تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

بلیط قطار شیراز تهران

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

امروز در این مقاله قصد داریم به بررسی موضوع بلیط قطار شیراز تهران بپردازیم.حال تعداد سوال برای ما در رابطه با خرید بلیط قطار شیراز تهران پیش آمده که به آنها پاسخ می دهیم.همیشه از شهر شیراز به عنوان مهد شعر و ادب یاد می‌شود.

این شهر در منطقه مسکونی زاگرس قرار دارد و دارای آب و هوای معتدل بوده و به عنوان سومین شهر بزرگ ایران شناخته شده است. این شهر از منابع تفریحی و تاریخی بسیاری تشکیل شده که جذابیت خاصی دارد، این جذابیت عامل انگیزه مردم برای سفر به این شهر می‌شود.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه سعی می کنیم به سوالات زیر پاسخ دهیم

  • علت اهمیت راه آهن شیراز چیست؟
  • قطار شیراز تهران در چه ایستگاه هایی توقف دارد؟
  • نحوه رزرو بلیط قطار شیراز تهران چگونه است؟
  • نحوه خرید بلیط قطار شیراز تهران چگونه است؟
  • مشکلاتی که در سفر با قطار وجود دارد چیست؟

[/stextbox]

علت اهمیت راه آهن شیراز چیست؟

این راه آهن وارد صنعت ریلی شده و در قسمت حمل و نقل کشور فعالیت می کند این راه آهن دارای دو خط اصلی و فرعی می باشد که خط اصلی دارای ۵۰۰ کیلومتر و خط فرعی و صنعتی و تجاری آن ۵ کیلومتر است.

علت اهمیت راه آهن شیراز چیست؟
علت اهمیت راه آهن شیراز چیست؟

قطار شیراز تهران در چه ایستگاه هایی توقف دارد؟

مسافرین قطار شیراز تهران تقریبی ۱۸ ساعت را برای رسیدن مقصد باید در قطار سپری کنند، این قطار از ایستگاه های مرودشت، سعادت شهر، صفاشهر، اقلیده، آباده و شهرضا عبور می کند.

قطار شیراز تهران در چه ایستگاه هایی توقف دارد؟
قطار شیراز تهران در چه ایستگاه هایی توقف دارد؟

نحوه رزرو بلیط قطار شیراز تهران چگونه است؟

جهت رزرو بلیط قطار شیراز تهران از هر کدام از شهرهای ایران باید اول وارد سامانه خرید بلیط قطار شویم سپس با انتخاب مبداء سفر، مقصد سفر، زمان سفر، تعداد مسافران و نوع آن را مشخص می کنیم. که ما قادریم با تغییر فیلدهای موجود گزینه هایی که می‌خواهیم انتخاب ‌کنیم و تجربه ی یک سفر ارزان و لذت بخش را کسب کنیم .

نحوه رزرو بلیط قطار شیراز تهران چگونه است؟
نحوه رزرو بلیط قطار شیراز تهران چگونه است؟

نحوه خرید بلیط قطار شیراز تهران چگونه است؟

برای خرید بلیط قطار شیراز تهران باید به دو صورت آنلاین و حضوری اقدام کنیم.

  • خرید به صورت حضوری

برای خرید بلیط قطار به صورت حضوری باید به آژانس های مسافرتی مراجعه کرده و اطلاعات لازم را به متصدی آژانس می‌دهیم که بلیط را خریداری کنیم متصدی نیز موظف است اطلاعات را به صورت دقیق وارد کند و امکانات موجود در قطار را برای ما شرح دهد که ما بتوانیم با توجه به میزان هزینه ای که می خواهیم برای تهیه بلیط کنار بگذاریم اقدام به رزرو بلیط کنیم ونیز از امکانات موجود در قطار اطلاعاتی کسب کنیم.

  • خرید به صورت آنلاین

برای خرید بلیط قطار به صورت آنلاین باید ابتدا وارد سایت خرید بلیط قطار شویم سپس از فیلدهای درون سایت اطلاعاتی را که مد نظر ماست انتخاب کنیم و پس از اینکه مشخصات دقیق خود را وارد نماییم. در مرحله آخر اطلاعات بلیط را به صورت نسخه چاپی باید در دست داشته باشیم.

 

مشکلاتی که در سفر با قطار وجود دارد چیست؟

  • اولین مشکلی که ممکن است برای مسافر در سفر با قطار به وجود بیاید عدم مغایرت اطلاعات بلیط قطار با مشخصات مسافر است زیرا در صورت عدم مغایرت اطلاعات بلیط قطار، بلیط باطل می شود و متصدی که در قطار موظف است بلیط ها را چک کند اجازه سوار شدن مسافر را به قطار نمی دهد.
  • تعدادی از مسافران هستند که به دلیل طمع برای فرزندان کوچک خود بلیط تهیه نمی کنند در حالیکه آن بلیط بیمه مسافر را تامین میکند که اگر مشکلی در قطار به وجود بیاید آن مسافر بیمه شود.
  • مهماندارانی که در قطار وجود دارند باید با خوشرویی با مسافران برخورد کنند ولی تعدادی از مهمانداران وجود دارند که به هر دلیلی فاقد اخلاق می باشند حال ممکن است بدخلقی مهماندار به دلیل خستگی ناشی از سفر و کار باشد ولی درهرصورت مهماندار موظف به خوشرویی با مسافرت.
  • خراب بودن امکانات درون قطار همانند خراب بودن سرویس های بهداشتی و از کار افتادگی سیستم های گرمایشی و سرمایشی و نیز ارائه ندادن سایر امکاناتی که در بلیط ذکر شده باعث عدم رضایت مسافر می شود.
مشکلاتی که در سفر با قطار وجود دارد چیست؟
مشکلاتی که در سفر با قطار وجود دارد چیست؟

نگاهی گذرا به برخی خدماتی که توسط مهمانداران و پرسنل تشریفات در قطارهای 5 ستاره فدک ارائه می شود:

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’

✅ استفاده از فرش قرمز جهت استقبال اولیه از مسافرین و انجام راهنمایی به مهمانان در ابتدای سفر

✅  ارائه حوله مرطوب / دستمال مرطوب

✅  سرو نوشیدنی خوشامدگویی

[/stextbox]

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x