تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

فاصله تهران تا اصفهان

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

فاصله تهران تا اصفهان

در این مقاله میخواهیم با فاصله تهران تا اصفهان بیشتر آشنا شویم.باید بدانید برا ی راحتی حال مسافران این جاده چند راه ساخته شده که طول مسیر کمتری برای رسیدن به مقصد به پیمایند.

 

استان تهران:

تهران را می توان اینگونه تعریف کرد که این شهر با داشتن فراوانی جمعیت از همه نوع های مردم ایران در این شهر در کنار هم با گویش فارسی زندگی می کنند.تهران پایتخت ایران است از نظر همه نظر این شهر دارای اهمیت ویژه ای است جای گاه این شهر از لحاظ اقتصادی فرهنگی وصنعتی جزء شهرهای مهم ایران به حساب می آید.

این شهر باید با همه ی شهر های اطراف خود از نظر جاده ای ارتباط بهینه ای داشته باشد پس تمام تلاش بر این است که جاده هایی که به تهران ختم می شوند از همه لحاظ عالی باشند.

استان تهران
استان تهران

استان اصفهان:

اصفهان یکی از تاریخی ترین و زیبا ترین شهر های ایران به شمار می آید این شهر با بناهای تاریخی خود و رد شدن زاینده رود از وسط شهر باعث شده که شهر اصفهان بسیار ارزشمند باشد سالانه تعداد مسافرین زیادی به این شهر سفر می کنند.

شهر اصفهان یکی از شهر های مهم از نظر صنعتی در کشور ایران به حساب می آید.شهر اصفهان جزء شهرهای توریستی بر شمرده می شود که سالانه تعداد زیادی مسافر در خود جای می دهد.لذا باید جاده هایی برای این شهر راه اندازی کنیم که طول مسیر کمتری داشته باشد.

استان اصفهان
استان اصفهان

مهم بودن جاده تهران اصفهان:

باید توجه داشته باشیم که فاصله بین تهران و اصفهان خیلی جاده مهمی است چرا که سالانه مسافران زیادی در این جاده سفر می کنند چون دو شهر مهم کشور به حساب می آیند. و در عین حال مسیر تهران به اصفهان مسیر دسترسی پایتخت به جنوب کشور و حتی مسیر اصلی دسترسی به ساحل جنوبی کشور می باشد.

مهم بودن جاده تهران اصفهان:
مهم بودن جاده تهران اصفهان:

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

برخی از ویژگی های قطارهای فدک

✅  بهره گیری از سیستم صوتی و تصویری پیشرفته IPTV با قابلیت هایی از قبیل انتخاب فیلم، انتخاب موسیقی، اعلام  اطلاعات موقعیت مکانی قطار، اعلام وضعیت آب و هوا و احضار مهماندار

✅  ارائه ویلچر به مسافران برای جابجایی در ایستگاه و قطار در صورت درخواست

✅  ارائه گهواره به مسافران دارای کودک زیر دو سال در صورت درخواست

✅  ارائه هدفون

✅ ارائه روزنامه های فارسی، عربی و انگلیسی

✅ سرو غذای کودک و غذای سلامت در صورت انتخاب مهمان

[/stextbox]

راه های که می توان از تهران به اصفهان سفر کرد:

مسافرت از تهران به اصفهان بسیار کار راحتی است چرا که در همسایگی هم قرار گرفته اند.اگر قصد سفر زمینی را دارید کمتر از پنج ساعت به اصفهان شهر تاریخی ایران می رسید اما اگر دوست دارید این سفر را از طریق هوایی طی کنید می توانید به مدت پنجاه دقیقه در داخل هواپیما باشید وبه شهر زیبای اصفهان برسید.

برای سفر بین این دو شهر بزرگ(تهران واصفهان)چند راه ارتباطی ساخته شده است که این دو را به هم متصل می کند در بین مسیر از شهرهای مختلفی نیز عبور خواهید کرد.

برای مسافرت از استان تهران به شهرستان ها یاطراف مسیر های زیادی ساخته شده است.مثلا اگر مسافری قصد سفر به شهر اصفهان را داشته باشد می تواند از راه هایی که ساخته شده انتخاب کند که به شهر اصفهان برسد.

راه های که می توان از تهران به اصفهان سفر کرد:
راه های که می توان از تهران به اصفهان سفر کرد:

-در زیر برای شما  چند راه که از استان تهران به شهر اصفهان را می رسد نام می بریم:

مسیر اول:در این مسیر مسافران عزیز می توانند ۴۴۵کیلومتر را در مدت زمان چهار ساعت چهل وچهار دقیقه طی کنند که به شهر زیبای اصفهان برسند.

مسیر دوم: در این مسیر مسافران عزیز می توانند۴۳۱ کیلومتر را در مدت زمان چهار ساعت پنج وشش دقیقه طی کنند که به شهر زیبای اصفهان برسند.

مسیر سوم: در این مسیر مسافران عزیز می توانند ۴۳۶کیلومتر را در مدت زمان پنچ ساعت طی کنند که به شهر زیبای اصفهان برسند.

 

مسیر جدید تهران به اصفهان یک ساعت کوتاه می شود:

احداث یک بزرگ راه بتنی با دارا بودن شش لاین برای رفت وآمد ماشین های سواری به اندازه ۱۰۵کیلومتر در حال ساخت است.این بزرگ راه علاوه بر این که یک ساعت حد فاصله تهران اصفهان را کم می کند بلکه دو ونیم ساعت از طول مسیر تهران شیراز نیز کم می کند.این آزاد راه را به صورت بتنی ساخته اند وبا اسفالت کردن مسیر جاده ای بسیار خوب می سازند که عمر مفید این جاده سی سال تخمین زده شده است.

 

مسیر ریلی تهران به اصفهان

در طری مسیر به سمت اصفهان مهم ترین ایستگاه ها شامل موارد زیر است: جمکران، کاشان، بادرود، سیستان، اصفهان، زرین شهر.

لازم است بدانید  بلیط قطار از تهران به اصفهان را می توانید به صورت اینترنتی سفارش دهید و بدون تلف شدن زمان خود قطار تهران اصفهان را رزرو کنید

در عین حال ایستگاه راه آهن اصفهان در جنوب شهر واقع شده است. در سفر از تهران به اصفهان شما از شمال شهر وارد اصفهان می شوید  و پس از پیاده شده در ایستگاه راه آهن اصفهان، تنها با طی کردن زمان حدودی ۳۰ دقیقه ای می توانید به مرکز شهر بروید.

فطار تهران به اصفهان
مسیر ریلی تهران به اصفهان

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]فدک، برترین قطار مسافربری بر اساس ارزیابی راه آهن ج.ا.ا در سال ۱۳۹۷[/stextbox]

 

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از ۲۰۰ دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-۰۲۱

[/stextbox]

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x