تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

بلیط قطار تهران مشهد لحظه آخری

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

امروز با شما هستیم با بررسی بلیط قطار تهران مشهد لحظه آخری

از آنجایی که مسافت در میان شهرهای تهران و شهر مشهد مقدس نزدیک به 1000 کیلومتر است , نزدیک به 12 الی 14 ساعت در مسیر خواهید بود . برای این که این مجال طولانی به فرصتی برای لذت بردن از مسافرت تبدیل شود خوب تر است قطار قابل قبولی تعیین نمائید . قطاری که خصوصیت های مورد‌علاقه شمارا داشته باشد .  در عین حال با تهیه لحظه آخری این بلیط می توانید با قیمت مناسب تری بلیط تهیه کنید

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در این مقاله سعی می شود به موارد زیر پرداخته شود:

  • انتخاب قطار
  • بلیط لحظه آخری چیست؟
  • چه کسانی بهتر است بلیط لحظه آخری تهیه کنند؟
  • بلیط قطار تهران مشهد لحظه آخری

[/stextbox]

 

انتخاب قطار

تا چندین سال پیش صرفا خصوصیت های مسافرت با قطار هزینه اندک و امنیت آن بود , ولی امروز می‌توانید راحتی در مسافرت , پذیرایی رتبه یک , سرویس ها مطلوب و تجهیزات بدون نقص را نیز به خصوصیت های مسافرت با قطار بیشتر نمایید .

هم اکنون دیگر با وجود قطارهایی مانند قطار فدک این وسیله حمل و نقل فقط یک وسیله مسافرت نمی‌باشد ,بلکه بهانه ای برای دل انگیز بودن طول مسیر می باشد.

همچنین مبلغ مسافرت با قطارهای گران‌قیمت خیلی نیز بالا نمی‌باشد و با وجود صرفه جویی  و کم کردن هزینه ها میتوانید سفری شادی بخش را تجربه نمایید .

 

پذیرایی و سرویس

پذیرایی و سرویس ها خاصی که در فدک به افراد ارائه میشود یکی از دیگر از مزایای بسیار بالای این قطار است .

غیر ممکن است که فردی خاطره ی بدی از سرویس های فدک داشته باشد . برای آنالیز این قضیه صرفا کافی است یک مرتبه از این مدل قطار برای مسافرت به کارگیری نمائید .

اما پذیرایی در قطار فدک در سطح های مختلفی شکل می‌گیرد که در زمان تهیه بلیط خویش میتوانید آن را نیز  لحاظ کنید

. مثلا در شرایطی که قصد دارید با قطار فدک به شهر مشهد مقدس مسافرت نمایید بها بلیط قطار فدک تهران مشهد مقدس در سه مرحله قیمتی گوناگون با سرویس ها پذیرایی متعدد مهیا است و می‌توانید از فی مابین آنها یک کدام از را گزینش نمایید .

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به برخی از مزایای مسافرت با قطار را مرور خواهیم کرد:

  • شبکه ی راه آهن در تمامی شهرها به شدت توسعه یافته حتی برای رفتن به شهرهای کوچک نیز می توانید از قطار استفاده کنید. در برخی مسیرها حتی در یک روز چندین نوبت رفت و آمد وجود دارد. به همین دلیل است که قطار می تواند گزینه ی مناسبی برای سفر باشد.
  • در سفر با قطار محدودیت های مربوط به وزن و یا تعداد چمدان ها بسیار کمتر از هواپیماست. فقط باید به این توجه کنید که آنقدر سنگین نباشد که نتوانید آنها را جا به جا کنید.
  • صندلی های قطار خیلی بزرگتر از صندلی های هواپیما است. در برخی از قطارها نیز جلوی صندلی میز کوچکی برای راحت انجام کارها وجود دارد.
  • اگر تا مقصد مسافت طولانی در پیش دارید و شب نیز در قطار هستید؛ از بابت خوابیدن خیالتان راحت باشد. زیرا صندلی های قطار خیلی راحت به تخت تبدیل می شوند و تنها با داشتن یک پتو می توانید شب راحتی را پشت سر بگذارید.
  • ایستگاه های قطار در مراکز شهرها هستند و اغلب در کنار آنها ایستگاه تاکسی و مترو وجود دارد. با انتخاب قطار در هزینه و زمان رسیدن به ایستگاه بسیار صرفه جویی میکنید.
  • در سفر با قطار کافی است 45 دقیقه قبل از حرکت قطار در ایستگاه باشید.

