تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

جاذبه های گردشگری مالزی

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

امروز در خدمت شما هستیم با موضوع جاذبه های گردشگری مالزی ، مالزی کشوری است در جنوب شرقی آسیا و پایتخت آن کوالا لامپور که دارای سواحل و جزیره های بکر و مناطق وسیعی از طبیعت دست نخورده است.

آب و هوای مالزی در بیشتر مناطق به جز مناطق مرتفع و کوهستان گرم و مرطوب است. این کشور زیبا ۳۰ ایالت و ۳ محدوده‌ی فدرال را دارا است که با توجه به موقعیت جغرافیایی آن، هر منطقه زیبایی‌های منحصر به فرد خودش را دارد. جنگل های سرسبز، سواحل زیبا با چشم اندازهای وسیع از مهم‌ترین مقاصد گردشگری دنیا محسوب می شود. همواره توریست های زیادی مجذوب مناطق دیدنی مالزی می شوند.

همچنین از نظر جاذبه‌های شهری، رستوران‌های معروف با غذاهای خوش طعم، برجهای آسمان خراش وکافه های متفاوت و نیز فستیوالها و جشنواره هایی که هر ساله در این کشور برگزار می شود از موارد دیگر جذب توریست ها است.

همانطور که می دانید جاذبه ها و دیدنی های مالزی فقط به مواردی که در ادامه نام می بریم، ختم نمی شوند. کشور مالزی به قدری زیبا و جذاب است که بارها باید به آن سفر کرد تا تمام زیبایی های آن را دید. در این مقاله به بررسی گلچینی از جاذبه های گردشگری مالزی می پردازیم.

 

آشنایی با جاذبه های گردشگری و دیدنی های مالزی

برج‌ های دوقلوی پتروناس (Petronas Towers )

یکی ازمهم ترین و اصلی ترین جاذبه های شهر کوالا لامپور برج های دوقلوی پتورناس است که این برج ها دارای ساخت و طراحی منحصر به فردی هستند که محل مناسبی به منظور تفریح و تجارت برای گردشگران محسوب می شوند. این برج ها از بزرگ ترین و عظیم ترین برج های دوقلوی جهان محسوب می شوند که ارتفاع این بنا از زمین تا بلندترین نقطه آن حدود 451.9 متر است و 88 طبقه و 78 آسانسور را دارا است.

پل آسمان برج های دوقلوی پتروناس از جذابیت های زیبای آن به حساب می آید که در طبقه های 41 و 42 قرار دارد و شما گردشگران برای بازدید می توانید در اواسط روز به آنجا بروید و خاطره های به یادماندنی را ثبت نمایید . این مکان دیدنی صف بلیط طولانی دارد و مدت زمان زیادی برای رسیدن به پل طول میکشد. داخل برج جاذبه هایی مانند موزه مدرن، ارکستر فیلارمونیک و مرکز خرید وجود دارد.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]مهمانداران قطارهای فدک توسط اساتید بین المللی شرکت هواپیمایی لوفت هانزا اتریشی انتخاب شده و آموزش دیده اند.[/stextbox]

موزه ملی مالزی

این موزه در سال 1963 توسط سومین پادشاه مالزی افتتاح شد که میراث تاریخی و فرهنگی این کشور را در خود قرار داده است. شکل سقف این موزه مخروطی و نوک تیز است که نمایی تلفیقی از معماری سنتی مالایی و ویژگی های مدرن  دارد. گنجینه های موزه ملی شامل آثار فرهنگی وسنتی، تاریخی, هنر، فعالیت های اقتصادی, صنایع دستی و نمونه های گیاهی و جانوری مالزی است. بازدید از این موزه را از دست ندهید.

آکواریوم KLCC در کوالالامپور

شاید برایتان جالب باشد که بدانید که در دنیای زیر آب چه می گذرد. آکواریوم KLCC از مشهورترین آکواریوم های دنیا است که ماهی هایی که در این آکواریوم زندگی می کنند مانند مارماهی، ببرکوسه، ماهی های بزرگ آب های استوایی هستند که فقط در عمق دریاها وجود دارند. از تجهیزات پیشرفته و ویدئو پروژکتورها به منظور در اختیار قرار دادن اطلاعات به گردشگران و مسافران استفاده می کنند. لذت بردن از این فضا را فراموش نکنید.

برج کی ال ( ( KL Tower

یکی از برجسته ترین بناهای مالزی برج کی ال است که این برج در بالای منطقه بوکیت ناناس واقع شده است و چهارمین برج مرتفع دنیا محسوب می شود. در این برج شما می توانید از ارتفاع ۴۲۱ متری نظاره گر چشم اندازی زیبا از شهر کوالالامپور باشید.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

برخی از ویژگی های قطارهای فدک:

✅  ارائه حوله مرطوب / دستمال مرطوب

✅  سرو نوشیدنی خوشامدگویی

✅  استفاده از ظروف چینی

✅  سرو عصرانه یا صبحانه با توجه به ساعت حرکت قطار

✅  سرو پیش غذا، غذای اصلی و دسر

✅  سرو نوشیدنی گرم بعد از غذا بصورت نامحدود

[/stextbox]

پارک آبی سان‌ وی ( Sunway Lagoon )

از دیگر جاذبه های فوق العاده و دوست داشتنی سان‌ وی پارک آبی است که این پارک به دلیل داشتن فضایی بسیار سرسبز و طبیعتی منحصر به فرد و همچنین ساحل های شنی زیبایی که به دست انسان ساخته شده اند گردشگران بسیاری را به خود مجذوب کرده است. سان ‌وی دارای مرکز خرید بزرگی است که به سبک معماری مصری طراحی شده است. بهتر است بدانید موج سواری بر روی آب  نیز در این محل انجام می شود. .

پارک آبی سان‌ وی ( Sunway Lagoon )
پارک آبی سان‌ وی ( Sunway Lagoon )
از دیگر جذابیت های دوست داشتنی پارک آبی سان‌ وی وجود  پل معلقی با 428 متر ارتفاع، ترن هوایی های هیجان انگیز، باغ وحشی که دقیقا حس حیات وحش را به تماشاگران منتقل می کند می توان نام برد. به شما پیشنهاد می کنیم که این شهر بازی را از دست ندهید. با سفر کردن به این پارک آدرنالین ترشح کنید.

 

بوکیت بینتانگ ( Bukit Bintang  )

یک خیابان توریستی و اصلی شهر کوالالامپورکه بیشتر مراکز خرید، هتل ها و رستوران های معروف بین المللی در آن واقع شده اند بوکیت بینتانگ است.

 

غار میمونها ( Batu Caves )

یکی‌ دیگر از مراکز گردشگری کشور مالزی ، غار میمون ها یا باتو کیو است که جزو اماکن مقدس هندو ها نیز به شمار می رود. این بنا با منظره ای زیبا و پله های بسیار، چند معبد کوچک و یک مجسمه بزرگ از الهه ای هندو میزبان شما است.

غار میمونها ( Batu Caves )
غار میمونها ( Batu Caves )

کشور مالزی به دلیل داشتن فضاها و طبیعت های بسیار زیبا و جاذبه های گردشگری فراوان از جمله کشورهایی است که حتما باید به آن سفر کرد و از تماشای دیدنی های آن نهایت لذت را برد و نیز خاطره های فوق العاده ای را ثبت کرد. در این مقاله به بررسی گلچینی از جاذبه های گردشگری مالزی برای آشنایی شما با جذابیت های این کشور پرداختیم. از اهمیت این نکته غافل نشوید که کشور مالزی دیدنی های فراوانی دارد و تنها چند مورد از آن ها بیان شد.

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x