تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

قیمت بلیط قطار تهران مشهد درجه 3

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

در مقاله امروز می‌خواهیم درباره قیمت بلیط قطار تهران مشهد درجه 3 با شما صحبت کنیم. همه ساله تعداد زیادی از ارادتمندان امام رضا (ع) سعی می کنند که خود را از طُرق مختلف به آستان مبارکش برسانند.

خطوط ریلی تهران مشهد این شرایط را برای همه هموطنان فراهم ساخته که با قطار سفری ایمن، لذت بخش و درکنار آن کم هزینه به مشهد را تجربه کنند. در این مسیر قطارهای مختلفی با سطح رفاهی متنوع در حال جابجایی مسافران هستند. قطارهای درجه 3 ارزان ترین قطار های این مسیر هستند و گزینه بسیار مناسبی برای افرادی است که هزینه سفر برای آنها اهمیت زیادی دارد. در ادامه این مقاله ما را همراهی کنید تا اطلاعات بیشتری در زمینه قیمت بلیط قطار تهران مشهد درجه 3 به دست آورید.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در این مقاله سعی می شود که به سوالات زیر پاسخ داده شود:

  • قطارهای درجه 3 در مقایسه با سایر قطارها چه تفاوتی دارند؟

  • قیمت بلیط قطار تهران مشهد درجه 3 چقدر است؟

  • قطار های درجه 3 چه امکاناتی را در اختیار مسافران قرار می دهند؟

  • آیا امکان استرداد بلیط رزرو شده وجود دارد؟

  • بیمه قطار در چه حالتی که شامل حال مسافران خواهد شد؟

[/stextbox]

 

قطارهای درجه 3 در مقایسه با سایر قطارها چه تفاوتی دارند؟

از آنجا که از قطار های درجه 3 سال های متمادی زیادی استفاده شده اند ، جزء قطارهای مستهلک به شمار می آیند. قیمت بلیط این نوع قطارها در مقایسه با قطار های درجه یک و دو بسیار پایین تر است. با وارد شدن قطارهای درجه دو، قطار درجه یک و لوکس به سیستم ناوگان ریلی کشور، استفاده از این نوع قطار ها کمتر شده است. قطارهای درجه 3 نسبت به سایر قطارها امکانات رفاهی کمتری ارائه می دهند. قطارهای اتوبوسی جزء قطارهای درجه 3 حساب می شوند.

قطارهای درجه 3 در مقایسه با سایر قطارها چه تفاوتی دارند؟
قطارهای درجه 3 در مقایسه با سایر قطارها چه تفاوتی دارند؟

قیمت بلیط قطار تهران مشهد درجه 3 چقدر است؟

اگر می خواهید از قیمت بلیط قطار تهران مشهد درجه 3 آگاهی پیدا کنید کافی است که به وب سایت های زیر نظر شرکت‌های ریلی مراجعه کنید و در منوی تهیه بلیط آنها اقدام به پُر کردن فیلدهای خواسته شده کنید.

اطلاعاتی همچون مبدأ و مقصد، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافران، نوع کوپه (ویژه خواهران،برادران یا عادی) تاریخ رفت و برگشت و …. را وارد کنید و در ادامه دکمه جستجو را بزنید تا سیستم به دنبال بلیط مورد نظر بگردد و قیمت نهایی را به شما اعلام کند. در روش دیگر شما می توانید به دفاتر فروش بلیط مراجعه کنید.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با برخی از ویژگی های قطارهای فدک آشنا کنیم

✅  ارائه سرویس خواب با کیفیت متفاوت

✅  ارائه ویلچر به مسافران برای جابجایی در ایستگاه و قطار در صورت درخواست

✅  ارائه گهواره به مسافران دارای کودک زیر دو سال در صورت درخواست

✅  ارائه هدفون

[/stextbox]

 

قطار های درجه 3 چه امکاناتی را در اختیار مسافران قرار می دهند؟ 

گفتیم که به دلیل قدیمی شدن این قطارها، میزان استفاده مسافران نیز از آنها کم شده است و مردم بیشتر تمایل دارند که از قطارهای درجه یک و درجه دو استفاده کنند. اما امکانات محدودی هم که ارائه می دهند شامل:

  • ارائه میان وعده های غذایی

  • سرویس خواب (معمولاً 6 تخته )

  • سروه نوشیدنی هایی مثل آب و چایی

  • وجود سرویس بهداشتی

 

آیا امکان استرداد بلیط رزرو شده وجود دارد؟

اگر بلیطی تهیه کرده اید و از سفر منصرف شده اید می توانید با کنسل کردن آن مبلغی از هزینه بلیط را پس بگیرید. برای این کار باید قبل از حرکت قطار اقدام کنید. در صورتی که قطار حرکت کند به هیچ وجه نمی توانید بلیط را پس دهید و بلیط شما عملاً سوخت می شود.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]مهمانداران قطارهای فدک توسط اساتید بین المللی شرکت هواپیمایی لوفت هانزا اتریشی انتخاب شده و آموزش دیده اند.[/stextbox]

بیمه قطار در چه حالتی که شامل حال مسافران خواهد شد؟

همه مسافران قطار در زمان سفر بیمه می‌شوند. اگر در قطار دچار مشکلات ناشی از تصادف قطار، خروج از ریل، آتش سوزی، سنگ پراکنی و …. شوند طبق قانون، مراکز مربوطه باید هزینه درمان و خسارت مسافران را بپردازند.  با وجود کهنه بودن سیستم های این نوع قطار ها احتمال وقوع حوادث وجود دارد.

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x