تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

گوگل مپ تهران

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

دراین مقاله می خواهیم به موضوع گوگل مپ تهران بپردازیم :

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

اکنون می خواهیم به سوالاتی در مورد گوگل مپ تهران بپردازیم :

  • چرا گوگل از قبل اطلاعات ترافیکی ایران را ارائه نمی داد ؟
  • گوگل مپ برای چه شهرهایی درایران راه اندازی شده است ؟
  • گوگل برای این اطلاعات موقعیت مکانی کاربران چه استفاده ای دارد ؟
  • گوگل اطلاعات ترافیکی خودرا از کجا به دست می اورد ؟

[/stextbox]

 

اگر شما تا قبل از این برای باخبر شدن از وضعیت و اخبار ترافیک اطلاعاتی می خواستید، باید به نقشه آنلاین ترافیک شهرها مراجعه می کردید، که این کار به وسیله شهرداری تهران ارائه می شده است،اما برای این کار گزینه های دیگری نیز دارید.

اکنون نقشه آنلاین ترافیک گوگل یا همان گوگل مپ که قبلا در بیشتر شهرهای دنیا ارائه می شد ،امروزه به غیر ازشهر تهران برای بقیه شهرها نیز در دسترس است و مردم برای راحتی کار خود و راحت تر پیدا کردن مسیرها می توانند از آن استفاده کنند .

شما می توانید به گوگل مپ هم با استفاده از دسک تاپ وهم با گوشی های همراه دسترسی داشته باشید و می توان به مسیریابی ازطریق ترافیک به صورت آنلاین دسترسی پیدا کرد

راه اندازی این گونه سرویس ها مانندگوگل مپ یا همان سرویسی که به دست شهرداری درست شده بود، اگرچه نمی توانند معضلاتی مثل ترافیک را حل کنند، اما راه حل مناسبی برای تقسیم ترافیک های موجود، دراکثر خیابان های بزرگ است .

  • چرا گوگل از قبل اطلاعات ترافیکی ایران را ارائه نمی داد ؟

احتمالا به این خاطر بود که با نسل 2.5 موبایل های همراه انتقال این اطلاعات به خاطر موقعیت مکانی که دارند امکان پذیر نبود. امروزه یعنی دریک سال ونیم الی دوسال گذشته با رشد بسیار زیاد استفاده از اینترنت به روی گوشی های موبایل روبه رو شده ایم.

راه اندازی نسل های سوم وچهارم بر روی موبایل ها در ایران سبب شده است که تعداد زیادی از هموطنان با گوشی هایی که در دست دارند بتوانند به اینترنت وصل شوند وبه همین امکان را به گوگل می دهد، که اطلاعات تقریبا دقیقی از اخبار ترافیکی یک خیابان را داشته باشد . درسال های قبل تعدادی کمی از مردم در یک خیابان بودند که به این اینترنت  وصل بودند اما اکنون تعداد مردمی که ازاینترنت استفاده می کنند  بسیار زیاد است .

  • گوگل مپ برای چه شهرهایی درایران راه اندازی شده است ؟

حدودا به غیر از شهرتهران همه شهرهای بزرگ کشور مثل: تبریز، اصفهان، شیراز و… گوگل مپ قابل دسترسی است .  شما می توانید برای استفاده ار گوگل مپ به وب سایت دلخواهتان مراجعه کنید، و ازوضعیت  ترافیک خیابانی که می خواهید مطلع شوید .

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

برخی از ویژگی های قطارهای فدک

✅  ارائه ویلچر به مسافران برای جابجایی در ایستگاه و قطار در صورت درخواست

✅  ارائه گهواره به مسافران دارای کودک زیر دو سال در صورت درخواست

✅  ارائه هدفون

✅ ارائه روزنامه های فارسی، عربی و انگلیسی

✅ سرو غذای کودک و غذای سلامت در صورت انتخاب مهمان

[/stextbox]

  • گوگل برای این اطلاعات موقعیت مکانی کاربران چه استفاده ای دارد ؟

کاملا واضح است که گوگل روی اطلاعاتی ما به آن می دهیم تسلط زیادی دارد، ازهمین رو می تواند درآمد بسیار زیادی از تبلیغاتی که بعدا دارد به دست بیاورد .

 

  • گوگل اطلاعات ترافیکی خودرا از کجا به دست می اورد ؟

در بیشتر شهرهای دنیا شهرداری هر منطقه ای اطلاعات ترافیکی را به رو IP دراختیار گوگل قرار می دهد .شهرداری ها اطلاعاتی مثل سرویس های حمل و نقل شهری ، زمانبندی قطارها و اتوبوس ها را به گوگل انتقال می دهند، تا به این به این روش اطلاعات در اختیار مردم قرار بگیرد .

گوگل اطلاعات ترافیکی خودرا از کجا به دست می اورد ؟
گوگل اطلاعات ترافیکی خودرا از کجا به دست می اورد ؟

اما در کشورمان به دلیل عدم رابطه با گوگل به خاطر تحریم ها اطلاعات به گوگل صورت نگرفته است، و ما نمی توانیم شاهد این زمان بندی ها باشیم ما گوگل مپ نیازی به اطلاعات شهرداری ندارد، و اطلاعات مورد نیاز خود را از شهروندان دریافت می کند . برخی از مردم سرویسLocation خود را روشن می کنند ، به این صورت اطلاعات مکانی آنها به صورت اینترنت موبایل به گوگل انتقال داده می شود. گوگل بعد از محاسبه سرعت وحرکت کاربر یک محدوده را تخمین می زند، که آیا دارای ترافیک شدید هست یا خیر  . امیدواریم این مطالب برای شما مفید واقع شده باشد.

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در هر کوپه دو نمایشگر 15 اینچی فول اچ دی قرارگرفته است.

[/stextbox]

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x