تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

بهترین هتل‌های ماسوله برای اقامت کدام‌اند؟

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

شهر ماسوله یکی از شهرهای پلکانی در ایران است و معماری آن به‌گونه‌ای طراحی شده است که پشت‌بام خانه پایینی حیاطی برای خانه بالایی بوده و همین امر سبب جاذبه‌های گردشگری این شهر شده و چشم‌اندازی بسیار زیبایی به وجود آورده است. این شهر جزء شهرهای تاریخی ایران بوده و در فهرست آثار ملی نامش به ثبت رسیده است. در ماسوله خانه‌ها به‌صورت زنجیروار رو به بالا رفته‌اند، علاوه بر این بافت قدیمی شهر نیز منظره‌ای چشم‌نواز و زیبا را به رخ می‌کشد.

با توجه به مسافرخیز بودن شهر ماسوله هتل­های زیادی در آنجا بنا شده تا بتواند پاسخگوی نیاز گردشگران باشد. هتل‌های ماسوله می‌توانند محیطی آرام و مناسب برای مسافران فراهم کنند تا مسافران علاوه بر دیدن جاذبه‌های این شهر لحظات خوشی را در هتل‌های ماسوله بگذرانند. در این مقاله سعی کرده‌ایم بهترین هتل‌های ماسوله را معرفی نماییم تا گردشگران به‌راحتی با بهترین هتل‌های ماسوله آشنا شوند و بتوانند تصمیم‌گیری راحتی برای اقامت خود در شهر زیبای ماسوله داشته باشند. با ما همراه باشید تا با بهترین هتل‌های ماسوله آشنا شوید. هتل‌هایی که در این مقاله مورد بررسی قرار گرفته‌اند عبارت است از :

  •  
  • هتل آرام ماسوله
  • هتل آریا یکی از دل‌نشین‌ترین هتل‌های ماسوله
  • هتل مهران ماسوله
  • هتل‌آپارتمان نوید یکی از بهترین هتل‌های ماسوله

هتل آرام ماسوله

هتل سه ستاره آرام با فضایی بیش از ۱۰۰۰ مترمربع در بخش سردار جنگل شهر ماکلوان قرار گرفته است. این مجموعه اقامتی در ۱۰ کیلومتری جاده فومن به ماسوله و در شهر ماکلوان واقع شده است. هتل آرام یکی از بهترین هتل‌های ماسوله به شمار می‌آید. این هتل ۴ طبقه‌ ۲۰ اتاق شیک و مجهز دارد که دارای چشم‌اندازی از کوه‌های پوشیده شده از گیاهان و درختان، با فضایی بسیار بکر و خوش‌منظره بوده و امکانات رفاهی خوب و مناسبی را به گردشگران ارائه می‌دهد. اقامت در این هتل می‌تواند به شما دسترسی به تمام جاذبه‌های توریستی منطقه را دهد چراکه روستای  زیبای ماسوله، قلعه رودخان چشم‌نواز و سایر جاذبه‌های دیدنی شهر فومن، زیارتگاه امامزاده ابراهیم و اسحاق در حوالی هتل آرام قرار گرفته است و به‌راحتی می‌توانید به این جاذبه‌های گردشی نیز سرکشی کرده و لذت ببرید. روم سرویس و نظافت روزانه، پارکینگ، حفاظت ۲۴ ساعته از محیط و ورودی‌ها، کافی‌شاپ و رستوران با سرو انواع غذاهای محلی و ایرانی جزء امکانات این هتل است.

هتل آریا ماسوله یکی از دل‌نشین‌ترین هتل‌های ماسوله

هتل ماسوله

این هتل دوستاره دارای دو طبقه و ۱۵ اتاق با ظرفیت ۴۵ نفر است و دارای امکانات اقامتی و رفاهی مناسبی است که در دل جنگل قرار دارد. هتل آریا در ۲۷ کیلومتری شهر فومن و سه کیلومتری شهر ماسوله قرار گرفته است و درختان سرسبز اطراف این هتل را پوشش داده است. این هتل یکی از دل‌نشین‌ترین هتل‌های ماسوله بوده و در کنار رودخانه‌های خروشان این منطقه واقع شده است. امکانات این هتل شامل بالکن اختصاصی برای هر اتاق، سرویس صبحانه، موسیقی محلی در فضای باز هتل، استخر ماهی، کافه سنتی، سوپرمارکت، پارکینگ روباز و آلاچیق سنتی و مدرن است. این هتل می‌تواند یکی از بهترین هتل‌های ماسوله باشد چراکه از امکانات رفاهی خوبی برخوردار است و مسافران و گردشگران می‌توانند یک سفر آرام‌بخش در فضایی بسیار روح‌انگیز و رؤیایی را تجربه کنند. دسترسی بسیار خوب این هتل به شهر تاریخی ماسوله، قلعه رودخان و شهر فومن سبب می‌شود تا گردشگران دیگر نگران طی کردن مسیرهای طولانی برای بازدید از امکان دیدنی نباشند. در جاده فومن به ماسوله و در ۳ کیلومتری شهر تاریخی ماسوله ساختمان مجموعه هتل آریا ماسوله دیده خواهد شد.

