تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

تور لحظه آخری گرجستان

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

در مقاله امروز قصد داریم به بررسی موضوع تور لحظه آخری گرجستان بپردازیم. گرجستان کشوری در محدوده قفقاز است که پایتخت این کشور، شهر تفلیس می باشد.گرجستان یکی از کشورهای بسیار جذاب است که برای مسافرت های تفریحی به تمامی افراد پیشنهاد می شود.

سالیانه تعداد زیادی مسافر در این کشور رفت و آمد دارند، تورهای مسافرتی گرجستان در ایران طرفداران بسیاری دارد. جاذبه های گردشگری که برای گردشگران در تورهای گرجستان مورد توجه است می توان به منطقه ناری کلا یا همان نارین قلعه، حمله حمام ها، مجسمه کادر گرجستان، موزه استالین، شهر سنگی اوپلیستیخه و… اشاره داشت.

 

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

حال به تعدادی سوال در زمینه تور لحظه آخری گرجستان پاسخ می دهیم.

  • تورهای لحظه آخری گرجستان چه تفاوتی با سایر تورها دارند؟
  • علت ارزان بودن تورهای لحظه آخری گرجستان چیست؟
  • برای تهیه تورهای لحظه آخری گرجستان باید چکار کنیم؟
  • مزایای تورهای لحظه آخری گرجستان چیست؟

[/stextbox]

 

 

تورهای لحظه آخری گرجستان چه تفاوتی با سایر تورها دارند؟

مزیتی که تورهای لحظه آخری گرجستان نسبت به دیگر تورها دارند به دلیل نزدیک شدن به زمان سفر تخفیف می خورند و هزینه آن کمتر می شود ولی ظرفیت آن ممکن است به اندازه تعداد همسفران ما در سفر نباشد، ولی از نظر امکانات و خدمات هیچ تفاوتی با دیگر تورها ندارند تنها تفاوتش این است در لحظات آخر فروش تور با قیمت مقطوع و کمتری خریداری می شود ولی نمی توانند برای زمان حرکت سفر خود برنامه ریزی داشته باشند.

 

علت ارزان بودن تورهای لحظه آخری گرجستان چیست؟

ارزان بودن تورها به دو دلیل است یا به زمان حرکت و سفر نزدیک  است و یا ظرفیت تور تکمیل نشده است در مناسبت ها و ایام خاص تورهای لحظه آخری یافت نمی شود و یا به سختی پیدا می شود و پیشنهاد می کنیم که برای مسافرت با تور در ایام خاص از قبل به رزرو تورها بپردازید.

علت ارزان بودن تورهای لحظه آخری گرجستان چیست؟
علت ارزان بودن تورهای لحظه آخری گرجستان چیست؟

تورهای لحظه آخری گاهی به علت کمبود مسافر و پر نشدن صندلی های هواپیما شرکت مسافرتی مجبور به قرار دادن تور در چارتر می شود و فردی که تور را رزرو می کند برنده محسوب می شود چون با پرداخت کمترین هزینه می تواند بهترین سفر و با امکانات و خدمات بالا در بهترین شرایط و هتل ها را تجربه کند و نهایت لذت را ببرد در حالی که افرادی نیز هستند در این تور هم سفر شما هستند ولی هزینه کامل تور را پرداخت نموده اند و از تخفیفاتی که شامل شما شد به آنها تلق نگرفته است.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

برخی از ویژگی های قطارهای فدک

  • قابلیت حرکت با سرعت 200 کیلومتر بر ساعت
  • سامانه ی اعلام و اطفای حریق
  • راهنمای مسیر در بخش بیرونی واگن
  • پنل های نمایش اطلاعات مسافرین در بخش سرکلگی و ورودی کوپه ها
  • سامانه ی دوربین مداربسته cctv در فضاهای عمومی

[/stextbox]

برای تهیه تورهای لحظه آخری گرجستان باید چکار کنیم؟

بعضی از افراد هستند که روال کار خود را همیشه برنامه ریزی شده پیش می برند ولی بعضی از افراد نیز هستند که به صورت آنی و یک باره تصمیم به کاری می گیرند برای مثال افرادی که یک دفعه تصمیم به سفر با تور می گیرند می توانند برای تهیه تورهای لحظه آخری گرجستان به دو صورت آنلاین و حضوری اقدام به رزرو تور نمایند.

برای کسب اطلاعات در رابطه با تورهای لحظه آخری گرجستان به صورت حضوری باید به یکی از آژانس های مسافرتی مراجعه کنند و از متصدی اطلاعات تورهای موجود را خواسته و با انتخاب تورهای لحظه آخری گرجستان عزم سفر می کنند، و برای رزرو به صورت آنلاین وارد یکی از سایت های رزرو تور می شوید و تور مورد نظر خود را به صورت آنلاین انتخاب کنید و پرداخت هزینه رزرو آن به صورت آنلاین و با کارتهای عضو شتاب و دارای رمز دوم ممکن است.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]فدک، برترین قطار مسافربری بر اساس ارزیابی راه آهن ج.ا.ا در سال 1397[/stextbox]

مزایای تورهای لحظه آخری گرجستان چیست؟

  • رزرو با کمترین هزینه ( 10 الی 70 درصد در بعضی از مواقع)
  • امکانات و خدمات یکسان با سایر تورها
  • تنوع بالا در تورها
  • برنامه ریزی دقیق

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x