تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

بلیط قطار مشهد به تبریز

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

بلیط قطار مشهد به تبریز

در این مقاله می خواهیم در زمینه ی بلیط قطار مشهد به تبریز اطلاعاتی را به خدمت مسافران و افراد برسانیم .همان طور که امروزه به نظر می رسد افراد به دنبال سفرهای گروهی و ایمن و به دنبال قیمت مناسب می گردند ،برای رفتن به سفرهای گروهی بهترین را ه سفر کردن به همراه  قطار مناسب ترین گزینه است . سال راه اندازی ایستگاه راه آهن تبریز در 1295 شمسی انجام شد ، این ایستگاه در همین سال به قدمت ثبت شد .

مسیر راه آهن تبریز به عنوان یکی بزرگترین و پر ترددترین مسیر را آهن معروف شده است .خریداری این بلیط بسیار آمار بالایی دارد و همچنین این مسیردارای 631 کیلومتر است به صورتی که 6 ساعت تا رسیدن به مقصد مورد نظر طول می کشد .مسیرهای توقف این قطار در مناطق کرج ،آبیک ،قزوین ، تاکستان ،سلطانیه ،زنجان و بعضی از شهرهای دیگر می گذرد .نوع دیگر خریداری بلیط این مسیر در مسیر اصفحان تبریز است .

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

برای دریافت بیشتر در این مورد به پاسخ سوالات موجود در مقاله زیر توجه بفرمایید :

  • جاذبه های گردشگری تبریز چیست؟

  • خرید اینترنتی بلیط قطار دارای چه مزایایی دارد ؟

  • استرداد آنلاین بلیط قطار را توضیح دهید ؟

  • قیمت بلیط قطار به چه شرایط و ویژگی هایی بستگی دارد ؟

  • کوپه دربست در قطار ها شامل چه ویژگی هایی می شود ؟

  • به چه دلیل افراد باید آنلاین بلیط قطار مربوطه خود را خریداری نمایند ؟

[/stextbox]

 

جاذبه های گردشگری تبریز چیست؟

پیشنهاد ما به شما این است که اگر به تبریز سفر کردید جاذبه های تاریخی و گردشگری آن را از دست ندهید. قدمت بسیاری زیاد و البته قرار گیری بر راه ابریشم باعث شده است تا تبریز یکی از پر توریست ترین شهر های ایران باشد و همه ساله مسافران از همه جای ایران و حتی دنیا از این شهر دیدن کنند. در ادامه با معرفی چندی از این جاذبه ها با ما همراه باشید

مسجد کبود تبریز

استفاده از کاشی های کبود در این مسجد باعث شده است تا این مسجد به مسجد کبود شهرت یابد . همچنین یکی از بهترین نمونه ها در سبک آذری (‌از سبک شناسی معماری ایران) باشد. به همین جهت به آن آواز قوی معماری مساجد ایران گقته می شود.متاسفانه این مسجد در زلزله های متعدد شهر تبریز آسیب های فراوان دیده است. اما خوشبختانه با مرمت های صورت گرفته بخش عمده ای از ویژگی های این مسجد قابل رویت است

مسجد کبود تبریز
مسجد کبود تبریز

آرامگاه شعران ایرانی

در شمال شهر تبریز مکانی بسیار مهم وجود دارد که آرامگاه بسیازی ار شاعران نام ور ایرانی در آن است. از جمله شهریار که شاعر ترک زبان و بسیار پر شهرت ایرانی است.

