تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

راهنمای پیش فروش بلیط قطار

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

سلام خدمت همه دوستان عزیز امروز با بررسی موضوع راهنمای پیش فروش بلیط قطار در خدمت شما عزیزان هستیم

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات  زیر پاسخ می دهیم :

  • برای پیش خرید بلیط قطار چطور می توان اقدام کرد ؟

  • خرید از روش حضوری چگونه انجام می گیرد و چه معایبی دارد ؟

  • پیش فروش بلیط قطار از طریق غیر حضوری چگونه انجام می شود ؟

  • چطور مقصد خود را انتخاب کنیم ؟

  • حداکثر چند صندلی یا کوپه می توانیم کرایه کنیم ؟

  • با رسیدن زمان تهیه بلیط چگونه می توانیم آن را تهیه کنیم ؟

[/stextbox]

 

برای پیش خرید بلیط قطار چطور می توان اقدام کرد ؟

برای پیش خرید بلیط قطار شما می توانید به دو روش حضوری و غیر حضوری اقدام به پیش خرید بلیط قطار مورد نظر خود نمایید و در روش غیر حضوری می توانید به وب سایت مراکز مجاز فروش بلیط قطار مراجعه نمایید .

خرید از روش حضوری چگونه انجام می گیرد و چه معایبی دارد ؟

در روش حضوری شما می توانید به یکی از صد ها شعبه فروش بلیط قطار در سرتاسر کشور مراجعه نموده و با تحویل دادن مدارک خود و همرانتان اقدام به پیش خرید بلیط قطار کنید اما این روش معایبی هم دارد که خدمت شما عزیزان عرض خواهیم کرد :

از جمله معایب تهیه بلیط قطار به صورت حضوری می توان به دوری راه ، گشتن برای پیدا کردن یکی از مراکز مجاز پیش فروش بلیط قطار ، طی مسافت طولانی برای رسیدن به آن جا ، ماندن در ترافیک ، حدر رفتن چند ساعت از وقت با ارزش شما ، ایستادن در صف تهیه بلیط اشاره کرد ،

البته باید اضافه کنم که این تنها نیمی از قضیه است و با طی کردن همه این مراحل شما ممکن است که متوجه شوید که مرکز پیش فروش بلیط قطاری که به آن جا رفته اید جز مراکز مجاز نمی باشد و یا اینکه از شما مبلغی بیش از حد مجاز دریافت کنند و یا اینکه در زمان ارائه مدارک شما مدرکی را همراه خود نیاورده باشید که در آن صورت امکان تهیه بلیط را از دست ی دهید و باید برای آوردن مدارک مورد نیاز دوباره برگردید .

 

پیش فروش بلیط قطار از طریق غیر حضوری چگونه انجام می شود ؟

در روش غیر حضوری تهیه بلیط قطار شما به راحتی می توانید با مراجعه به وب سایت یکی از مراکز مجاز پیش فروش بلیط قطار یا وب سایت یکی از شرکت های حمل و نقل ریلی اقدام به پیش خرید بلیط قطار آن هم با فاصله دو ماهه کنید همچنین شما می توانید با استفاده از اپلیکیشن های روی گوشی تلفن همراه خود نیز اقدام به تهیه بلیط نمایید .

پیش فروش بلیط قطار از طریق غیر حضوری چگونه انجام می شود ؟
پیش فروش بلیط قطار از طریق غیر حضوری چگونه انجام می شود ؟

 

چطور مقصد خود را انتخاب کنیم ؟

هنگامی که شما قصد رفتن به سفر را دارید ممکن است بین انتخاب سفر شهر پدری خود و سفر به دیگر مناطق زیبای ایران اسلامی دو دل شوید برای اینکه بتوانید اقدام به پیش خرید بلیط قطار کنید ابتدا باید بدانید می خواهید به کجا سفر کنید و پس از تعیین مقصد مورد نطر خود باید اقدام به انتخاب یک تاریخ مشخص جهت بازگشت خود در نظر بگیرید .

حداکثر چند صندلی یا کوپه می توانیم کرایه کنیم ؟

یکی از مزایای پیش فروش بلیط قطار این است که اگر شما قصد دارید با عده ای از اقوان ، دوستان و آشنایان خود به مسارت بروید بعضی از وب سایت ها این قابلیت را در اختیار شما گذاشته اند که می توانید تا سقف هجده صندلی ( که شامل سه کوپه شش نفره یا چهار کوپه چهار نفره می باشد ) می توانید پیش خرید کنید .

البته در بعضی دیگر از وب سایت های مجار پیش فروش بلیط قطار یک سوم صندلی های ذکر شده یعنی تنها شش صندلی را می توانید پیش خرید کنید و دیگر به وارد نممودن مشخصات کامل فردی همراهان شما نمی باشد .

 

با رسیدن زمان تهیه بلیط چگونه می توانیم آن را تهیه کنیم ؟

در گذشته برای تهیه بلیط نیاز بود که شما در صفوف طولانی دفاتر فروش بلیط قطار بایستید تا بتوانید بلیط خود را تهیه کنید اما امروزه با فراهم شدن امکان پیش فروش اینترنتی بلیط قطار شما می توانید تنها با وارد شدن به وب سایتی که از آن بلیط را پیش خرید کرده اید اقدام به تهیه بلیط قطار خود نمایید .

 

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از ۲۰۰ دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-۰۲۱

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x