تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

تورهای گردشگری در اصفهان

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

در مقاله امروز می خواهیم درباره ی تورهای گردشگری در اصفهان صحبت کنیم.

یکی از پرطرفدار ترین تورهای داخلی که آژانس های گردشگری ارائه میدهند، تورهای گردشگری اصفهان است.اصفهان دارای اماکن تاریخی وجاذبه های گردشگری فراوانی است که برخی از این آثار در یونسکو به ثبت رسیده اند.اصفهان  در فلات ایران واقع شده است.

این شهر تاریخی در دوره صفویه پایتخت شاه عباس بود واز جایگاه ویژه ای برخورداراست به طوری که در فرهنگ ایرانی،از این شهر به نصف جهان یاد می کنند.صنایع دستی،کاشکی کاری ومعماری های بی نظیراصفهان بیانگر فرهنگ وهنر مردم این شهر است.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات مطرح شده در این قسمت پاسخ خواهیم داد:

  • چرا اصفهان به قطب گردشگری خارجی تبدیل شده است؟
  • جاذبه های گردشگری تاریخی اصفهان کدامند؟
  • انواع تورهای اصفهان کدامند؟

[/stextbox]

 

چرا اصفهان به قطب گردشگری خارجی تبدیل شده است؟

تاریخ وتمدن غنی ، آب وهوای معتدل ،رودخانه زاینده رود وهمچنین مردمانی هنرمند و خوش ذوق سبب شده که اصفهان تنها پایگاه گردشگری ایران محسوب  نشود بلکه به یک پایگاه گردشگری جهانی تبدیل گردد وجز شهرهای توریسی جهان به حساب  آید.

به طوری که امروزه دراصفهان بدون توجه به ایام خاص بلکه درتمام طول سال شاهد گردشگران خارجی درنقاط مختلف شهر می باشیم.غالبا مسافرانی که برای بازدید از آثاروبناهای تاریخی وفرهنگ ایران،به کشورمان سفرمی کنند اصفهان را به عنوان اولین مقصد گردشگری خود انتخاب می کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

برخی ویژگی های قطارهای فدک:

  • پنل های نمایش اطلاعات مسافرین در بخش سرکلگی و ورودی کوپه ها
  • سامانه ی دوربین مداربسته cctv در فضاهای عمومی
  • عایق های صوتی و حرارتی جهت حذف صداهای مزاحم و افزایش سطح کیفی سفر
  • تزئینات داخلی لوکس و مدرنبه منظور جریان هوای تازه در واگن به منظور ایجاد شرایط آسایش مسافران

[/stextbox]

جاذبه های گردشگری تاریخی اصفهان کدامند؟ 

سی وسه پل اصفهان

سی وسه پل یکی از بهترین پل های ایران به حساب می آید.ساخت سی وسه پل از سال 1599شروع شد ودر سال 1603به بهره برداری رسید.این پل بر روی  زاینده رود ساخته شده است.سی وسه پل به سبب نوع معماری خاص وبی نظیری که دارد از اهمیت ویژه ای برخوردار است وبه مکانی تفریحی برای گردشگران تبدیل شده است.نام دیگر این بنا پل الله وردی خان است.

آدرس:شهراصفهان،میدان انقلاب،خیابان چهارباغ عباسی،سی وسه پل

جاذبه های گردشگری تاریخی اصفهان کدامند؟ 
جاذبه های گردشگری تاریخی اصفهان کدامند؟

کاخ عالی قاپو

این کاخ در شش طبقه وبا ارتفاع 48متر در میدان نقش جهان اصفهان واقع شده است.قدمت این بنا به زمان صفویه برمی گردد.اتاق موسیقی وپلکان مارپیچ از مهم ترین بخش های این عمارت است. عالی قاپو باگچ بری های بی نظیرش نظرهربیننده ای را به خود جلب می کند ونمای خارجی ودیوارهای داخلی زیبا ومنحصر به فردی دارد.

آدرس:اصفهان میدان نقش جهان عالی قاپو

 

پل خاجو در اصفهان

پل خاجو از اهمیت زیادی برای ایرانیان برخوردار است.اگر از سی وسه پل به سمت شرق حرکت کنیم به پل خاجو می رسیم.در گذشته به این پل، پل شاه و پل بابا رکن الدین هم می گفتند.کاشی کاری های بی نظیر، آبراهه ها ودو مجسمه شیری که روی این بنا وجود دارد ،این پل را دیدنی وخاص کرده است .پل خاجو در سال 1310میلادی در فهرست آثارباستانی ایران به ثبت رسیده است.

آدرس: اصفهان زاینده رود پل خاجو

 

کلیسای وانک اصفهان

آثار تاریخی اصفهان فقط شامل پل ها ومساجد نیست ،کلیسای وانک با معماری بی همتای خود یکی از برجسته ترین بناهای تاریخی اصفهان محسوب می گردد.کلیسای وانک در سال 1664میلادی احداث گردید.دیوارهای داخلی این کلیسا با نقاشی هایی پوشیده شده است که بیانگر داستان های مذهبی وعقاید پیروان مسیحیت است.درمحوطه این بنا قبربرخی از بزرگان مسیحی،برج ناقوس،موزه وانک قرار دارد.

آدرس: اصفهان محله جلفا کلیسای وانک

از دیگر بناهای اصفهان

  • میدان نقش جهان
  • مسجد شاه اصفهان
  • کاخ چهلستون اصفهان
  • هشت بهشت اصفهان
  • منارجنبان اصفهان
  • آتشگاه اصفهان

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]میزبانی در فدک یک اصل سازمانی است[/stextbox]

انواع تورهای اصفهان کدامند؟

  1. تور هوایی اصفهان

مهمترین تفاوت عمده بین سفرهای زمینی وهوایی مدت زمان سپری شده برای رسیدن به مقصد است .برای کسانی که  سرعت رسیدن اهمیت ویژه ای دارد هواپیما مناسب تر است البته لذت وآرامش سفربا قطارودیدن مناظر بکرازمزایای سفرزمینی با قطار است .معمولا قیمت تورهای اصفهان برای مدت سه شب وچهار روز در هتل های متوسط از 600تومان رو به بالاست. این قیمت ها باتوجه به امکانات تور و ایام مختلف سال متفاوت است.

  1. تور زمینی اصفهان

سفر با قطار جز یکی خاطره انگیزترین سفرها محسوب می شود و طرفداران فراوانی دارد.تورهای گردشگری زمینی به اصفهان برای اقامت سه شب وچهار روز قیمتی حدود 450 هزارتومان دارند که این قیمت پایین ترین نرخ تور زمینی محسوب میشود البته تورهایی که هتل های درجه یک انتخاب می کنند وخدمات خاصی را به مسافران خود ارائه می دهندبه نسبت قیمت بالاتری دارند.

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x