[/stextbox]

 

بلیط لحظه آخری چیست؟

بلیط لحظه آخری هم از آن جملاتی می باشد که در تبلیغ ‌سایت‌ها و تور های مسافرتی بسیار می بینیم

. در برخی ‌سایت‌ها هم گهگاه بلیط‌های لحظه آخری را با چنان مبلغ های  کمی میبینیم که راغب می‌شویم به عبارتی وسایل سفرمان را برداریم و راهی مسافرت شویم .
شما نیز شاید تا حال اس ام اس های تبلیغاتی بلیط لحظه آخری را در گوشی تلفن همراهتان دریافت کرده باشید , یا این که در ‌سایت‌ های خرید اینترنتی بلیط به قیمت‌های پایین و بسیار کم بلیط لحظه آخری برخورد کرده باشید , به عنوان مثال بلیط تهران ـ مشهد مقدس پنجاه هزارتومان یا این که به عنوان مثال تهران به سمت کیش هفتاد هزار تومان .
بلیط لحظه آخرین در وراقع به عبارتی بلیط چارتر است که به دلیل نزدیک شدن به زمان پرواز و کامل شدن نشدن گنجایش پرواز با قیمتی ارزان‌تر از بهای اولیه‌اش فروخته میشود .

 

چه کسانی بهتر است بلیط لحظه آخری تهیه کنند؟


خب دیگر می بایست دریافته باشید که شرکت‌های تورگردان‌ مهم ترین ارائه دهندگان بلیط لحظه آخری می باشند . زیرا تورگردان‌ها در زمان‌هایی که سفر زیاد انجام می شود، نظیر نوروز و فصل تابستان که مسافرت های تفریحی دوچندان می شود , ازشرکت درخواست چارتر میکنند , کمپانی هم مسیر درخواستی را در دست اجراکننده تور قرار می دهد و اجراکننده تور بلیط آن را به فروش می رساند و فهرست مسافران را ارائه می کند .

از آنجا که برگزارکننده‌ی تور از قبل مبلغ‌ را پرداخت کرده است , به این ترتیب ذیل هر قوانینی می بایست تمام صندلی‌های متبوع را بفروشد . در این حالت است  که درخواست کنندگان اساسی بلیط لحظهآخری دست به کار می شوند!

معمولا مسافرانی که برنامه مسافرت تفریحی دارا هستند درخواست کنندگان دارای اهمیت این بلیط‌ها می‌باشند .

. یعنی در ‌صورتی ‌که برنامه‌ریزی زمانی سفرتان پاره ای منعطف است , بلیط لحظه آخری گزینش بسیار مناسبی برای شما است.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]قطار فدک در کنار فراهم آوردن امکانات و تجهیزات رفاهی برای یک سفر ریلی آسوده، اقدام به آموزش پرسنلی مجرب نموده است [/stextbox]

بلیط قطار تهران مشهد لحظه آخری

از آنجا که مسیر تهران به مشهد از مسیر های پر تردد است و واجد شرایط  چارتر شدن  که پیش از این آمد می باشد یکی از گزینه های مناسب برای فروش ارزان تر می باشد.

اگر مایل به خرید بلیط بلیط قطار تهران مشهد به حالت لحظه آخری هستید حتما به سایت فدک مراجعه کنید و از آنجا بلیط خود را تهیه کنید.

بلیط قطار تهران مشهد لحظه آخری
بلیط قطار تهران مشهد لحظه آخری

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

 

اشاره به برخی ویژگی های منحصر به فرد فدک

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

  • فدک سنت میهمان نوازی ایرانی را به خوبی اجرا می کند تا شما سفری خوش را تجربه نمایید.
  • میزبانی در فدک یک اصل سازمانی است
  • وعده های پذیرایی قطارهای فدک توسط کترینگ ایرانی – اتریشی Dona البته با ذائقه و سلیقه ایرانی طبخ و به کمک مهمانداران آموزش دیده سرو می شود.
  • سرو غذای کودک و غذای سلامت در صورت انتخاب مهمان
  • ارائه ویلچر به مسافران برای جابجایی در ایستگاه و قطار در صورت درخواست
  • ارائه گهواره به مسافران دارای کودک زیر دو سال در صورت درخواست
  • و …..

[/stextbox]

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x