیش بلیط قطار مشهد نسبت به سایر شهر ها شده و همواره برای خرید آن متقاضیانی وجود دارد. یکی از مهمترین مسایلی که مسافران مایلند بدانند هزینه بلیط قطار اهواز به مشهد و نحوه محاسبه و نرخ آن است.

در این مقاله سعی می شود تا به پرسش های زیر پاسخ داده شود:

  • هزینه بلیط قطار اهواز به مشهد چگونه است؟

  • نحوه رزرو بلیط قطار چگونه است؟

  • چگونه می توان با قطار به مشهد مقدس سفر کرد؟

  • سفر با قطار چگونه است و مزیت های آن چیست؟

  • آیا ویژگی های خاص و منحصر به فرد قطارهای فدک را می شناسید؟

[/stextbox]

بررسی هزینه بلیط قطار اهواز به مشهد

در ابتدا لازم به ذکر است که قیمت بلیط های قطار به عوامل بسیاری بستگی دارد، مانند طول مسیر و کیفیت کوپه، خدمات ارائه شده در طول سفر و … .

این روزها با افزایش لحظه‌ای قیمت‌ها در همه اجناس روبه‌رو هستیم یکی از نگرانی‌های زائرین مشهد مقدس قیمت بلیط قطار مشهد میباشد.

اگرچه قیمت بلیط قطار مشهد نیز همانند بسیاری از وسایل نقلیه نظیر هواپیما، اتوبوس، کشتی و… متغیر است؛ اما با توجه به انتخاب شما که می‌تواند انتخابی معمولی باشد و یا ویژه ممکن است باعث تغییراتی در قیمت نهایی شود.

شما می توانید از امکان خرید آنلاین بلیط از سایر قیمت بلیط قطار مشهد باخبر شوید و در کوتاهترین زمان ممکن و در هر جا و مکانی که هستید با خرید آنلاین از قیمت بلیط قطار مشهد و ساعت های رفت و برگشت و تنوع شرکت‌های ریلی که شما را در طول سفر همراهی می‌کنند با خبر شوید. شما نیز هرچه سریعتر به جمع میلیون ها مسافری که خرید بلیط خود را کاملا آنلاین انجام میدهند بپیوندید .

همچنین می توانید برای خرید اینترنی بلیط قطار مشهد مستقیما به سایت فدک مراجعه کنید.

نحوه رزرو بلیط قطار 

برای رزرو و پرداخت هزینه بلیط قطار اهواز به مشهد می توانید از سایت رسمی قطار فدک استفاده کنید یا با مراجعه به پایانه های ریلی اقدام به اخذ بلیط نمایید. در تهیه بلیط به صورت اینترنتی حتما به نکات پشتیبانی آن توجه کنید و پیشنهاد ما به شما این است که برای جلوگیری از مشکلات احتمالی از سایت هایی که در این زمینه از اعتبار بالایی برخوردار هستند اقدام به تهیه بلیط کنید.

و در پایان اینکه هنگام استفاده از این وسیله نقلیه هرگز مواد خطرناک و آتش زا را به همراه نداشته باشید و وسایلی تا وزن ۳۰ کیلوگرم را می توانید با خود به داخل قطار ببرید اما بیشتر از این مقدار را باید به باربری قطار بسپارید.

برای تهیه بلیط آنلاین می توانید به به سایت فدک مراجعه نمایید و مانند تصویر زیر مبدا و مقصد سفر را مشخص کرده و بلیط خود را به راحتی تهیه نمایید.

خرید اینترنتی بلیط قطار فدک
خرید اینترنتی بلیط قطار فدک

سفر با قطار

سفر به مشهد با قطار می تواند تجربه خوبی را همراه با امنیت و آسایش برای شما به ارمغان بیاورد. امروزه با توجه به هزینه های بالای سفرهای هوایی و تصادفات جاده ای که صورت می گیرد مردم برای سفرهای کاری و تفریحی خود به فکر استفاده از امن ترین و کم هزینه ترین وسیله نقلیه برای رفت و آمدهای خود هستند. از این رو افرادی که تجربه سفر با قطار را داشته اند به خوبی آگاه هستند که این وسیله امنیت را برای یک سفر جذاب به ارمغان می آورد. علاوه بر این خدمات ویژه ای که قطارهای فدک در طول مسیر به مسافران خود ارائه می دهند لذت سفر را دوچندان می کند.

