تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

ایمن‌ترین وسیله‌ی نقلیه برای سفر چیست؟

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

در این مقاله با شما هستیم با بررسی ایمن‌ترین وسیله‌ی نقلیه برای سفر چیست؟

آغاز تعطیلات نوروزی است، چند روز مرخصی گرفته‌اید و یا فصل تابستان نزدیک است. تصمیم دارید با تمام اعضای خانواده به همراه پدر و مادرتان به سفر بروید. به موضوعات مختلفی مثل محل اسکان، امکانات رفاهی، تفریحات و البته شکل سفر و امنیت آن فکر می‌کنید. برای سفر کردن راه‌های مختلفی وجود دارد اما وقتی مهم‌ترین مسئله برای شما داشتن سفری بدون دردسر و ایمن است، بدون شک بهترین گزینه برای رسیدن به مقصد قطار است.

سفر کردن با قطار مزایای بسیاری دارد که شاید تا به ‌حال به آن فکر نکرده باشید. در این مقاله مهم‌ترین آن‌ها را شرح می­دهیم:[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

  • سفر با قطار در مقایسه با سایر وسایل نقلیه‌ی سفری، بالاترین سطح امنیت جانی را داراست.
  • نقل ‌و انتقال تعداد زیادی چمدان و سایر لوازم در ابعاد بزرگ با قطار امکان­پذیر است.
  • سفر با قطار به معنی داشتن زمان برای انجام کارهای مورد علاقه است.
  • سفر با انواع قطار مناسب‌ترین نوع سفر از نظر هزینه است.
  • کمترین آمار تأخیر در حرکت از آن قطار است.
  • سفر با انواع قطار برای کل اعضای خانواده مناسب است.
  • سفر با قطار با کیفیت یعنی…

[/stextbox]

 

  • بالاترین سطح امنیت جانی در سفر با قطار نسبت به سایر وسایل نقلیه‌ی سفری

بدیهی است که وقتی قرار است با اعضای خانواده‌ی خود به سفر بروید، مهم‌ترین نکته حفظ امنیت جانی و آسایش خیال آن‌ها است. سفر در مسافت‌های طولانی با اتومبیل خسته‌کننده است و احتمال برخوردن به شب یا ساعات اولیه‌ی صبح که بالاترین آمار تصادفات جاده‌ای در این ساعت‌ها رخ می‌دهد، اضطراب‌آور است. بدون شک سفر با قطار یکی از ایمن‌ترین شیوه‌های رسیدن به مقصد است.

آمارها این موضوع را به‌ راحتی اثبات می‌کنند. در سال 2016 میلادی آمار مرگ در سفرهای ریلی در کل جهان به ازای هر یک میلیارد مایل در حدود 2/0 درصد بوده است. این رقم چیزی نزدیک به صفر است حال ‌آنکه به‌ راحتی می‌توانید همین آمار را در استفاده از سایر وسایل نقلیه اعم از هواپیما، اتوبوس، اتومبیل و حتی کشتی مطالعه کنید تا پی ببرید که هیچ وسیله‌ی نقلیه‌ای مانند قطار از ایمنی لازم برای سفر برخوردار نیست.

در سال 2016 میلادی آمار مرگ ‌و میر سفرهای ریلی در تمام جهان در حدود 0.2 درصد به ازای هر یک میلیارد مایل بوده است. این رقم که چیزی در حد صفر است، نشان می‌دهد قطار ایمن‌ترین شکل سفر در جهان است.

  • امکان نقل ‌و انتقال تعداد زیادی چمدان و سایر لوازم در ابعاد بزرگ با قطار

سفر با خانواده برای مدت طولانی به معنی آن است که تعداد چمدان‌هایی که با خود همراه می‌کنید، زیاد است. بدون شک حمل این تعداد چمدان در کنار سایر لوازمی که در طول سفر به آن‌ها نیاز خواهید داشت با هواپیما یا اتوبوس‌های بین ‌شهری دشوار است. در چنین وضعیتی بهترین انتخاب قطار است. قطار به شما این امکان را می‌دهد که تعداد زیادی وسیله و چمدان با ابعاد خیلی بزرگ را با خود حمل کنید و در تمام طول سفر هر زمان که به لوازم درون آن‌ها نیاز داشتید، به‌ راحتی در دسترستان باشد.

حتی در صورتی‌که قصد اقامت برای مدت طولانی در شهری را داشته باشید، می‌توانید خودروی شخصی خود را با قطار به آن مقصد حمل کرده و آن را در ایستگاه قطار تحویل بگیرید. در خصوص شرایط انجام این کار می‌توانید با مرکز هماهنگی یا دفتر مدیریت قطار مورد نظر خود تماس گرفته و از شرایط آن مطلع شوید.

