تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

قیمت بلیط قطار شیراز به مشهد

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

امروز در خدمت شما هستیم با موضوع قیمت بلیط قطار شیراز مشهد رفت و برگشت ۹۸

اگر هنوز نمیدانید که برای مسافرت خود چه نوع بلیطی را تهیه کنید حتما این مقاله را مطالعه کنید، چرا که در عین بررسی قیمت بلیط قطار شیراز به مشهد در  رابطه با بررسی مزیت های سفر با قطار اطلاعاتی ارائه می شود که می تواند برای شما مفید باشد.

در این مقاله سعی می شود تا به پرسش های زیر پاسخ داده شود:

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

  • قیمت بلیط قطار شیراز به مشهد چگونه است؟

  • ایا برتری های مسافرت با قطار نسبت به دیگر روش های حمل و نقل را می دانید؟

  • آیا میدانید کدام ویژگی ها قطار فدک را از دیگر انواع قطار های متمایز ساخته است؟

[/stextbox]

 

بررسی قیمت بلیط قطار شیراز به مشهد

در ابتدا لازم به ذکر است که قیمت بلیط های قطار به عوامل بسیاری بستگی دارد، مانند طول مسیر و  کیفیت کوپه مزبور و….

برای اطلاع دقیق از قیمت های تمام مسیر های قطار فدک می توانید به سایت فدک مراجعه کنید. لیکن به یاد داشته باشید که به بعضی مسیر ها تخفیف هایی اعمال می شود و می تواند باعث شود که شما با قیمت مناسب تری بلیط خود را تهیه نمایید.

همچنین برای اطلاع از مسیر های شامل تخفیف خورده می توایند به مستقیما از سایت اطلاعات لازم را کسب کنید.

 

برتری های مسافرت با قطار نسبت به دیگر روش های حمل و نقل:

مسافرت با قطار در اروپا و دیگر کشور های مدرن مدت ها مورد علاقه مردم بوده است، با این که در آمریکا مردم از مسافرت با قطار استقبال چندانی نمیکردند اما امروزه در آمریکا نیز با سرعت بسیار زیادی این روش حمل و نفل رو به محبوبیت میباشد.

برتری های مسافرت با قطار نسبت به دیگر روش های حمل و نقل
برتری های مسافرت با قطار نسبت به دیگر روش های حمل و نقل

 

 

راه آهن ملی آمریکا حدود سی و یک میلیون مسافر را در سر تا سر کشور در سال مالی گذشته جا به جا کرده است که یک رکورد بی سابقه برای یک راه آهن می باشد. با این رکورد اقتصادی پیش آمده ، مسافرت با قطار جذابیت بسیاری برای مسافرانی که هزینه مالی برایشان حائز اهمیت است، دارد.

به علاوه، مسافرت با قطار و دیدن منظره های دیدنی خود یک مزیت خوب است. دلایل زیادی تری برای انتخاب این روش یعنی سفر با قطار میخواهید؟ در اینجا چند مزیت درمورد سفر با قطار برای شما می آوریم.

 

۱-صرفه جویی در هزینه های مالی:

قطار ها به صورت قابل توجه ای مقرون به صرفه ترین جایگیزین به جای هواپیما ها می باشند، به خصوص اگر مسافت مقصد مورد نظر شما زیاد دور نباشد. در حالی که بعضی قیمت ها کاملا رقابتی هستند اما بعضی وقت ها اختلاف بین قیمت ها بسیار زیاد است.

به عنوان مثال، قیمت بلیط رفت و برگشت راه آهن شیراز به مشهد اختلاف زیادی با قیمت بلیط هواپیمای همین مسیر دارد. مسافرت با قطار زمان بر تر از با هواپیما است ، اما برای مسافرینی که به فکر چگونگی کاهش هزینه برای سفر هایشان هستند، اغلب قطار انتخاب بسیار بهتری است و همچنین در مسیر رفت و برگشت می توان از دیدن منظره های دیدنی لذت برد. همچنین بر خلاف خطوط حمل و نقل هوایی، راه آهن اغلب تخفیفاتی متنوع برای مسافران در نظر میگیرد.

لازم به ذکر است که با انتخاب قطار فدک، شما با پرداخت هزینه های کمتر، کیفیت بسیار مطلوب و بالاتر از استانداردی دریافت می کنید. و کمتر بودن هزینه قطار نسبت به هواپیما به این معنی نیست که شما کیفتی کمتری نیز دریافت می کنید.

 

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’] 

                                              میزبانی در فدک یک اصل سازمانی است

[/stextbox]

 

۲-ثبات در قیمت ها:

هر شخصی که بسیار دلهوره این موضوع را دارد که چه زمانی برای خرید بلیط هواپیما اقدام کند، بدون شک می دانید قیمت گذاری کمپانی های حمل و نقل هوایی در چه حد طاقت فرسا می باشد.

قیمت قطار ها در مسیر های معین همیشه یک قیمت ثابتی دارد و ربطی به این ندارد که سه شنبه باشد یا یک شنبه، ماه بهمن باشد یا فروردین، چهار ماه پیش ریداری شده باشد یا چهار روز قبل از سفر. در حالی که گاهی افزایش قیمت اتفاقی می باشد.

( به ویژه در طول تعطیلات ) و فروش بلیط فصلی انجام میشود و شما معمولا میتواند بر عکس رزرو کردن هتل و هواپیما ، روی ثابت ماندن قیمت قطار ها حتی آخر وقت نیز حساب کنید.

 

۳-سهولت از رفتن از منزل به ایستگاه:

برعکس فرودگاه که در حاشیه شهر ها قرار دارند، محل اغلب ایستگاه های بزرگ قطار در وسط شهر بوده و رفتن به ایستگاه راحت تر و هزینه کمتری راه دربر دارد زیرا نیازی به پرداخت هزینه تاکسی برای مسافت طولانی نمی باشد و میتوان به راحتی سوار قطار شوید که مسافت کمی با منزل فاصله دارد.

 

۴-دوست دار محیط زیست:

قطار نسبت به دیگر روش های حمل و نقل در مقابل هر مسافر مقدار اندکی انرژی مصرف می کند که این امر باعث دو اتفاق مهم می شود اول این که آسیب کمتری به محیط زیست وارد می کند و دوم باعث می شود که سوخت های تجدید ناپذیر کمتر به هدر بروند که به این علت است این روش حمل و نقل به عنوان حمل و نقل دوست دار محیط زیست شناخته شده است.

و همچنین بسیار دیگر از مزایا که باعث برتری این روش حمل و نقل نسبت به دیگر روش ها شده است شده است.

امیدواریم از مطالعه این مقاله استفاده کافی برده باشید.

 

نگاهی گذرا به برخی خدماتی که توسط مهمانداران و پرسنل تشریفات در قطارهای ۵ ستاره فدک ارائه می شود:

 

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

  • ✅ استفاده از فرش قرمز جهت استقبال اولیه از مسافرین و انجام راهنمایی به مهمانان در ابتدای سفر

  • ✅  ارائه حوله مرطوب / دستمال مرطوب

  • ✅  سرو نوشیدنی خوشامدگویی

  • ✅  استفاده از ظروف چینی

  • ✅  سرو عصرانه یا صبحانه با توجه به ساعت حرکت قطار

  • ✅  سرو پیش غذا، غذای اصلی و دسر

  • ✅  سرو نوشیدنی گرم بعد از غذا بصورت نامحدود

[/stextbox]

 

 

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از ۲۰۰ دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است.

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

 

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-۰۲۱

[/stextbox]

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x