هتل مهران ماسوله

هتل مهران در سال ۱۳۷۹ در سه طبقه بناشده و دارای ۱۰ اتاق بزرگ با چشم‌اندازی بسیار شگفت‌انگیز از روستای ماسوله است که این هتل در اسفندماه ۱۳۹۵ بازسازی شده و امکانات رفاهی آن بسیار مطلوب‌تر و بهتر از گذشته گردیده است. امکانات هتل شامل رستوران، کافی‌شاپ، مینی بار رایگان است. آدرس دقیق این مجموعه گیلان، رشت، فومن، ماسوله، پارکینگ بالا، به‌طرف بازار است.

گفتنی است این هتل به موزه مردم‌شناسی ماسوله، چشمه آب‌معدنی زمزمه و بقعه عون ابن علی بسیار نزدیک است. هتل تک‌ستاره مهران در میان خانه‌های پلکانی ماسوله قرار گرفته که منظره‌های بسیار چشم‌نواز و زیبا را برای مسافران به وجود آورده است. با توجه به اینکه در این رستوران غذاهای محلی و سنتی شمال ایران سرو می‌شود، این هتل به یکی از بهترین هتل‌های ماسوله تبدیل شده است و مسافران می‌توانند انواع غذاهای لذیذ شمالی  را در این هتل تجربه کنند.

هتل‌آپارتمان نوید

هتل‌آپارتمان سه ستاره نوید در میان خانه‌های زیبای روستای تاریخی ماسوله با همان سبک و سیاق معماری به‌صورت سنتی ساخته شده است. بااینکه بافت این هتل قدیمی است اما امکانات رفاهی و اقامتی این هتل بسیار مناسب بوده و هتل‌آپارتمان نوید جزء یکی از بهترین هتل‌های ماسوله قرار گرفته است. این هتل در مرکز شهر ماسوله قرار و در انتهای طبقه دوم بازارچه، هتل‌آپارتمان نوید کاملاً مشخص است. رستوران، مبلمان، آشپزخانه، تلویزیون، لابی، فضای سبز، جزء امکانات این هتل می‌باشد. این هتل‌آپارتمان به دلیل موقعیت جغرافیایی و دسترسی به سایر جاذبه‌های گردشگری می‌تواند یکی از بهترین هتل‌های ماسوله باشد، لذا انتخاب مناسبی برای گردشگران و مسافرانی است که به این روستای تاریخی سفر می‌کنند. با توجه به اینکه این هتل در میان روستای تاریخی ماسوله قرار گرفته لذا از بالکن آن می‌توانید منظره چشم‌نواز و دل‌انگیز طبیعت سبز این روستای تاریخی را نظاره کنید و از آب‌وهوای خوش این منطقه لذت کافی را ببرید.

امیدواریم در این مقاله توانسته باشیم با معرفی هتل‌های ماسوله کمک شایانی به شما گردشگرانی که قصد عزیمت به شمال کشور و شهر زیبای ماسوله را دارید کرده باشیم، تا از این طریق بتوانید بهترین هتل‌های ماسوله را شناخته و با در نظر گرفتن امکانات رفاهی و تجهیزات این هتل‌ها با آرامش خیال به این شهر رؤیایی و دل‌انگیز مسافرت کنید.

 

نگاهی گذرا به برخی خدماتی که توسط مهمانداران و پرسنل تشریفات در قطارهای ۵ ستاره فدک ارائه می شود:

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

  • ارائه حوله مرطوب گرم / سرد (به فراخور فصل) در ابتدای سفر
  • سرو نوشیدنی خوشامدگویی (Welcome Drink) که شامل نوشیدنی­های سنتی و سرد می‌باشند.
  • سرو صبحانه یا عصرانه برحسب ساعت حرکت قطار و زمان رسیدن آن به مقصد
  • سرو پیش غذا / غذای اصلی گرم به همراه نوشیدنی­های انتخابی / و دسر

[/stextbox]

شما عزیزان می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای خرید بلیط قطار فدک به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-۰۲۱

[/stextbox]

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی بابا
علی بابا
4 سال قبل

واقعا بهشت گمشده هستش ماسوله
ممنون بابت تصاویر زیبا و جذابتون

نوشته های مرتبط

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x