تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

برای سفر از تهران به اهواز با قطار به این اطلاعات نیاز دارید

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

هر کسی با یک بار سفر با قطار، به این نتیجه رسیده است که قطار امن و آسان است و این موضوع باعث شده که قطار به یکی از مناسب‌ترین وسائل نقلیه برای سفر به مقاصد دور و نزدیک تبدیل شود. با قطار دیگر احتیاجی نیست نگران نوسانات شرایط جوی، تصادفات، کمبود سوخت و… باشید.

 بلیط قطار اهواز، از پرطرفدارترین بلیط هایی است که هر روز به فروش می رسد. اهمیت راه های ارتباطی میان جنوب ایران و بقیه نقاط ایران، به خاطر نفت خیز بودن این منطقه قابل انکار نیست. همچنین شهرهای این منطقه جزء اولین شهرهایی هستند که به ناوگان حمل و نقل ریلی کشور پیوسته شده اند.

در این مقاله به بررسی اطلاعات مربوط به سفر ریلی تهران به اهواز می پردازیم. با ما همراه باشید تا با بلیط قطارها و برنامه حرکت قطارهای تهران- اهواز آشنا شوید.

 سر فصل های عنوان شده در این مقاله عبارتند از:

  • اهواز چگونه است؟

  • بلیط قطار تهران اهواز

  • خرید بلیط قطار تهران اهواز

  • قیمت بلیط قطار تهران اهواز

  • زمان های حرکت قطار تهران اهواز

 

اهواز چگونه است؟

با این که خوزستان به عنوان شهری با آب وهوای گرم محسوب می شود اما زمستان مطبوع و اوایل بهار، طبیعت سرسبز آن توجه گردشگران را به خود جلب کرده است. البته در نظر داشته باشید شهر های حاشیه خلیج فارس این موضوع را ثابت کرده اند که آنقدر زیبا هستند  که  حتی شرایط آب و هوایی نیز نمی تواند مانع برای جلب گردشگر باشد.

اهواز، از شهر های استان خوزستان است که به عنوان هفتمین شهر پرجمعیت ایران شناخته می شود. اگر شما از افرادی هستید که خواب صبح در تعطیلات خود را دوست ندارید، می‌توانید بی نگرانی به اهواز ،شهر شب زنده داران در بهار مسافرت کنید. اهواز، یکی از بهترین مقاصد برای افراد شب زنده دار است زیرا جریان زندگی مردمان آن و گشتنشان به غروب و شب منتقل شده است.

 این شهر، شهر پل های ایران نیز نامیده می شود که مساحت آن ۱۸۵ کیلومتر مربع بر فراز رودخانه کارون است. نفت که بزرگ ترین ثروت ایران است را در خود جای داده است. بهتر است بدانید میدان نفتی این شهر، به عنوان چهارمین میدان بزرگ نفتی کشور محسوب می شود. همچنین رودخانه کارون و بلوار ساحلی کیانپارس، نخل های سر به فلک کشیده، پل های درخشنده و خوراکی های خوشمزه باعث می شوند از سفر خود نهایت لذت را ببرید. برای سفر کردن به شهر پل های ایران و شب های زنده اهواز، خرید بلیط قطار قدم اولی است کا باید بردارید.

 

بلیط قطار تهران اهواز

تهران با اهواز ۸۶۰ کیلومتر فاصله دارد که به دلیل مسافت زیاد و خسته کننده، حوادث در جاده ها و … به شما پیشنهاد می کنیم با قطار سفر کنید و نهایت آرامش از زیبایی ها و دیدنی های راه لذت ببرید. شما در قطار می توانید راه بروید، غذا بخورید، استراحت کنید و حتی بخوابید بدون این که بخواهید نگران از دست رفتن زمان باشید. یکی از طولانی ترین مسیرهای ریلی ایران، مسیر ریلی تهران به اهواز است که مسافران بعد از گذشتن از ایستگاه های قم، اراک، مومن آباد، ازنا، درود، شوش، تنگ هفت، اندیمشک به اهواز خواهند رسید. مسافران در این مسیر می توانند از جاذبه های زیبا و دیدنی همچون آبشار بیشه در کنار خط آهن و نیز کوه های بلند و مرتفع زاگرس لذت ببرند.

