تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

جاذبه های گردشگری ونیز

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

در این مقاله قصد داریم درباره ی جاذبه های گردشگری ونیز برای شما عزیزان صحبت کنیم.

همانطور که می دانید ونیز یکی از شهرهای ایتالیا محسوب می شود و این شهر از جذابه های دیدنی زیادی در این کشور برخوردار است. این شهر بر روی آب قرار دارد و جذاب ترین مکان دیدنی این شهر قایق سواری آن است. ما در ادامه با پاسخ دادن به چند سوال این شهر را برای شما توصیف خواهیم کرد.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

درباره ی شهر ونیز ممکن است چند سوالی برایتان پیش بیاید:

جاذبه های گردشگری شهر ونیز کدام است؟

موقعیت جغرافیایی شهر ونیز به چه صورت است؟

آیا شهر ونیز برای سفر مناسب است؟

در ادامه پاسخ این سوالات را شرح می دهیم.

[/stextbox]

 

جاذبه های گردشگری شهر ونیز کدام است؟

میدان سنت مارک: این میدان یکی از میدان های  تاریخی شمرده می شود و از دوران حکومت  ونیزی به وجود آمده است. در این مکان ساختمان هایی بلند و زیبا دور تا دور میدان وجود دارد و نشان قدرت آن زمان را نشان می  دهد.

پس افسوس ها: این پل که به پل افسوس ها معروف است بر روی رودخانه ی قصر ساخته شده است و داستان هایی وجود دارد که می گوید قصر دوج ها را به سلول های این زندان قصر وصل شده است.

جاذبه های گردشگری شهر ونیز کدام است؟
جاذبه های گردشگری شهر ونیز کدام است؟

گراند کانال: قسمتی از آب است که برای حمل و نقل ها در شهر ونیز از این مسیر استفاده می شود و در قدیم اینجا یکی از قشنگ ترین خیابان ها شناخته می شده است و حالا با ساختمان های زیبا در دور تا دور این مسیر به زیبایی های آن اضافه کرده است.

کلیسای سنت مارک: یکی از قدیمی ترین و معتبرترین کلیساها در شهر ونیز کلیسای سنت مارک می باشد، این کلیسا نشان دهنده ی بزرگی و شکوه و همچنین جمهوری ونیز را نمایش می گذارد.

کاخ دوج ها: این کاخ نیز یک مکان تاریخی و قدیمی محسوب می شود و در گذشته کاخ دوج ها نقطه ی قدرت در ونیز بوده است که در طرح گوتیک ونیزی به وجود آمده است.

پل ریالتو: یکی از قدیمی ترین و کهنه ترین پل ها در شهر ونیز ایتالیا می باشد. این پل در زمان های قدیم کانالی در قرن 16 به وجود آمده است و این پل محله های سان مارکو و سان پولو را بهم وصل می کند.

گوندولا: از دیگر مکان های دیدنی در شهر ونیز قایق سواری می باشد که قایق هایی به نام گوندولا گردشگران را به گرند کانال یا بخش های دیگر می رساند.

موقعیت جغرافیایی شهر ونیز به چه صورت است؟

این شهر در 800 سال بعد از میلاد ساخته شده است. شهر ونیز به شهر کانال معروف است و جمعیتی قالب بر حدود 271,663  نفر در نقطه ی ونتو قرار دارد. شهر ونیز در ایتالیا به ونتزیا مشهور است. شهر ونیز بیش از چندین سال نقطه ی جمهوری این شهر بوده و نام هایی از قبیل:

  • آرام آرام
  • حاکم
  • ملکه دریای آدریاتیک

به خود اختصاص داده است.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

برخی از ویژگی های قطارهای فدک:

✅  سرو پیش غذا، غذای اصلی و دسر

✅  سرو نوشیدنی گرم بعد از غذا بصورت نامحدود

✅  ارائه سرویس خواب با کیفیت متفاوت

[/stextbox]

آیا شهر ونیز برای سفر مناسب است؟

شهر ونیز دارای مناطق زیبایی است که می تواند نظر هر شخصی را به خود جلب می کند. یکی از نکات مثبت و جالب این شهر بر این است که روی آب قرار دارد و تمام رفت و آمد ها با قایق انجام می شود . جالب است بدانید حتی آمبولانس و آتش نشانی از طریق قایق خود را به مقصد میرسانند. اگر به دنبال این هستید که مکانی زیبا را انتخاب کنید ونیز یک شهر زیبا است و خاطرات آن حتما به یاد ماندنی خواهد بود.

امیدوارم توانسته باشیم با شرح مکان های زیبا و معروف ونیز توانسته باشیم مطالب مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]هر واگن قطارهای فدک یک نیم کوپه ی مخصوص مهماندار را در خود جای داده است[/stextbox]

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x