تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

جاذبه های توریستی زامبیا

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

در این مقاله میخواهیم جاذبه های توریستی زامبیا را به شما همراهان همیشگی معرفی کنیم . مطمئا این اطلاعات برای افرادی که قصد سفر به این کشور آفریقایی را دارند مفید است. فریبندگی زامبیا بسیار متنوع است.

این کشور آفریقای جنوبی که از دریاهای زیبا غنی است و در مرزبا زیمبابوه  قرار دارد و دارای منظره های طبیعی است که هر بیننده ای را شگفت زده می کند. زامبیا به عنوان گوهر ناشناخته آفریقا شناخته شده و سفر در این کشور وسیع تنوع زیادی ارائه می دهد.

کشف یک سرزمین پر از آبشارها، دریاچه ها، رودخانه ها و تالاب ها و کشف کشوری از افتخارو فرهنگ و سنت های آن، بیابان عجیب و غریب، پارک های دیدنی آن از جمله پارک ملی کافو، حیات وحش آفریقا، آبشار ویکتوریا و…. همگی باعث شده این کشور در سطح جهانی به عنوان یک کشور توریستی شناخته شود.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در این مقاله به سوالات زیر پاسخ داده می شود:

  • زامبیا چگونه کشوری است؟
  • جاذبه های توریستی زامبیا کدام موارد هستند؟

[/stextbox]

 

زامبیا چگونه کشوری است؟

زامبیا یک کشور در جنوب آفریقا است. کشورهای جمهوری دموکراتیک کنگو در شمال، تانزانیا در شمال شرق، مالاوی در شرق، موزامبیک، زیمبابوه، بوتسوانا و نامیبیا در جنوب و آنگولا در غرب، در همسایگی این کشور قرار دارند. شهر لوساکا پایتخت این کشور است و در جنوب غربی کشور واقع شده است.

زامبیا چگونه کشوری است؟
زامبیا چگونه کشوری است؟

بیشترین جمعیت عمدتا در اطراف لوساکا در جنوب و استان کپربلت در شمال غربی متمرکز است. زامبیا علاوه بر حیات وحش، رودخانه ها و دریاچه های فراوان خود، 6 درصد از ذخایر مس جهان را تشکیل می دهد و چهارمین کشور تولید کننده مس در جهان است.

زامبیا به عنوان یک تولید کننده بزرگ زمرد، آکوامارین یخی و تورمالین در سطح بین المللی شناخته شده است و کیفیت جواهرات آن با بازارهای جهانی بسیار رقابتی است. زامبیا سالهای زیادی مستعمره بریتانیا بود اما سرانجام در سال 1964 به عنوان یک کشور مستقل شناخته شد. در جمهوری زامبیا بیشتر مردم به زبان انگلیسی صحبت می کنند و در واقع زبان رسمی این کشور شناخته می شود. شرایط آب و هوایی این کشور به صورت استوایی است.

جاذبه های توریستی زامبیا کدام موارد هستند؟

جاذبه های توریستی زامبیا بسیار زیاد هستند که ما در این جا مهم ترین و زیبا ترین آنها را برای شما شرح می دهیم.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]مهمانداران قطارهای فدک توسط اساتید بین المللی شرکت هواپیمایی لوفت هانزا اتریشی انتخاب شده و آموزش دیده اند.[/stextbox]

آبشار ویکتوریا:

این آبشاریکی اززیباترین جاذبه های توریستی زامبیا به شمار می رود که بدون شک محبوب ترین مقصد سیاحتی در کل زامبیا است. زیبایی ویکتوریا بسیار نفس گیر است. علاقه مندان می توانند در رودخانه های این آبشار قایقرانی کنند یا با هلی کوپتراز روی آن رد شوند. دیوید لیوینگستن نخستین فردی بود که این آبشار را کشف کرد.

پارک ملی لانگوا (South Luangwa):

بی شک یکی از بزرگترین مراکز حیات وحش در جهان است. این حیات وحش بی نظیر بهشت عکاسان است. زرافه، گورخر، پلنگ، بیش از 400 گونه پرنده و بسیاری از حیوانات دیگر در این پارک 9050 کیلومتر مربی زندگی می کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

برخی از ویژگی های قطارهای فدک

✅  سرو عصرانه یا صبحانه با توجه به ساعت حرکت قطار

✅  سرو پیش غذا، غذای اصلی و دسر

✅  سرو نوشیدنی گرم بعد از غذا بصورت نامحدود

✅  ارائه سرویس خواب با کیفیت متفاوت

✅  بهره گیری از سیستم صوتی و تصویری پیشرفته IPTV با قابلیت هایی از قبیل انتخاب فیلم، انتخاب موسیقی، اعلام  اطلاعات موقعیت مکانی قطار، اعلام وضعیت آب و هوا و احضار مهماندار

✅  ارائه ویلچر به مسافران برای جابجایی در ایستگاه و قطار در صورت درخواست

✅  ارائه گهواره به مسافران دارای کودک زیر دو سال در صورت درخواست

[/stextbox]

پارک ملی کافو(Kafue):

این پارک یکی دیگر جاذبه های توریستی زامبیا و از بزرگترین پارک های ملی این کشوراست. دشت های Busanga محل خوبی برای دیدن شیر، لئوپارد، یوزپلنگ و گله های بزرگ بوفالو و آنتلوپ ها است.

دریاچه Lake Kariba:

این دریاچه به طول و عرض جغرافیایی حدود 5580 کيلومتر مربع و مسافت 220 کيلومتر بزرگترین دریاچه غیر طبیعی جهان است و در امتداد مرزهای زیمبابوه و زامبیا قرار دارد. این دریاچه مطمئنا یکی از مناطق عکاسی در زامبیا با غروب آفتابی کلاسیک آفریقایی در برابر پس زمینه آب و بوته آفریقایی است. در کاریبا، ماهیگیری یک تفریح  فوق العاده است.

رود خانه Zambezi :

چهارمین رودخانه بلند در آفریقا است و منبع آن در زامبیا است و از شرق آنگولا در امتداد مرز شرقی نامیبیا و مرز شمالی بوتسوانا و سپس در امتداد مرز بین زامبیا و زیمبابوه عبور می کند. از تفریحاتی که در این رودخانه می توان انجام داد می توان به قایقرانی، ماهیگیری و همچنین دیدن حیات وحش و حیوانات و پرنده های فوق العاده اشاره کرد.

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x