تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

قیمت بلیط قطار مشهد درجه 2

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

امروز با بررسی قیمت بلیط قطار مشهد درجه 2 با شما هستیم.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در این رابطه موارد زیر مورد بحث قرار می گیرند:

  • درجه بندی قطار ها
  • بلیط قطار مشهد درجه 2
  • واگن های جايگاه ۲ آلمان غربی تبدیلی (جايگاه ۲ خواب)
  • واگن هاي درجه ۲ معمولي اتوبوسي

[/stextbox]

 

درجه بندی قطار ها

قطارها مرتبه بندی های مختلفی دارا هستند و به سه رتبه 1 , 2 و 3 گونه بندی میگردند  به تازگی درجه های 4 و 5 نیز اضافه شده اند به عنوان نمونه قطار های فدک درجه 5 هستند.

هرمورد از این رتبه ها با اعتنا به تجهیزات , سرعت و تعداد تخت های مو جود در کوپه ها مشخص و معلوم می شود و در سالهای اخیر با تنوع خود قطارها صنعت حمل و نقل ریلی وارد فاز جدیدی از ارائه سرویس ها به درخواست کنندگان شده‌است .

با این دگرگون سازی و بالارفتن تعداد درخواست کننده حق گزینش بیشتری پیدا نموده است و می‌تواند در حین خرید بلیط قطار اینترنتی و یا این که حضوری , در کنار گزینش های متعددی را نیز در انتخاب بلیط های خود پیش رو داشته باشد و با دقت به بها و گونه سفر دلخواه تعیین متناسبی را برای سفرش برگزیند .

فقط موضوع دارای اهمیت در‌این میان داشتن طرح ریزی مسافرت است . شما می بایست از . یش برنامه سفرتان را معین نمائید و با صبر و توجه مبادرت به خرید بلیط قطار کنید . در‌حالتی که این مسئله را رعایت نمائید خواهید توانست گزینش های بیشتری را مقابل تان داشته باشید و توع تعیین هایتان را فراتر ببرید .

این نکته قادر است برای زائران و گردشگران و مسافرانی که قصد مسافرت در پرترافیک ترین مسیرهای ریلی قطار اعم از مسیر تهران – شهر مشهد را دارا‌هستند مضاعف کارساز باشد تا گردش گر و زائر بتواند در طول مد نظر خودش به هجرت برود و از فارغ از گرفتاری و نگرانی مهاجرت ایمن و مطمئنی را تجربه کند .

بلیط قطار مشهد درجه 2

این مدل از قطارها در هر واگن یازده کوپه‌ی شش نفر ظرفیت داراست و گنجایش پایانی آن شصت و شش نفر می باشد . یک کوپه منحصرا برای ارائه خدمات مهمان‌داری می باشد و دو دستگاه توالت در هر واگن موجود است . این قطار با عدم سیستم تهویه‌ی مواجه است , اما پنجره‌هایی که باز می شوند دارد. یک مولد بخار گرمایش این قطار را تامین می نماید .

بلیط قطار مشهد درجه 2
بلیط قطار مشهد درجه 2

قطار البرز

برای سفرهای خانوادگی و از صمیم قلب می‌توان از قطار البرز به کارگیری کرد . این قطار جايگاه ۲ است و امکاناتی متناسب با سکو قطار را دارا است .

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به برخی از مزایای مسافرت با قطار را مرور خواهیم کرد:

  • صندلی های قطار خیلی بزرگتر از صندلی های هواپیما است. در برخی از قطارها نیز جلوی صندلی میز کوچکی برای راحت انجام کارها وجود دارد.
  • اگر تا مقصد مسافت طولانی در پیش دارید و شب نیز در قطار هستید؛ از بابت خوابیدن خیالتان راحت باشد. زیرا صندلی های قطار خیلی راحت به تخت تبدیل می شوند و تنها با داشتن یک پتو می توانید شب راحتی را پشت سر بگذارید.
  • ایستگاه های قطار در مراکز شهرها هستند و اغلب در کنار آنها ایستگاه تاکسی و مترو وجود دارد. با انتخاب قطار در هزینه و زمان رسیدن به ایستگاه بسیار صرفه جویی میکنید.
  • در سفر با قطار کافی است 45 دقیقه قبل از حرکت قطار در ایستگاه باشید.
  • قطار‌ها نسبت به هواپیما و اتومبیل، مصرف انرژی بسیار پایین‌تری برای هر نفر دارند و همین موضوع باعث شده است که با محیط زیست سازگاری زیادی داشته باشد

