تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

قیمت بلیط قطار ۶ نفره تهران مشهد

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

در این مقاله امروز قصد داریم به موضوع قیمت بلیط قطار ۶ نفره تهران مشهد بپردازیم.

شهر تهران به عنوان پایتخت ایران و دومین کلانشهر ایران از نظر اقتصادی تجاری صنعتی رتبه اول را به خود اختصاص داده است. جمعیت در این شهر روز به روز در حال تغییر است و مردم بیشتر از روز قبل به آن شهر مهاجرت می کنند گاهی اوغات اکثر مردم برای سفر کاری به این شهر می روند. رفت و آمد به این شهر به وسیله قطار نیز کار اکثر مردم را ساده نموده زیرا هم از نظر هزینه به صرفه تر است و هم امنیت بیشتری دارد.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه این مقاله ما را یاری کنید تا با شما دوستان گرامی قیمت بلیط قطار ۶ نفره تهران مشهد را معرفی و به سوالات شما پاسخ دهیم.

  • علت اهمیت راه آهن تهران چیست؟
  • برای خرید بلیط قطارهایی ۶ نفره با تهران مشهد باید چه کاری انجام دهیم؟
  • امکانات موجود در قطار ۶ نفره تهران مشهد چیست؟
  • چه مشکلات ممکن است در قطار اتفاق بیوفتد؟
  • امکاناتی که در قطار ها 6 تخته مشترک نیست و بر نوع قیمت گذاری تاثیر دارد چیست؟

[/stextbox]

 

 

علت اهمیت راه آهن تهران چیست؟

این راه آهن به دلیل داشتن خطوط ریلی بین المللی  و داخلی حائز اهمیت می باشد این خطوط  به جز جابجایی مسافران به جابجایی نفت زغال سنگ و دیگر منابع طبیعی و حمل و نقل می پردازد.

برای خرید بلیط قطارهایی ۶ نفره با تهران مشهد باید چه کاری انجام دهیم؟

این قطار به دلیل داشتن کوپه های شش نفره، یک انتخاب منحصر به فرد برای سفرهای خانوادگی می باشد. برای تهیه و خرید بلیط قطاری با کوپه های شش نفره باید به دو شکل آنلاین و حضوری اقدام کنیم.

برای خرید به صورت آنلاین باید وارد سایت خرید بلیط قطار شویم، و گزینه های موجود در سایت را جهت انتخاب نوع و تعداد افراد درون کوپه یعنی ۶ نفره بودن کوپه گزینه ها را تغییر میدهیم و سپس هزینه آن را پرداخت و بعد از چک کردن اطلاعات آن بلیط را چاپ می‌کنیم، که بتوانیم وارد قطار شویم و از یک سفر ارزان و لذت بخش بهره مند شویم.

امکانات موجود در قطار ۶ نفره تهران مشهد چیست؟

هر واگن قطار تشکیل شده از کوپه های شش نفره با سرویس خواب مرتب و تمیز و کامل و مجزا است. هر واگن دارای دو سرویس بهداشتی مرتب و برای رفاه حال مسافران ترجیحا به دو نوع فرهنگی و ایرانی است.

بدنه های این قطار از دولایه و شیشه های دوجداره تشکیل شده است. استفاده از شیشه های دوجداره برای جلوگیری از هدر رفتن هوای موجود در قطار و جلوگیری از نفوذ سرما و گرما و حتی صدای ناشی از حرکت قطار بر روی ریل ها به داخل قطار است.

امکانات موجود در قطار ۶ نفره تهران مشهد چیست؟
امکانات موجود در قطار ۶ نفره تهران مشهد چیست؟

جهت سرگرم کردن مسافران باید از سیستم های صوتی و تصویری و یا مجله های خبری استفاده کنند که امکانات تصویری برای نمایش شبکه های داخلی در قطار و ایستگاه های قطار و امکانات صوتی برای آرامش روح بیشتر مسافران است، و از امکانات عمومی این قطار می‌توان به ارائه خدماتی همچون جعبه کمک های اولیه، ویلچر برای بیماران و معلولان و سیستم تهویه اشاره نمود.

 

چه مشکلات ممکن است در قطار اتفاق بیفتد؟

جهت رفع و حل مشکلات در حین سفربا قطار برای مسافران، قبل از رزرو بلیط قطار مقداری از هزینه بلیط به حساب بیمه رفته و مسافر بیمه می شود که اگر در هنگام سفر مشکلی رخ داد از آن بیمه استفاده کنند حال مسافری که در تهیه بیمه و بلیط قطار کوتاهی نمودند پس از رخ دادن مشکل اشتباه خود را می فهمند.

این بیمه برای تضمین و آرامش خاطر مسافر می باشد، اکثرمردمی که با قطار قصد سفر را دارند با این فکر اشتباه که فرزندان کوچک آنها به بلیط نیازی ندارد بلیطی را برای آنها تهیه نمی کند. و نیز پس از رزرو بلیط باید حتما توجه داشته باشیم که اطلاعات درون بلیط با اطلاعات شخصی شما مغایرت نداشته باشد، زیرا که مغایرت اطلاعات درونی بلیط با مشخصات موجب باطل شدن بلیط می شود و مسافر بر به مشکل می خورد.

امکاناتی که در قطار ها 6 تخته مشترک نیست و بر نوع قیمت گذاری تاثیر دارد چیست؟

  • پخش سریال ها و شبکه های داخلی در کوپه های قطار و ایستگاه های قطار
  • ارائه سرویس ها و خدمات پذیرایی اعم از میان وعده هایی که در قطار باید در اختیار مسافر قرار گیرد
  • وعده های غذایی که بصورت گرم در اختیار مسافرین محترم قرار خواهد گرفت
  • سیستم تهویه مطبوع

 

امیدواریم که مقاله خوبی را برای شما دوستان عزیز ارائه داده و تمامی سوالات شما را برطرف نموده باشیم.

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x