تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

بلیط قطار شیراز مشهد

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی بلیط قطار شیراز مشهد

مشهد دومین شهر پهناور کشور محسوب می شود که به دلیل وجود حرم مطهر امام رضا(ع) در این شهر و مکان های گردشگری فراوانی که دارد همه ساله میزبان خیل عظیمی از مسافران داخلی و توریست های خارجی می باشد.

در این مقاله سعی می شود تا به پرسش های زیر پاسخ داده شود:

 

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

  • چگونه می توان بلیط قطار به مشهد را خریداری نمود؟

  • چگونه می توان وسیله ای مطمئن برای سفر انتخاب کرد؟

  • آیا برای سفر از شیراز به مشهد با قطار آشنایی کامل دارید؟

  • ویژگی های استفاده از قطار چیست؟

  • آیا می توان کوپه دربست خریداری نمود؟ و ویژگی های آن چیست؟

  • آیا میدانید کدام ویژگی ها قطار فدک را از دیگر انواع قطار های متمایز ساخته است؟

[/stextbox]

 

نحوه تهیه بلیط قطار

امروزه برای تهیه بلیط قطار راه های مختلفی از جمله خرید آنلاین بلیط قطار از وب سایت های معتبر یا مراجعه حضوری به مراکز مجاز وجود دارد و لازم است بگوییم که اطلاعات این مراکز فروش بلیط با هم یکی است یعنی اگر شما به سایتی مراجعه کردید و جایگاه خالی برای یک مقصد پیدا نکردید، مراجعه به وب سایت های دیگر یا مراجعه حضوری به یک پایانه فروش بلیط بی فایده است.

پیشنهاد ما به شما برای جلوگیری از خطا های احتمالی در هنگام رزرو بلیط اینترنتی است که از سایت های که بلیط را پشتیبانی میکنند خرید کنید. تهیه بلیط برای خانواده های ایثار گر و شهدا از تخفیفات خاصی برخوردار است

 

انتخاب قطار وسیله ای مطمئن برای سفر

اما شاید شما هم این دغدغه را داشته باشید که کدام وسیله نقلیه را برای یک سفر امن انتخاب کنید.در دنیای امروز با وجود تصادفات جاده ای که صورت می گیرد و عدم وجود استاندارد های کافی در ماشین های سواری و یا هزینه های فراوانی که خودروهای شخصی برای یک سفر کاری یا مسافرت چند روزه تحمیل می کنند مردم را به این فکر واداشته است که برای سفرهای خود یک وسیله کم خطر و کم هزینه را جایگزین کنند.

استفاده از قطار که از محبوبیت و جذابیت خاصی در بین مردم برخوردار است می تواند یک سفر ایمن و تضمین شده را تامین کند.در این بین مسافرت با قطار و امنیتی که با این وسیله ی حمل و نقل به وجود می آید لذت سفر را چندین برابر میکند و از یکنواخت بودن و سختی سفر شما کم می کند.یکی از محبوب ترین بلیط ها ، بلیط قطار شیراز مشهد است .

 

شیراز

شهر شیراز از سال 1388 جز شهر های دارنده خطوط ریلی کشور محسوب شد که میتواند مسافران زیادی را در طول روز به نقاط مختلف جابجا کند و شهر مشهد نیز در سال 1345 خدمت رسانی ریلی خود را آغاز کرد. بزرگترین و اصلی ترین شرکت ریلی ایران شرکت رجا می باشد که شرکت های ریلی کوچکتر زیادی را با امکانات خاص در زیر مجموعه خود جای داده است.

افرادی که هدفشان سفر از مبدا شیراز به مقصد مشهد است مطلع باشند که سفر با قطار به این شهر به صورت یک روز درمیان صورت می گیرد هموطنان عزیزی که بلیط قطار شیراز مشهد دارند میتوانند در ایستگاه های فریمان ، مرودشت، عباس آباد ، شهرضا، بشرویه، اردکان، تربت حیدریه، سیستان، اقلید، بجستان و سیوند توقف داشته باشند.

 

ویژگی های استفاده از قطار

قطار ها امکانات ویژه ای را در اختیار مسافران قرار میدهد که موجب رفاه حال مسافران می شود از جمله این امکانات می توان به کوپه های خاص، سرویس بهداشتی ،تخت های بزرگ،امکانات صوتی و تصویری ، سالن های غذاخوری و… اشاره کرد.

ویژگی های استفاده از قطار
ویژگی های استفاده از قطار

اگر خانم یا آقایی هستید که به تنهایی سفر میکنید میتوانید بلیط خود را در قسمت بانوان یا آقایان تنظیم کنید البته ورود کودک پسری که سنش بیش از 6 سال است به قسمت مخصوص بانوان ممنوع می باشد.

 

کوپه دربست

اگر دوست دارید که در کوپه تنها باشید یا اگر خانوادگی سفر می کنید  و میخواهید که کل کوپه در اختیار خودتان باشد موقع رزرو بلیط گزینه دربست کردن کوپه را انتخاب کنید این حالت روی قیمت بلیط شما تاثیر دارد و موجب افزایش آن میشود. توصیه ما به شما این است که قبل از سفر امکانات قطار را چک کنید .

توجه کنید که در سفرهای ریلی تا یک حد مشخصی میتوانید بار یا چمدان داشته باشید ولی اگر از حد معمول فراتر برود نیز جای نگرانی نیست و میتوانید بارهای اضافه خود را به قسمت باربری تحویل دهید

سفر خوبی را برای شما آرزومندیم

امیدواریم از مطالعه این مقاله استفاده کافی برده باشید.

 

نگاهی گذرا به برخی خدماتی که توسط مهمانداران و پرسنل تشریفات در قطارهای 5 ستاره فدک ارائه می شود:

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

  • میزبانی در فدک یک اصل سازمانی است
  • وعده های پذیرایی قطارهای فدک توسط کترینگ ایرانی – اتریشی Dona البته با ذائقه و سلیقه ایرانی طبخ و به کمک مهمانداران آموزش دیده سرو می شود.
  • مهمانان فدک می توانند در طول سفر به صورت نامحدود سرویس دهی نوشیدنی سرد و گرم را داشته باشند.
  • در هر کوپه 2 نمایشگر 15 اینچی Full HD قرار دارد. این نمایشگرها و سیستم صوتی شبکه سنا در اختیار مهمانان است و امکانات گوناگون سرگرمی، ارتباطی، سیر و حرکت و خدمات را در اختیار مهمان و مهماندار قرار می دهد
  • تعبیه دکمه احضار مهماندار در داخل کوپه در هر زمان از طول سفر، مهمانداران را به داخل کوپه فرا می خواند
  • و …..

[/stextbox]

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است.

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

 

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

[/stextbox]

 

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x