تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

هتل آپارتمان آرمان مشهد

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

هتل آپارتمان آرمان مشهد ، یکی از اقامتکاه هایی است که با توجه به اینکه تازه تاسیس است اما جاذب مسافران و گردشگرانی است که خواهان اقامتی راحت و دلپذیر می باشند. در هتل آپارتمان آرمان متناسب با بودجه و سلیقه تان می توانید یکی از اتاق های دو تخته، دوبل ، سوییت های نرمال یک خوابه و دو خوابه و یا اتاق ها و سوییت های وی آی پی را انتخاب نمایید . و با پرداخت هتل سه ستاره از امکاناتی برابر هتل  پنج ستاره بهره ببرید.

در ذیل شما را با این هتل آپارتمان بیشتر آشنا مینماییم تا در صورت سفر به این شهر ، انتخابی بهینه و مطلوب داشته باشید.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه با ما همراه شوید تا به مطالب زیر بپردازیم

  • مختصات ساخت و ساختمان هتل آپارتمان آرمان مشهد
  • محاسن هتل آپارتمان آرمان مشهد
  • امکانات هتل آپارتمان آرمان مشهد
  • فاصله هتل آپارتمان ارمان مشهد تا مکان های مهم شهر
  • ویزگیهای متمایز هتل آپارتمان ارمان مشهد

[/stextbox]

 

 

مختصات ساخت و ساختمان هتل آپارتمان آرمان مشهد

هتل آپارتمان آرمان در سال 1394 بنا گردیده است. این مجموعه واقع در خیابان نواب صفوی( بین نواب 12 و 16) و مجاور بارگاه پر فیض و برکت امام رضا (علیه السلام) واقع گردیده است. این مجموعه شامل 9 طبقه میباشد که تعداد 291 اتاق را در خود جای داده است.

روند تخلیه و تحویل اتاق در این مجموعه همانند بسیاری از هتلهای دیگر است. میهمانان گرامی سراس ساعت 12 ظهر کلید را به پذیرش هتل تحویل میدهند. میهمانان جدید نیز راس ساعت 2 ظهر می توانند کلید سوییت خود را دریافت نمایند. ویو این هتل شامل حرم مطهر / خیابان و محوطه هتل می باشد. این مجموعه ی باشکوه دارای 600 تخت میباشد . ظرفیت لابی نیز بالغ بر 100 میهمان می باشد.

این هتل در محدوده طرح ترافیک واقع گردیده است.

محاسن هتل آپارتمان آرمان مشهد

از مزایای این هتل 3 ستاره میتوان به نزدیکی آن به حرم مطهر و مراکز خریدی نظیر مرکز تجاری ارمان نام برد. این هتل با کارکنانی کار ازموده پذیرای میهمانان گرامی میباشد.

این هتل دارای امکانات ویژه ای می باشد. ظرفیت رستوران این هتل بالغ بر 210 نفر میباشد و پارکینگ آن نیز ظرفیت 50 ماشین را داراست. اینترنت موجود در لابی به شکل کاملا رایگان در خدمت میهمانان میباشد. استخر این هتل برای میهمانان مقیم ، یک نوبت رایگان است.

محاسن هتل آپارتمان آرمان مشهد
محاسن هتل آپارتمان آرمان مشهد

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]مهمانداران قطارهای فدک توسط اساتید بین المللی شرکت هواپیمایی لوفت هانزا اتریشی انتخاب شده و آموزش دیده اند.[/stextbox]

امکانات هتل آپارتمان آرمان مشهد

این هتل دارای امکاناتی چون روم سرویس، یخچال ، صبحانه، چای ساز موجود در داخل اتاق، رخت آویز، تلفن در اتاق، سیستم اعلام حریق، مینی بار با هزینه مجزا، آی پی تی وی، شبکه پخش فیلم، پاورسویچ ، بالکن، تلویزیون ، همچنین صندوق امانت داخل اتاق ، سیستم اطفاء حریق در اتاق، امکان شارژ وسایل الکتریکی و اینترنت در اتاق می باشد.

دارا بودن سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی از امکانات دیگر این هتل است.همجنین اتاق ها دارای سیستم تهویه، سرمایش ، گرمایش مطلوب می باشند.

از جمله امکانات دیگر این هتل میتوان به موارد ذیل اشاره نمود.

صندوق امانات، لابی، زنگ هشدار، رستوران بام، تاکسی سرویس، فضای سبز، سالن ورزشی، ، دستگاه واکس کفش، چایخانه سنتی، آسانسور ، پله اضطراری، مرکز خرید، کافی شاپ، اتاق چمدان ، جکوزی، اتاق تلفن (اپراتور)، کپسول آتش نشانی، خدمات سی آی پی ( تشریفات ویژه) و…

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

برخی از ویژگی های قطارهای فدک:

✅  سرو پیش غذا، غذای اصلی و دسر

✅  سرو نوشیدنی گرم بعد از غذا بصورت نامحدود

✅  ارائه سرویس خواب با کیفیت متفاوت

[/stextbox]

فاصله هتل  آپارتمان ارمان مشهد تا مکان های مهم شهر

فاصله این هتل تا مجتمع زیست خاور برابر با 4 کیلومتر و 596متر میباشد.

فاصله این هتل تا مجتمع الماس شرق برابر با 12 کیلومتر و 136 متر میباشد.

فاصله این هتل تا بازار بین المللی سپاد برابر با 12 کیلومتر و 138 متر میباسشد.

فاصله این هتل تا مجتمع تجاری پروما برابر با 7 کیلومتر و 975 متر میباشد.

ویزگیهای متمایز هتل آپارتمان ارمان مشهد

یکی از ویژگیهای متمایز این هتل اپارتمان وجود کافی شاپ باغبام است . این کافی شاپ واقع در طبقه دوم است وو با انواع نوشیدنیهای گرم و سرد پذیرای میهمانانش می باشد.

دیگر وجه تمایز این هتل منوی ایرانی و فرنگی آن است که حدود 40 نوع متنوع غذایی را پوشش می دهد. فضای دلپذیر رستوران این هتل علاوه بر بو ، رنگ و طعم غذاها به نوبه خود اشتها اور است.

آنچه به نظر مهربانتان رسید به معرفی هتل آپارتمان آرمان مشهد بود. که به تازگی در جوار مبارک آقا علی ابن موسی الرضا احداث گردیده و با فضایی نوین و کادری کارآمد پذیرای میهمانانش می باشد. با بودجه ای متوسط از امکاناتی تاپ بهره ببرید.

اگر عازم این سفر معنوی و مفرح هستید، التماس دعا..

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x