[/stextbox]

واگن های جايگاه ۲ آلمان غربی تبدیلی (جايگاه ۲ خواب)

هر واگن دارنده ۱۱ کوپه ۶ نفره ودر مجموع گنجایش ۶۶ نفر است . واگنها دارنده ۲ دستگاه دستشویی و یک کوپه خدمت اختصاصی مهماندار می‌باشند . این واگنها فاقد سیستم تهویه مطبوع هستند ولیکن دارنده پنجره های کشویی میباشند . گرمایش این واگنها از روش مولد بخار تامین می گردد .

مسیرها: تهران ـ نیشابور ـ تربت حیدریه، تهران ـ خواف، تبریز مشهد، تهران ـ مراغه

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]قطارهای 5 ستاره فدک در سال 1393 از کشور آلمان وارد ایران شده و پس از انجام تغییرات فنی لازم جهت برآورده کردن نیازهای مسافران ایرانی به ناوگان حمل و نقل ریلی کشور ملحق گردیده است.[/stextbox]

 

 واگن هاي درجه ۲ معمولي اتوبوسي :

-ظرفيت اين واگنها ۷۲  و یا 78 نفر است. در عین حال سيستم تهيويه مطبوع ندارند. وهمچنین  گرمايش آن ها از طريق بخار تامين مي شود.

قیمت بلیط قطار مشهد درجه 2

لازم به ذکر است که قیمت این مدل قطار به نسبت مدل های دیگر کمتر می باشد ولیکن امکانات دریافتی شما نیز کمتر است . برای مثال اگر در فصل گرم سفر می کنید لازم است که قطاری تهیه کنید که سیستم تهویه مطبوع داشته باشد . خصوصا اگر مقصد شما شمال یا جنوب کشور است که رطوبت بالایی دارد. چرا که این رطوبت می تواند شما را آزار دهد .

نگاهی گذرا به برخی خدماتی که توسط مهمانداران و پرسنل تشریفات در قطارهای 5 ستاره فدک ارائه می شود:

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’

✅ استفاده از فرش قرمز جهت استقبال اولیه از مسافرین و انجام راهنمایی به مهمانان در ابتدای سفر

✅  ارائه حوله مرطوب / دستمال مرطوب

✅  سرو نوشیدنی خوشامدگویی

✅  استفاده از ظروف چینی

✅  سرو عصرانه یا صبحانه با توجه به ساعت حرکت قطار

✅  سرو پیش غذا، غذای اصلی و دسر

✅  سرو نوشیدنی گرم بعد از غذا بصورت نامحدود

✅  ارائه سرویس خواب با کیفیت متفاوت

✅  بهره گیری از سیستم صوتی و تصویری پیشرفته IPTV با قابلیت هایی از قبیل انتخاب فیلم، انتخاب موسیقی، اعلام آب و هوا و احضار مهماندار

✅ اطلاعات موقعیت مکانی قطار، اعلام وضعیت آب و هوا و احضار مهماندار

✅  ارائه ویلچر به مسافران برای جابجایی در ایستگاه و قطار در صورت درخواست

✅  ارائه گهواره به مسافران دارای کودک زیر دو سال در صورت درخواست

✅  ارائه هدفون

✅ ارائه روزنامه های فارسی، عربی و انگلیسی

✅ سرو غذای کودک و غذای سلامت در صورت انتخاب مهمان

[/stextbox]

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فاطمه
فاطمه
4 سال قبل

بسیار عالی

fadakadmin
fadakadmin
مدیر
پاسخ به  فاطمه
4 سال قبل

ممنون از شما

نوشته های مرتبط

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x