راه های ارتباطی بین جنوب ایران و سایر نقاط کشور به خاطر نفت خیز بودن این منطقه بسیار اهمیت دارد. شهر های جنوب اولین شهرهایی بودند که به حمل و نقل ریلی کشور در سال ۱۳۱۷ رسیدند.

خرید بلیط قطار تهران اهواز

خرید بلیط تهران اهواز از پر طرفدارترین بلیط هایی است که به فروش می رسد، طوری که روزانه حدود ۱۸ قطار از تهران به اهواز حرکت می کنند. مسافران می توانند از راه های مختلفی برای خرید بلیط استفاده کنند. از اهمیت این نکته نیز غافل نشوید که شرکت های مختلف ریلی، قیمت های متفاوتی ارائه می دهند. مسافرین می توانند هم به صورت حضوری به مراکز فروش بلیط قطار مراجعه نمایند و هم از سایت های فروش آنلاین، بلیط خود را تهیه کنند.

در خرید اینترنتی می توانید با انتخاب کردن نوع قطار، قیمت قطار و همچنین کیفیت امکانات و سرویس دهی، بلیط خود را خریداری کنید.

در خرید آنلاین بلیط از سایت ها به پشتیبانی خرید بلیط دقت و توجه کنید زیرا توجه نکردن به آن ممکن است باعث بروز مشکل در سفر شما شود.

همچنین می توانید برای خرید بلیط قطار تهران اهواز از اپلیکیشن های ریلی نیز استفاده کنید.

 

نمای کلی قطار فدک
نمای کلی قطار فدک

زمان های حرکت قطار تهران اهواز:

زمان حرکت های چند قطار در زیر به طور حدودی آورده شده:

قطار تهران اهواز البرز رجا همه روزه ساعت حرکت  ۱۳:۴۰  و رسیدن به اهواز ۰۵:۰۵

قطار تهران اهواز پارسی مهتاب همه روزه ساعت حرکت ۱۲:۳۵ و زمان رسیدن به اهواز ۰۷:۱۵

قطار تهران اهواز نگین ریل ترابر سبا همه روزه ساعت حرکت ۱۷:۵۰ و زمان رسیدن به اهواز ۸:۳۵

قطار تهران اهواز فدک شنبه ها ۱۵:۲۵ و زمان رسیدن به اهواز ۰۷:۰۵

 

در این مقاله به طور مختصر به بررسی اطلاعات لازم جهت سفر ریلی تهران اهواز پرداختیم و سعی کردیم آگاهی شما را نسبت به مزایای سفر با قطار به اهواز و قیمت بلیط قطار و حرکت آن ها افزایش دهیم.

 

نگاهی گذرا به برخی خدماتی که توسط مهمانداران و پرسنل تشریفات در قطارهای ۵ ستاره فدک ارائه می شود:

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

  • سرو پیش غذا / غذای اصلی گرم به همراه نوشیدنی­های انتخابی / و دسر
  • ارائه نوشیدنی گرم و سرد برحسب درخواست، به صورت نامحدود(چای، نسکافه)
  • ارائه سرویس خواب با کیفیت بالا و متمایزنسبت به سایرقطارها
  • مجهز به سیستم صوتی و تصویری پیشرفته IPTV با قابلیت­هایی از قبیل انتخاب از طیف متنوعی از فیلم­ها، انتخاب موسیقی و نمایش ادعیه

[/stextbox]

شما عزیزان می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای خرید بلیط قطار تهران اهواز رفت و برگشت از خدمات قطار فدک استفاده کنید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید.

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-۰۲۱

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x