آرامگاه شعران ایرانی
آرامگاه شعران ایرانی

بازار تبریز

این بازار به بزرگترین بازار سرپوشیده جهان شهرت دارد. تبریز همواره اقتصاد بسیار پویا  و مهمی داشته است. از دلایل ان می توان به قرار گیری بر راه ابریشم و همینطور کوشا بودن تبریزی ها دانست

بازار تبریز
بازار تبریز

خرید اینترنتی بلیط قطار دارای چه مزایایی دارد ؟

خرید بلیط قطار دارای مزایای بسیارگسترده و متنوعی است .این مزایا را می توانیم به معین نمودن دقیق ساعات های مختلف قطار ،امکان مقایسه کردن قیمت خرید بلیط قطارهای متنوع ،انتخاب مسیرهای ریلی متنوع قطارها با یک دیگر ،امکان پرداخت های آنلاین که راه سریع و به راحتی به همراه کارت شتاب ،خریداری مطمئن بلیط برای مقاصد پر سفر ،رزرو راحت بلیط قطار در فصل های پر تردد و رفت آمد زیاد ، استرداد راحت به صورت تماما رایگان بلیط قطار ،با مراجعه کردن به صورت آنلاین به سایت های مربوطه

خرید اینترنتی بلیط قطار دارای چه مزایایی دارد ؟
خرید اینترنتی بلیط قطار دارای چه مزایایی دارد ؟

استرداد آنلاین بلیط قطار را توضیح دهید ؟

در سال های گذشته می توانیم بگوییم که بزرگترین دغدغه مسافران مسئله استرداد بلیط  قطار بوده است. نکته جالب توجه این است که در گذشته مسافرانی که به صورت آنلاین بلیط قطار مربوطه خود را خریداری می کنند، حتی در این زمان باید استرداد بلیط خود را به صورت حضوری پیگیری کنند .سایت های مختلف مدرن امروزه فعالیت هایی را فراهم کردند که مسافران بتوانند استرداد بلیط خود را به صورت آنلاین دریافت و پیگیری کنند .

استرداد آنلاین بلیط قطار را توضیح دهید ؟
استرداد آنلاین بلیط قطار را توضیح دهید ؟

 

قیمت بلیط قطار به چه شرایط و ویژگی هایی بستگی دارد ؟

  • انتخاب نوع قطار هرافراد
  • قیمت بلیط قطار مورد نظر به مسیر ریلی و نوع مسیر بستگی دارد .
  • گرفتن مبلغ اضافی برای حمل کردن وسایل هم چون ماشین از طریق قطار

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

برخی از ویژگی های قطارهای فدک

✅  ارائه سرویس خواب با کیفیت متفاوت

✅  بهره گیری از سیستم صوتی و تصویری پیشرفته IPTV با قابلیت هایی از قبیل انتخاب فیلم، انتخاب موسیقی

✅  ارائه ویلچر به مسافران برای جابجایی در ایستگاه و قطار در صورت درخواست

✅  ارائه گهواره به مسافران دارای کودک زیر دو سال در صورت درخواست

✅  ارائه هدفون

✅ ارائه روزنامه های فارسی، عربی و انگلیسی

[/stextbox]

کوپه دربست در قطار ها شامل چه ویژگی هایی می شود ؟

از نکات و موارد خاص در تمامی وسایل مسافربری را می توان به این مورد خاص در مورد قطار توجه کرد که این ویژگی خاص در باره ویژگی های کوپه ها است که به صورت دربست است .این ویژگی جالب توجه می تواند شرایطی را محیا کند که هر فردی به همراه خانواده 4 یا 6 نفره داخل هر کوپه دربست قرار بگیرند .این شرایط کوپه ها باعث می شود که هر خانواده ایی سفر لذت بخش و راحتی را تجربه کند .

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]مهمانداران قطارهای فدک توسط اساتید بین المللی شرکت هواپیمایی لوفت هانزا اتریشی انتخاب شده و آموزش دیده اند.[/stextbox]

به چه دلیل افراد باید آنلاین بلیط قطار مربوطه خود را خریداری نمایند ؟

به دلیل این که اولا در زمان و بعد در هزینه صرفه جویی می شود . و همچنین خرید آنلاین باعث می شود سفر ریلی به راحتی صورت گیرد .

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x