تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

بلیط قطار بندرعباس تهران

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

تمامی کسانی که قصد دارند از بندرعباس به تهران سفر کنند، ویژگی های بلیط قطار بندرعباس تهران از جمله اطلاعاتی است که به آن نیازمند می باشد.

مقدمه

خط ریلی بندرعباس تهران یکی از طولانی‌ترین خطوط ریلی ایران می باشد. یک سفرتقریبا۲۰ ساعته ،البته با توجه به انتخاب قطار ممکن است بین نیم تا یک ساعت اختلاف ساعت به وجود بیاید ،که باز هم از طولانی ترین مسیر های ریلی است. در ابتدا شاید با دیدن عدد 20 به عنوان ساعتی که از مبدا تا مقصد قرار است طی کنید خسته کننده به نظر برسد.

ولی اصلا اینگونه نیست که چرا که شما قطار را برای سفر خود انتخاب کرده اید، یک وسیله امن و سرشار از آرامش پس با خیال راحت بندرعباس را به مقصد تهران ترک کنید.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه سعی می کنیم به سوالات زیر پاسخ دهیم

  1. چند شرکت ریلی دارای بلیط قطار بندرعباس تهران میباشند؟
  2. آیا زمان حرکت قطار در بلیط قطار بندرعباس تهران قابل مشاهده است؟
  3. ایستگاه هایی که در میان راه قطار بندرعباس تهران وجود دارد کدامند؟
  4. آیا امکان خرید اینترنتی بلیط قطار بندرعباس تهران وجود دارد؟

[/stextbox]

 

چند شرکت ریلی  دارای بلیط قطار بندرعباس تهران میباشند؟

همانطور که میدانید شرکت‌های ریلی فراوانی در ایران وجود دارد ولی در بین این همه شرکت ریلی ،تنها  سه شرکت ریلی اقدام به فروش بلیط قطار بندرعباس تهران را کره اند. که هر یک از ویژگی ها و امکانات خدماتی و رفاهی ویژه‌ای برخوردار می باشند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]هر واگن قطارهای فدک یک نیم کوپه ی مخصوص مهماندار را در خود جای داده است [/stextbox]

آیا زمان حرکت قطار در بلیط قطار بندرعباس تهران قابل مشاهده است؟

شما با توجه به شرکت‌های ریلی که در این خط ریلی فعالیت دارند ،می‌توان نسبت به خرید بلیط قطار بندرعباس تهران اقدام نمایید و مشاهده خواهید کرد که این شرکت های ریلی امکانات خوبی در ساعات مختلف در اختیار شما عزیزان خواهند گذاشت و اینکه با توجه به شرکت ریلی که شما بلیط قطار بندرعباس تهران خود را از آن خریداری کرده‌اید، ساعات حرکت نیز متفاوت خواهد بود که ما در ادامه لیستی از ساعات حرکت برخی از شرکت ها را به طور کلی قرار داده ایم.

برخی از شرکت‌ها هر روزه این مسیر را طی می کند و ساعت حرکت آنها از بندرعباس ساعت ۱۳ و ۱۵ دقیقه و ۱۴ و ۳۰ دقیقه می باشد و زمان رسیدن به مقصد آنها نیز به ترتیب ساعت ۸ صبح و ۹ و ۱۵ دقیقه صبح می باشد.

آیا زمان حرکت قطار در بلیط قطار بندرعباس تهران قابل مشاهده است؟
آیا زمان حرکت قطار در بلیط قطار بندرعباس تهران قابل مشاهده است؟

برخی از شرکت‌ها نیز یک روز در میان این مسیر ریلی را طی می‌کند که ساعت حرکت آنها از بندرعباس ساعت ۱۷ بعد از ظهر و ساعت رسیدن آنها به مقصد ۱۲ بعدازظهر روز بعد می باشد. که شما در هنگام خرید بلیط قطار بندرعباس تهران شاهد جزئیات بیشتر آن خواهید بود.

ایستگاه هایی که در میان راه، قطار بندرعباس تهران وجود دارد کدامند؟

به طور کلی در مسیر بندرعباس به تهران ۱۵ ایستگاه ریلی وجود دارد که به شرح زیر می باشد. که هریک دارای شرایط به خصوصی هستند.

بندرعباس- فین-تزرج سیرجان- احمد آباد -بافق -یزد- میبد- اردکان -نائین- زواره- بادرود- کاشان- محمدیه-تهران

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به برخی از مزایای مسافرت با قطار را مرور خواهیم کرد:

  • صندلی های قطار خیلی بزرگتر از صندلی های هواپیما است. در برخی از قطارها نیز جلوی صندلی میز کوچکی برای راحت انجام کارها وجود دارد.
  • اگر تا مقصد مسافت طولانی در پیش دارید و شب نیز در قطار هستید؛ از بابت خوابیدن خیالتان راحت باشد. زیرا صندلی های قطار خیلی راحت به تخت تبدیل می شوند و تنها با داشتن یک پتو می توانید شب راحتی را پشت سر بگذارید.
  • ایستگاه های قطار در مراکز شهرها هستند و اغلب در کنار آنها ایستگاه تاکسی و مترو وجود دارد. با انتخاب قطار در هزینه و زمان رسیدن به ایستگاه بسیار صرفه جویی میکنید.
  • در سفر با قطار کافی است 45 دقیقه قبل از حرکت قطار در ایستگاه باشید.
  • قطار‌ها نسبت به هواپیما و اتومبیل، مصرف انرژی بسیار پایین‌تری برای هر نفر دارند و همین موضوع باعث شده است که با محیط زیست سازگاری زیادی داشته باشد

[/stextbox]

آیا امکان خرید اینترنتی بلیط قطار بندرعباس تهران وجود دارد؟

بله ، به دلیل درخواست های بیشمار مسافرین و البته مهم بودن این مسیر ریلی این امکان وجود دارد.و شما می توانید کاملا آنلاین نسبت به خرید بلیط قطار بندرعباس تهران اقدام نماید. ولی همانگونه که در ابتدا ذکر کردیم به دلیل تقاضاهای بالا ، این بلیط ها خیلی سریع و در کوتاهترین زمان ممکن به فروش می‌رسد.

اگر از آن دسته افرادی هستید که قصد سایت آخر هفته یا  آخر ماه  خود را از بندرعباس به سمت تهران رفته و ابام خود را آنجا سپری کنید، بهتر است که چند روز قبل از رفتن، نسبت به خرید بلیط قطار بندرعباس تهران اقدامات لازم را انجام دهید.

سفری ایمن و خوش برای شما دوستداران سفرهای ریلی آرزومندیم.

اشاره به برخی ویژگی های منحصر به فرد فدک

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

  • فدک سنت میهمان نوازی ایرانی را به خوبی اجرا می کند تا شما سفری خوش را تجربه نمایید.
  • میزبانی در فدک یک اصل سازمانی است
  • وعده های پذیرایی قطارهای فدک توسط کترینگ ایرانی – اتریشی Dona البته با ذائقه و سلیقه ایرانی طبخ و به کمک مهمانداران آموزش دیده سرو می شود.
  • سرو غذای کودک و غذای سلامت در صورت انتخاب مهمان
  • ارائه ویلچر به مسافران برای جابجایی در ایستگاه و قطار در صورت درخواست
  • ارائه گهواره به مسافران دارای کودک زیر دو سال در صورت درخواست
  • و …..

[/stextbox]

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x