تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

بلیط قطار قشم

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

در این مقاله درباره ی بلیط قطار قشم می خواهیم مطالبی برای شما بیاوریم با ما همراه باشید.قطار یکی وسیله های حمل ونقل عمومی پرطرفدار است.که امروزه بسیار کارآمد است.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم

  • کدام از راه های مسافرتی زمینی را می توان انتخاب کنید؟

  • درباره جزیره قشم چه می دانید؟

  • مسیر قطار های جنوب چگونه مسیری است؟

  • زمان های قطار جنوب چه ساعت هایی می باشد؟

[/stextbox]

 

کدام از راه های مسافرتی زمینی را می توان انتخاب کنید؟

یکی از راه های مسافرتی زمینی می توان قطار را نام برد چرا که بسیار کار آمد بوده است.قطار اسان ترین راه حمل ونقل زمینی می باشد.می توانید به کمک سفر با قطار آرامش خانواده را حفظ کنید استرس جاده و کنترل سرعت وپیداکردن جاده ها را نداشته باشید.می توانید از تمام زیبایی های جاده لذت ببرید می توانید در طول مسیر در کنار خوانواده قرار بگیرید می توانید از رستوران استفاده کنید می توانید به استراحت خود بپردازید.
به کمک سفر با قطار  سر ساعت مقرر به کار های خود برسید.همچنین در طول مسیر به کارهای خود برسید مثل قدم زدن نگاه کردن به فیلم های مورد علاقه خود و حتی کارهای اینترنتی را در طول مسیر انجام بدهید.

قطار را شخصی به اسم جورج استفنسون با ابعاد بزرگتر به نام لوکوموتیوبا موتور های بخار را برای مسافران به بازار جهانی ارزه کرد.بار اولی که قطار به ایران آمد به اسم ماشین دودی مشهور شد این قطار در خط تهران و شهر ری شروع به کار کرد.

کدام از راه های مسافرتی زمینی را می توان انتخاب کنید؟
کدام از راه های مسافرتی زمینی را می توان انتخاب کنید؟

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]مهمانداران قطارهای فدک توسط اساتید بین المللی شرکت هواپیمایی لوفت هانزا اتریشی انتخاب شده و آموزش دیده اند.[/stextbox]

درباره جزیره قشم چه می دانید؟

جزیره قشم از نظر جغرافیایی از شمال به بندرعباس می رسد.این جزیره بسیار آب وهوای خشکی دارد با رطوبت بالایی که دارد باعث شده که هوای بسیار گرمی را داشته باشد.این جزیره بسیار زیبا وجذاب بوده که باعث شده مسافران زیادی را به این جزیره باشکوه جذب کند.

این جزیره با داشتن درختان خرما بسیار شهرت دارد این درخت بسیار مقدس به شمار می آید.از شیره خرما در زمستان ها استفاده می شود از درخت خرما در صنایع دستی خوراک دام ها استفاده می شود.

درباره جزیره قشم چه می دانید؟
درباره جزیره قشم چه می دانید؟

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

برخی از ویژگی های قطارهای فدک

✅  ارائه حوله مرطوب / دستمال مرطوب

✅  سرو نوشیدنی خوشامدگویی

✅  استفاده از ظروف چینی

✅  سرو عصرانه یا صبحانه با توجه به ساعت حرکت قطار

✅  سرو پیش غذا، غذای اصلی و دسر

✅  سرو نوشیدنی گرم بعد از غذا بصورت نامحدود

[/stextbox]

مسیر قطار های جنوب چگونه مسیری است؟

مسیر قطار تهران بندرعباس یکی از بهترین مسیر ها و اصلی ترین مسیر استفاده می شود که از طریق مسیر قطار بندرعباس به دو جزیره قشم وکیش راه پیدا می کنید.

این مسیر بسیار مسیر عالی برای مسافرت به جنوب کشور به حساب می آید چرا که با کمترین هزینه به جنوبی ترین شهر ایران سفر می کنید واز این جزایر زیبا دیدن می فرمایید.

تمام شرکت های مسافربری قطارایران برای این خط تهران به بندرعباس از واگن های بسیار عالی وحتی با ستاره های بالا استفاده می کنند چرا که این خط بسیار ارزشمند بوده با دارا بودن مسافران فراوان به پر رفت و امد بودن این خط مشهور شده است.مسیر تهران بندرعباس را با قطار به مدت 20 ساعت طی میکنید البته با قطار های با ستاره های بالا در 18 ساعت می توانید طی کنید.

خط تهران بندرعباس جزء طولانی ترین خط ریل آهن ایران محسوب می شود.اگر مسافران به دنبال یک سفر به یادماندنی زمینی هستید حتما از طریق مسافرت ریلی اقدام کنید.چرا که مسافرات های زمینی به وسیله ماشین شخصی ویا اتوبوس بسیار سخت وطولانی خواهد بود ولی سفر با قطار بسیار راحت و آرامش بخش می باشد.

می توانید با استفاده از خرید های اینترنتی بلیط این خط را تهیه کنید البته از قبل می توانید برای صرف نهار وشام مبلغی را پرداخت کنید که در طی مسیر با آرامش واطمینان سفر خوبی را برای خود رقم بزنید واز طبیعت بیرون ومناظر زیبای اطراف لذت کافی را ببرید.

مسیر قطار های جنوب چگونه مسیری است؟
مسیر قطار های جنوب چگونه مسیری است؟

زمان های قطار جنوب چه ساعت هایی می باشد؟

قطار خط تهران به بندرعباس روزانه مسافران زیادی را جابجا می کند وهر شرکت مسافربری ریلی تایم خاصی برای مسافران خود می گذارد این کار باعث شده که همه ساعت مسافران گرامی به سفر خود بپردازند.

این مسیر دارای ایستگاه های فراوانی است از جمله محمدیه/کاشان/بادرود/زواره/نائین/اردکان/میبد/یزد/بافق/احمدآباد/سیرجان/تزرج/فین ودر آخر بندرعباس می باشد.

یکی از راه های مرتبط به شهر بندرعباس استان هرمزگان نیز هم هست.از شهر بندرعباس به استان تهران هر روز دو قطار حرکت می کند.

زمان های قطار جنوب چه ساعت هایی می باشد؟
زمان های قطار جنوب چه ساعت هایی می باشد؟

 

 

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x