تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

ایستگاه های قطار مشهد تبریز

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

در این مقاله ما قصد داریم راجعبه  ایستگاه های قطار مشهد تبریز اطلاعاتی را خدمت شما عزیزان قرار دهیم.همان طور که آگاه هستید مسیر مشهد به تبریز مسیری طولانی می باشد و شما باید برای رسیدن به مقصد مسیر زیادی را طی کنید به همین دلیل بهتر است وسیله ی سفر مناسبی را برای خود انتخاب کنید تا بتوانید به همراه خانواده ی خود  از سفر لذت کافی را ببرید.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در این خصوص چند سوال ممکن است پیش بیاید:

  • وسیله ی مناسب برای سفر کدام است؟

  • چگونه بلیط تهیه کنید؟

  • چه ایستگاه هایی از مشهد تا تبریز وجود دارند؟

  • با طولانی بودن مسیر چه کارهایی در طول سفر می توان انجام داد تا متوجه ی گذر زمان نشوید؟

در ادامه پاسخ این سوالات را مشاهده خواهید کرد.

[/stextbox]

 

وسیله ی مناسب برای سفر کدام است؟

همان طور که می دانید امروزه قطار یکی از راحت ترین و پر طرفدارترین وسایل نقلیه برای سفر به حساب می آید. قطار به جز امنیت بالایی که دارد باعث راحتی و آرامش مسافر نیز می شود و شما می توانید با انتخاب یک قطار مناسب طول مسیر را نیز برای خانواده ی خود راحت تر و لذت بخش تر کنید.

 

چگونه بلیط تهیه کنید؟

شرکت های زیادی هستند که شما می توانید بلیط قطار را از طریق آنها تهیه و خریداری کنید و همچنین در کنار این شرکت ها سایت هایی در فضای مجازی وجود دارند که به شما در امر خریداری کردن بلیط کمک بسزایی می کنند اما باید به این نکته توجه داشت که شما قطاری را انتخاب کنید که شرایط آسایش شما را فراهم نمایند و دارای امکانات و وسایل به روزی باشند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

برخی از ویژگی های قطارهای فدک

  • عایق های صوتی و حرارتی جهت حذف صداهای مزاحم و افزایش سطح کیفی سفر
  • تزئینات داخلی لوکس و مدرنبه منظور جریان هوای تازه در واگن به منظور ایجاد شرایط آسایش مسافران
  • سامانه روشنایی و نورپردازی ویژه
  • تخت های بزرگتر از اندازه استاندارد (600*1760)

[/stextbox]

چه ایستگاه هایی از مشهد تا تبریز وجود دارند؟

این مسیر یکی از بلند ترین مسیرها حساب می شود اما دارای ایستگاه های متنوعی است که ما در این مقاله ایستگاه هایی که شما در طول این مسیر به آنها برخورد خواهید داشت شرح می دهیم:

شما در ایستگاه قطار مشهد سوار می شوید با حرکت قطار به طرف ایستگاه نیشابور می روید. بعد از نیشابور شما به یکی از طبیعت های زیبا در طول مسیر خود یعنی سبزوار می رسید که بسیار خیره کننده و زیبا می باشد.

باگذشت چیزی حدود 2 ساعت راه سپس شما به شاهرود می رسید. بعد از حرکت، ایستگاه سمنان در انتظار شما خواهد بود و می توانید با گذشت ساعاتی به ایستگاه سمنان برسید. سپس بعد از آن گرمسار و تهران در پیش روی شما می باشد. بعد از گذشت از شهر تهران  نهایتا حدود 5 تا 6 ساعت زمان می برد که شما به مقصد خود یعنی ایستگاه تبریز برسید.

چه ایستگاه هایی از مشهد تا تبریز وجود دارند؟
چه ایستگاه هایی از مشهد تا تبریز وجود دارند؟

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]در هر کوپه دو نمایشگر 15 اینچی فول اچ دی قرارگرفته است.[/stextbox]

با طولانی بودن مسیر چه کارهایی در طول سفر می توان انجام داد تا متوجه ی گذر زمان نشوید؟

همان طور که در بالا اشاره کردیم با انتخاب قطار مناسب می توانید سفر را لذت بخش نمایید پس حتما قبل از سفر با دقت بالایی به دنبال قطاری مناسب باشید تا طی مسیر حوصله اتان سر نرود.

می توانید در طول راه با آسودگی خاطر بخوابید و متوجه ی گذر زمان نشوید. در طول مسیر می توانید از پنجره ی قطار بیرون را نظاره کنید و از ایستگاه های بین راه لذت کافی را ببرید، همچنین با بردن خوراکی هایی یا با سفارش مواد غذایی از درون قطار می توانید سفر را برای خود لذت بخش کنید.

با توقف در ایستگاه های بین راه شما می توانید از مناظر زیبا بهرمند شوید و عکس هایی خاطره انگیز و به یاد ماندنی را بگیرید و عکس ها را در قسمت خاطرات سفر خود  قرار دهید.

امیدوارم توانسته باشیم در این مقاله مطالب مفیدی را در اختیار شما قرار داده باشیم.

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x