تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

قطار مسافری

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

در مقاله امروز قصد داریم به بررسی موضوع قطار مسافری بپردازیم. قطار های مسافری به دلیل اینکه وسیله نقلیه مطمئن و کم هزینه می باشد امروزه بسیار پرطرفدار است. خرید بلیط قطار برای راحتی کار مسافران به صورت آنلاین و از سایتهای اینترنتی معتبر انجام می‌شود.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

تعدادی سوال در رابطه با موضوع قطار مسافری برای ما پیش آمده است که در مقاله زیر به پاسخ آنها می پردازیم.

  • برای خرید بلیط قطار مسافری باید چه کار کنیم؟
  • قیمت بلیط قطار چگونه است؟
  • برای رزرو بلیط قطار باید چه اقداماتی انجام دهیم؟
  • امکانات موجود در قطار چیست؟

 

[/stextbox]

 

برای خرید بلیط قطار مسافری باید چه کار کنیم؟

به دلیل پرطرفدار بودن قطار در دفاتر مسافرتی به دلیلی مناسبت ها و ایام خاص بلیط ها را به سختی می‌توان تهیه و یا خریداری نمود به همین دلیل باید از اقدام به تهیه بلیت کنید و برای آسانی کار مسافران و عدم تجمع در دفاتر مسافرتی سایت‌هایی را برای شرکت های مختلف طراحی کرده اند مسافران برای تهیه بلیت به آن سایت ها مراجعه کرده و بلیط خود را رزرو کنند.

این امر باعث می‌شود که تعداد مراجعه کنندگان برای رزرو بلیط قطار به دفاتر مسافرتی برای رزرو بلیط حضوری پایین آمده و از هرج و مرج جلوگیری شود. بعد از وارد شدن به سایت خرید بلیط قطار می توانید بین قطار ها و و موجودیت های درون سایت قطاری که مناسب با هزینه‌ای که ما می خواهیم پرداخت کنیم باشد پس از انتخاب هزینه آن را پرداخت می‌کنیم. اکثر مواقع نیز با خرید اینترنتی بلیط قطار می توانید از مزایا و تخفیفات ویژه ای برخوردار شوید.

 

قیمت بلیط قطار چگونه است؟

با توجه به اینکه قیمت بلیط قطار بسته به نوع قطار و امکانات موجود در قطار می باشد اما شرایط سنی نیز در بهای بلیت تاثیر دارد.

افرادی که دو تا ۱۲ سال دارند باید نیمی از بها را پرداخت کنند، و افرادی را که نیست بالای ۱۲ سال دارند بزرگسال شناخته شده باید بهای بلیت کامل را پرداخت کنند برای کودکان زیر ۲ سال نیز لازم به پرداخت بهای بلیت نیست مگر در صورتی که برای آن کودکان صندلی رزرو شود و از عوامل تاثیر گذار در قیمت بلیط قطار خدمات و امکاناتی است که در قطار ارائه می شود.مثلا تعداد  مسافرین و تخت ها و موجودیت ها در قطار موجب تعیین قیمت در بلیط قطار می شود.

قیمت بلیط قطار چگونه است؟

برای رزرو بلیط قطار باید چه اقداماتی انجام دهیم؟

برای رزرو بلیط قطار می توان از طریق گوشی های هوشمند کامپیوتر و یا سیستم های کامپیوتری وارد سایت بلیط قطار شوید و بلیط را رزرو کنید این امر نیز در تمام ۲۴ ساعت امکان پذیر است یعنی شما در هر ساعت از شبانه روز که وارد سایت قطار شهری در قسمت تهیه بلیط قطار بلیط را رزرو کنید. در رزرو آنلاین قطعات تنها کافیست که اولویت‌های خود را انتخاب کنیم که بلیط برای ما رزرو شود.

قطار ها انواع مختلفی دارند که از قبیل قطارهای لوکس اتوبوسی درجه ۱ دو سه و پنج و هر قطار از تعدادی واگن تشکیل شده نیز به دارد که آن کوپه ها چهار یا شش تخته هستند امکانات موجود و سرویس دهی ها و سرعت و قیمت بلیط در نوع قطار متفاوت است.

 

امکانات موجود در قطار چیست؟

  • سرویس های خواب مرتب و تمیز و مجزا
  • سرویس بهداشتی در هر واگن
  • سیستم تهویه هوا
  • سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب
  • سیستم های صوتی و تصویری برای پخش سریال ها و شبکه های داخلی برای سرگرمی مسافرین در زمان سفر
  • پریز برق برای شارژ وسایل الکترونیکی
  • پذیرایی بصورت میان وعده و ارائه پک های میان وعده
  • بوفه و سرو غذاهای متنوع در بوفه قطار
  • و …

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امید
امید
4 سال قبل

چرا قطار برای مسیرهای کاشان_ مشهد و بالعکس وجود ندارد؟؟

fadakadmin
fadakadmin
مدیر
پاسخ به  امید
4 سال قبل

متاسفانه قطارهای فدک در این مسیر ارائه سرویس ندارد. شما می توانیید جهت استفاده از قطارهای فدک از قم به مشهد تشریف ببرید و یا از سایر قطارها استفاده نمایید

نوشته های مرتبط

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x