تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

بلیط قطار تهران به ساری

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

امروز در این مقاله  به بررسی بلیط قطار تهران به ساری می پردازیم .

 

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در این مقاله تلاش بر این است که به سوالات زیر پاسخ داده شود :

قطار تهران به ساری از کدام مسیرها عبور می کند ؟

قطار تهران به ساری از کدام مسیرها توقف می کند ؟

دلیل محبوب بودن ریل قطاری تهران به ساری چیست ؟

چگونه بلیط قطار تهران به ساری را خریداری کنیم ؟

[/stextbox]

 

 

ساری واقع در شمال ایران و طبق آمار بزرگترین و پر جمعیت ترین شهر استان مازندران می باشد. به گویش مردم اهل ساری ساروی می گویند. ساری دوره ی قاجاریان  اولین پایتخت  ایران بوده است . طبق گفته ها تنها شهری که در کنار دریای خزر وجود داشته زادراکارتا است که دقیقا جایگاه آن ساری کنونی می باشد .

عمارت آقا محمد خان قاجار  که عمارت تابستانی وی بوده در شهر ساری واقع است همچنین می توان از توس پسر نوذر به عنوان بنیان گذار شهر ساری نام برد. از آثار تاریخی شهر ساری می توان به برج سلطان زین العابدین ، شاطر گنبد ، برج اسکت ، عمارت کلبادی ، حمام وزیری و . . .اشاره  کرد .

 

 قطار تهران به ساری از کدام مسیرها عبور می کند ؟

یکی از جذاب ترین و زیبا ترین مسیر های ریلی ایران مسیر ریلی حرکت قطار تهران به ساری می باشد . در حین حرکت این قطار مسافرین می توانند جاذبه های زیبایی چون آبشار نمک و دره های کبوتره دره که بسیار زیبا می باشند را ببینند .

 قطار تهران به ساری از کدام مسیرها عبور می کند ؟
قطار تهران به ساری از کدام مسیرها عبور می کند ؟

هم چنین مسافران می توانند از دریا چه ی آهنک یا غار اسپهبد خورشید دیدن نمایند . هنگامی که محو تماشای این همه زیبایی غیرقابل توصیف هستید قطار با عبور خود از طولانی ترین تونل  ایران به نام گدوک بهت وهیبت شما را چندین برابر می کند . درمیان  تمامی این زیبای ها باید خاطرنشان کرد که خاطره ی گذشتن از پل ورسک هیچ وقت از ذهن وخیال شما خارج نخواهد شد و تا ابد در ذهن شما خواهد ماند.

قطار تهران به ساری درکدام مسیرها توقف می کند ؟

این قطار درایستگاه های چون گرمسار ،کبوتر دره ، سیمین دشت ، زرین دشت ، مهاباد ، شیرگاه ، تنگه واشی توقف می کند . و مدت زمانی که در مسیر می باشد حدودا ۷  ساعت می باشد .

 

دلیل محبوب بودن ریل قطاری تهران به ساری چیست ؟

یکی از دلایل محبوبیت ریل قطاری تهران به ساری جاذبه های طبیعی و وجود بنا های تاریخی آن می باشد که باعث متمایز بودن این راه آهن از سایر راه آهن دیگر ایران شده است . قدمت این راه نیز بسیار زیاد می باشد طوری که گفته شده است نزدیک به ۸ دهه است که این ریل قطاری مشغول به فعالیت می باشد .

از دیگر ویژگی هایی که باعث متمایز شدن این ریل قطاری شده است عبور این ریل از میان جنگل ها و کوه های سرسبز می باشد به طوری که در یک مسیر که ریل های آن در سه مسیر متوالی بر روی کوه پیچ خورده است و هنگام عبور یک قطار ازاین سه مسیر گویی که سه قطار پشت سر هم در حال حرکت هستند به آن لقب سه خط طلایی داده اند .

هم چنین وجود پل ورسک که بزرگترین پل راه آهنی کشوراست وقدمتی حدود ۷۰ سال دارد و وجود تونل گدوک محبوبیت این ریل آهنی را چندین برابر کرده است.  گفته شده است که پل ورسک در جنگ جهانی دوم لقب پل پیروزی را گرفته است .

 

چگونه بلیط قطار تهران به ساری را خریداری کنیم ؟

یکی از پرفروش ترین بلیط ها ، بلیط قطار ساری می باشد که روزانه تعداد بسیار زیادی متقاضی دارد . ویکی از شلوغ ترین مسیر های ریلی ، مسیر ریلی تهران به ساری می باشد . برای خرید بلیط ساری راه های مختلفی وجود دارد مسافرین می توانند با مراجعه به سایت های فروش بلیط ، بلیط خود را  به صورت اینترنتی خریداری کنند هم چنین می توانند با مراجعه به دفاتر فروش بلیط به صورت حضوری بلیط خود را خریداری نمایند .

اشاره به برخی ویژگی های منحصر به فرد فدک

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

  • فدک سنت میهمان نوازی ایرانی را به خوبی اجرا می کند تا شما سفری خوش را تجربه نمایید.
  • میزبانی در فدک یک اصل سازمانی است
  • وعده های پذیرایی قطارهای فدک توسط کترینگ ایرانی – اتریشی Dona البته با ذائقه و سلیقه ایرانی طبخ و به کمک مهمانداران آموزش دیده سرو می شود.
  • بهره گیری از سیستم صوتی و تصویری پیشرفته IPTV با قابلیت هایی از قبیل انتخاب فیلم، انتخاب موسیقی
  • اعلام اطلاعات موقعیت مکانی قطار، اعلام وضعیت آب و هوا و احضار مهماندار
  • و …..

[/stextbox]

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از ۲۰۰ دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-۰۲۱

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x