تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

بلیط قطار اهواز به قم

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

موضوعی که امروز قصد پرداختن به آن را داریم بلیط قطار اهواز به قم است. استان قم پایتخت مذهبی کشورعزیزمان ایران نام دارند و یکی از استان های مهم ایران محسوب می شود. این شهر به خاطر وجود حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها همه ساله میزبان زائران زیادی از اقصی نقاط دنیا می باشد.

استان قم از موقعیت استراتژیکی خاصی برخوردار است زیرا از یک طرف با استان‌های مهم و صنعتی کشور و تهران، و از سمت دیگر واسطه بین شهرهای جنوبی با شهرهای شمالی ایران است.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه مطلب بلیط قطار اهواز به قم همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری به دست آورید.

  • علت محبوبیت قطار چیست؟
  • تعرفه بلیت قطار اهواز به قم چگونه است؟
  • بلیط قطار اهواز به قم را چگونه تهیه کنیم؟
  • ایستگاه های بین اهواز و قم کدامند؟
  • قطارهای مورد استفاده در مسیر اهواز به قم چه قطارهایی هستند؟

[/stextbox]

 

علت محبوبیت قطار چیست؟

محبوبیت این وسیله نقلیه در بین مردم دلایل زیادی دارد از جمله:

  • ایمن بودن: قطار یکی از امن‌ترین وسایل نقلیه شناخته شده است
  • کم هزینه بودن: قطار در مقایسه با هواپیما هزینه کمتری را بر شما تحمیل می‌کند اگر قصد دارید به یک مسافرت نزدیک بروید استفاده از این وسیله نقلیه انتخاب صحیحی است
  • ثبات قیمت: یکی دیگر از دلایل محبوبیت این وسیله نقلیه این است که قیمت قطار نسبت به سایر وسایل نقلیه از ثبات پایدار تری برخوردار است
  • راحتی در سفر: از دیگر دلایل محبوبیت قطار، به راحتی سفر با این وسیله می توان اشاره کرد. شما در هواپیما، خودرو شخصی یا اتوبوس نمی توانید از صندلی خود بلند شوید و به راحتی در آن بگردید در صورتی که در قطار نیازی نیست که شما یک جا بنشینید، می‌توانید در قطار راه بروید، از مسیر لذت ببرید و هرگز نگران گم شدن مسیر نباشید.
علت محبوبیت قطار چیست؟
علت محبوبیت قطار چیست؟

 تعرفه بلیت قطار اهواز به قم چگونه است؟

اینکه بخواهیم از بلیط قطار اهواز به قم یک قیمت دقیق و مشخصی به شما بدهیم امری کاملاً اشتباه است زیرا قیمت تمام شده این بلیط به پارامترهای زیادی بستگی دارد مثلا اینکه شما بخواهید بلیط قطار اهواز قم را از کدام شرکت ریلی خریداری کنید.

موقع تهیه بلیط خواهان چه خدماتی در قطار باشید، بلیطی که تهیه می‌کنید یک طرفه باشد یا دو طرفه، کوپه را در بست میخواهید یا خیر و… از جمله عواملی است که بر قیمت بلیط تاثیر می گذارد. بنابراین برای آگاهی پیدا کردن از قیمت بلیط ها پیشنهاد می کنیم که به سایت های معتبر سر بزنید و با تعیین پارامترهای موجود از قیمت تمام شده بلیط اطلاع پیدا کنید.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]در راستای ارائه خدمات متمایز، مهمانداران قطارهای 5 ستاره فدک مهم‌ترین نقش را ایفا می‌کنند.[/stextbox]

بلیط قطار اهواز به قم را چگونه تهیه کنیم؟

امروزه برای تهیه بلیط قطار راه کار ساده ای وجود دارد آن هم خرید اینترنتی بلیط است بدون اینکه نیاز باشد به تعاونی‌ها مراجعه کنید، هزینه  ای برای رفت و برگشت پرداخت کرده و یا در صف‌های انتظار خرید بلیط زمان خود را بیهوده هدر دهید. شما با تنها چند کلیک ساده میتوانید بلیط خود را خریداری یا رزرو کنید. البته خرید حضوری از مراکز فروش بلیط و تعاونی ها همچنان امکان پذیر است.

 ایستگاه های بین اهواز و قم کدامند؟

عزیزانی که میخواهند از شهر جنوبی اهواز به شهر زیارتی قم سفر کنند مطلع باشند که این یک سفر حدوداً ۱۱ ساعته می باشد و این عزیزان می توانند در صورت تمایل در یکی از ایستگاه های ساقه،راهگرد، نانگرد، اراک، شازند، نور آباد، ازنا، درود، سپید دشت، تپه هفت، اندیمشک، شوش، هفت تپه و نظامیه توقف داشته باشند.

 

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

قطارهای فدک با دارا بودن امکاناتی از قبیل:

  • عایق های صوتی و حرارتی جهت حذف صداهای مزاحم و افزایش سطح کیفی سفر
  • تزئینات داخلی لوکس و مدرنبه منظور جریان هوای تازه در واگن به منظور ایجاد شرایط آسایش مسافران
  • سامانه روشنایی و نورپردازی ویژه
  • تخت های بزرگتر از اندازه استاندارد (600*1760)
  • سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی مجهز به شیرهای اتوماتیک و آب سرد و گرم
  • و …..

توانسته است در این زمینه بالاترین میزان رضایت مسافران (86.7 درصد) را کسب نماید.

[/stextbox]

قطارهای مورد استفاده در مسیر اهواز به قم چه قطارهایی هستند؟

قطارهایی که در مسیر اهواز به قم در حرکت هستند از قطار های سه ستاره مهتاب با واگن کوپه ای 6 نفره و قطار های سه ستاره البرز با واگن های کوپه ای ۴ نفره می باشد.

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x