اهواز

شهر نفت خیز اهواز به دلیل موقعیت استراتژیکی که دارد از جمله اولین شهرهایی بود که به ناوگان ریلی کشور پیوست. پروژه ریلی جنوب کشور از سال ۱۳۰۶ کار خود را آغاز کرد و در سال ۱۳۱۷ به سرانجام رسید. در این بین شهر مشهد نیز به دلیل توریستی بودن آن و برای رفاه بیشتر و کاهش هزینه های مردم جز شهر هایی بود که از این امکان برخوردار شد و شروع کار خط ریلی آن در سال ۱۳۴۵ رخ داد.

شهر اهواز
نمایی از شهر اهواز

 

قطار های اهواز به مشهد امکانات ویژه ای را در اختیار مسافران قرار می دهد که حس کسالت در سفر را برای آنها از بین میبرد از جمله این امکانات می توان به کوپه های استاندارد، سرویس بهداشتی، تخت های بزرگ، امکانات صوتی و تصویری و… اشاره کرد.

عزیزانی که عازم سفر از مبدا اهواز به مقصد مشهد با قطار هستند می توانند با استفاده از قطار فدک عازم تهران شده و سپس برای رفتن به مشهد اقدام کنند. برای تهیه بلیط اهواز به تهران و تهران به مشهد می توان از طریق سایت فدک اقدام کرد.

هزینه بلیط قطار اهواز به مشهد که یک مسیر۱۷۴۲ کیلومتری است به انواع شرکت های ریلی موجود در استان و نوع قطاری که انتخاب میکنید وابسته است.

برخی از مراکز ریلی شرایطی را برای مسافران محیا کرده است که با آن میتوانند ماشین شخصی خود را نیز به مقصد مشخص خود حمل کنند و استفاده از این سرویس موجب افزایش هزینه بلیط شما میشود.

امیدواریم از مطالعه این مقاله استفاده کافی برده باشید.

نگاهی گذرا به برخی خدماتی که توسط مهمانداران و پرسنل تشریفات در قطارهای ۵ ستاره فدک ارائه می شود:

  • قابلیت حرکت با سرعت حداکثر ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت
  • تعبیه عایق صوتی مناسب جهت حذف صداهای مزاحم و افزایش سطح کیفی سفر
  • تعبیه عایق حرارتی مناسب  برای حفظ دمای مطلوب کوپه ها و آسایش مسافران
  • طراحی تزئینات داخلی لوکس و مدرن به منظور جریان هوای تازه در واگن و ایجاد آسایش هر چه بیشتر مسافران
  • قابلیت تنظیم دمای فضای داخل کوپه به صورت مجزا از ۲۲ تا ۲۶ درجه در تابستان و زمستان
  • قابلیت تنظیم روشنایی در داخل کوپه و استفاده از چراغ های اختصاصی برای هر تخت
  • تعبیه پریز برق داخل کوپه ها برای استفاده مسافران
  • سامانه ی صوتی و تصویری بسیار متنوع و کامل با امکان انتخاب و نمایش مجموعه ای از فیلم ها و موسیقی های روز
  • امکان استفاده مجزا هر یک از مسافران از سامانه صوتی و تصویری بدون تداخل با دیگران
  • امکان مشاهده مسیر سفر و موقعیت لحظه ای در مسیر یاب سامانه صوتی و تصویری
  • طراحی تخت هایی بزرگتر از تخت های قطارهای مشابه (۶۰۰×۱۷۶۰)
  • ارائه ملزومات خواب به تعداد مسافران
  • سرو غذاهای متنوع داخلی و خارجی مطابق با ذائقه و سلیقه ایرانی
  • سرو نوشیدنی و میان وعده در طول سفر
  • سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی وکیوم
  • ارائه خدمات توسط مهمانداران حرفه ای و آموزش دیده

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از ۲۰۰ دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است.

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده ای برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند و می توانند به راحتی استراحت کنند.

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-۰۲۱

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x