با قطار می‌توانید هر تعداد چمدان که مایل هستید با خود همراه کنید. همچنین می‌توانید اتومبیل خود را به شهر مقصد خود حمل کرده و در ایستگاه قطار تحویل بگیرید.

  • سفر با قطار به معنی داشتن زمان برای انجام کارهای مورد علاقه است.

 

در طول سفر خود با  قطار می‌توانید با آسایش خاطر به انجام کارهای مورد علاقه‌ی خود بپردازید. تماشای مناظر، خواندن کتاب، نوشتن، طراحی و در بعضی از انواع قطار مثل قطار فدک که هر واگن مجهز به دو تلویزیون در دو سمت دیوار است می‌توانید فیلم یا برنامه‌ی مورد علاقه‌ی خود را تماشا کنید. این امکانی است که سفر با هیچ وسیله‌ی دیگری برای شما فراهم نمی­شود.

 

  • سفر با انواع قطار مناسب‌ترین نوع سفر از نظر هزینه است.

موضوع هزینه‌ی سفر یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های اعضای یک خانواده است. سفر با انواع قطار از نظر هزینه‌ی بلیت بهترین شرایط را در میان سایر وسایل نقلیه دارد. البته امکاناتی که در طول سفر با قطار در اختیار مسافران قرار می‌گیرد در کنار وضعیت رفاهی و کیفیت قطار نیز موضوعی است که در هنگام تهیه‌ی بلیت باید مدنظر قرار داده شود. بدون شک در یک سفر طولانی استفاده از قطار با کیفیت می‌تواند از خستگی و رنج سفر تا حد زیادی بکاهد.

  • کمترین آمار تأخیر در حرکت از آن قطار است

نظم در حرکت قطارها یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سفرهای ریلی است. به دلیل حساس بودن موضوع زمان حرکت هر قطار و تأثیری که هر دقیقه تأخیر روی برهم خوردن نظم حرکتی سایر قطارها می‌گذارد، این موضوع در سفر با انواع قطار کمتر رخ می‌دهد.

 

  • سفر با انواع قطار برای کل اعضای خانواده مناسب است.

اگر برای سفر خود یک قطار با کیفیت را انتخاب کنید در حقیقت برای کل اعضای خانواده امکان سفر در نهایت آسایش و آرامش را فراهم کرده‌اید. انتخاب قطار به ‌عنوان وسیله‌ی حمل ‌و نقل به معنی آن است که از بسیاری از مشکلات مثل کم‌خوابی، خستگی مفرط، ماشین‌زدگی، ترس از سفرهای هوایی و مشکلات تنفسی در کابین هواپیما خبری نیست. انتخاب قطار با کیفیت مثل قطار فدک برای تمام اعضای خانواده اعم از کودکان و کهن‌سالان بهترین و ایده‌آل‌ترین نوع سفر است.

 

  • سفر با قطار با کیفیت یعنی…

به‌ راحتی و بدون سر و صدا می‌توانید بخوابید، کتاب بخوانید، فیلم ببینید، راه بروید، گپ بزنید و در نهایت آرامش و بدون تحمل استرس و دل‌شوره در موارد مختلف از مسیر لذت برده و به مقصد خود در هرجای ایران برسید.

 

نگاهی گذرا به برخی خدماتی که توسط مهمانداران و پرسنل تشریفات در قطارهای 5 ستاره فدک ارائه می شود:

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

✅ استفاده از فرش قرمز جهت استقبال اولیه از مسافرین و انجام راهنمایی به مهمانان در ابتدای سفر

✅  ارائه حوله مرطوب / دستمال مرطوب

✅  سرو نوشیدنی خوشامدگویی

✅  استفاده از ظروف چینی

✅  سرو عصرانه یا صبحانه با توجه به ساعت حرکت قطار

✅  سرو پیش غذا، غذای اصلی و دسر

✅  سرو نوشیدنی گرم بعد از غذا بصورت نامحدود

✅  ارائه سرویس خواب با کیفیت متفاوت

✅  بهره گیری از سیستم صوتی و تصویری پیشرفته IPTV با قابلیت هایی از قبیل انتخاب فیلم، انتخاب موسیقی،

✅ اطلاعات موقعیت مکانی قطار، اعلام وضعیت آب و هوا و احضار مهماندار

✅  ارائه ویلچر به مسافران برای جابجایی در ایستگاه و قطار در صورت درخواست

✅  ارائه گهواره به مسافران دارای کودک زیر دو سال در صورت درخواست

✅  ارائه هدفون

✅ ارائه روزنامه های فارسی، عربی و انگلیسی

✅ سرو غذای کودک و غذای سلامت در صورت انتخاب مهمان

[/stextbox]

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x