تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

قیمت بلیط قطار مشهد بندرعباس

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

در این مقاله امروز قصد داریم به موضوع قیمت بلیط قطار مشهد به بندرعباس بپردازیم.

بندرعباس به عنوان مرکز شهر هرمزگان و بزرگترین بندر تجاری ایران در جنوب کشور واقع شده است و با توجه به میزان حمل و نقل بالا در بندرعباس یکی از شهرهای شاغل ایران محسوب می شود. تغییر جمعیت در این شهر در فصول مختلف،متفاوت است.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه این مقاله ما را یاری کنید تا با شما دوستان گرامی قیمت بلیط قطار مشهد بندرعباس و رفت و برگشت را معرفی و به سوالات شما پاسخ دهیم.

  • راه آهن قطار بندرعباس به چه دلیل اهمیت دارد؟
  • ایستگاه های توقف قطار مشهد به بندرعباس کدام اند؟
  • رزرو بلیط قطار چگونه انجام می شود؟
  • هزینه بلیط قطار چگونه محاسبه می شود؟

[/stextbox]

 

راه آهن قطار بندرعباس به چه دلیل اهمیت دارد؟

در سال ۱۳۷۳ این راه آهن احداث شده است و در مسیر صنعتی و تجاری اهمیت دارد بندرعباس راه ارتباطی کشورهای آسیایی با آب های خلیج فارس است این راه آهن شامل دو خط اصلی و فرعی می باشد که خط اصلی ۶۱۳ کیلومتر و خط فرعی ۳۰۹ کیلومتر را در بر می‌گیرد.

 

ایستگاه های توقف قطار مشهد به بندرعباس کدام اند؟

به عنوان یکی از طولانی‌ترین مسیر های ریلی میتوان به مسیر ریلی مشهد بندرعباس در صنعت ریلی اشاره داشت. مسافت این مسیر به ۱۴۰۰ کیلومتر می‌رسد و مسافرانی که قصد دارند این مسیر را با قطار طی نمایند باید حدوداً ۱۷ ساعت و ۴۵ دقیقه را در قطار سپری و به مقصد خود برسند.

ایستگاه های توقف قطار مشهد بندرعباس
ایستگاه های توقف قطار مشهد به بندرعباس کدام اند؟

به طور میانه می توان گفت در طول روز ۳ الی ۵ قطار در این محور ریلی رفت و آمد دارند و حدود ۴ هزار مسافر در این مسیر سفر می کنند. ممکن است افرادی به نیت های مختلف به این شهر سفر کنند، ایستگاههای واقع شده در این مسیر شامل ملک آباد، تربت حیدریه، فیض آباد، بجستان، فردوس، دیهوک، دیگ رستم، راور، چترود، کرمان، باغین، بردسیر، سیرجان و حاجی آباد هستند.

 

رزرو بلیط قطار چگونه انجام می شود؟

برای رزرو بلیط قطار مشهد بندرعباس می توان به دو صورت آنلاین و حضوری بلیط را خریداری کنید. برای خرید بلیط قطار به صورت حضوری باید به آژانس های مسافرتی مراجعه کرده و بلیط را خریداری کنید و یا به سایت معتبری رفته و بلیط قطار را به صورت آنلاین خریداری کرده و در بلیط مشخصات مسافر را به درستی وارد کرده و بلیط به صورت برگه چاپی فراهم کنید.

در صورتی که اطلاعات داخل بلیط با مشخصات فرد مسافر مغایرت داشته باشد بلیط باطل می شود و فرد مسافر نمی تواند از بلیط استفاده کند، و تجربه سفر با قطار را به مقصد مشهد بندرعباس از دست می‌دهد، بلیط در صورتی باطل می شود که اطلاعات مسافر اشتباه باشد. موقع پرداخت هزینه رزرو بلیط ، بیمه مسافر نیز همراه با هزینه بلیط پرداخت می شود، که اگر در حین سفر با قطار مشکلی برای مسافر پیش آمد آن بلیط علاوه بر هزینه سفر بیمه آن مسافر نیز باشد.

 

هزینه بلیط قطار چگونه محاسبه می شود؟

علاوه بر هزینه خرید بلیط قطار، ما باید بدانیم که در قطار چه چیزهایی را ارائه می دهند

  • سرگرمی هایی که برای مسافران در قطار موجود است مثل روزنامه
  • امکان پخش شبکه های داخلی در ایستگاه ها و کوپه های قطار
  • غذاهایی که در قطار سرو می شود
  • میان وعده ای که در هنگام سفر در قطار به مسافران می دهند

این مواردی که ذکر کردیم مواردی هستند که باید هنگام خرید بلیط قطار به آنها توجه داشته باشیم، چرا که انتخاب هر کدام از اینها هزینه هایی را برای ما به قیمت تمام شده بلیط اضافه می کند.

مسافرت با قطار علاوه بر کسب تجربه لذت بخش هزینه کمتری نیز در بر می‌گیرد و ما با کمترین هزینه ممکن به بهترین سفر خواهیم رفت.

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از ۲۰۰ دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-۰۲۱

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x