تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

قطار مسافر بری رجا

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

قطار مسافر بری رجا

در این مقاله می خواهیم به موضوع قطار مسافر بری رجا بپردازیم :

شرکت مسافر بری رجا در سال1376مرکزهای مربوطه جهانی،  در سمت ایجاد تحولاتی بنیادی، پیشرفت کیفیت، بیان خدمات درصنعت مسافر بری ریلی،تصمیمی به صورت واگذاری درفعالیت کارهای مسافربری از سمت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، به موسسه حمل ونقل ریلی رجا گرفتند.

ازآن به بعد موسسه رجا باسرمایه و حمایت ملی وبا اتکا بر نیروهای کارکرده و متخصص در شغل های مرتبط این صنعت توانست قطار های مدرن را وارد خطوط کشور کند و با به دست آوردن واگن های مورد نیاز خود را از منبع های داخلی وخارجی در سمت پاسخگویی به رشد وپیشرفت درخواست حمل ونقل ریلی در ملت و رعایت استاندار های کسب رضایت مشتری به صورت مساوی، به نقطه عطف اصلی این صنعت تبدیل شود.

موسسه رجا توانست از سمت تسهیل فرایند خرید بلیط قطارها وخدمات آنها، بهتر شدن کیفیت کترینگ، افتتاح قطارهای مدرن با خدمات  رفاهی بالا در راه های پررفت وآمد و حضور مهمانداران عالی ، محبوبیت بیشتری را کسب کند.قطار رجا این امکان را دارد که بافشار دادن یک دکمه مهماندار واگن را احضار کرده وغذای مورد نظر را درخواست کنیم.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در این مقاله می خواهیم به موارد زیر پرداخته شود :

  • آشنایی با قطار رجا
  • امکان حمل خودرو با قطار
  • هر واگن قطار رجا دارای چه امکاناتی است؟
  • گردش در راه آهن با قطارهای رجا چگونه است؟
  • استراد اینترنتی بلیط قطارچگونه است وچه شرایطی دارد؟

[/stextbox]

 

 

 

با قطارهای موسسه رجا آشنا شوید

امکاناتی که موسسه رجا در اختیارمسافران خود قرار داده است را در چند مورد می توان نوشت:

  • کوپه های چهار تخته: یکی از پر طرف دار ترین کوپه ها ازلحاظ خدمات وسطح کیفی هستند.این بهترین کوپه برای سفر خانوادگی به شما توصیه می شود.
  • کوپه های صندلی/سالنی: این دسته کوپه ها ازنظر قیمت جز ارزان ترین ناوگان رجا محسوب می شود .لذا علاوه برقیمت کم اما کیفیت خوبی دارد. نکته مهم این است که، کوپه های سالنی در روز حرکت می کنند برای سفرهایجمعی و تور گردانی مناسب تر است.
  • کوپه های شش تخته: این نوع کوپه ها از سطح مناسبی از نظر قیمت دارند.ازاین نظر مسافران را در اقتصادی ترین سطح قرار می دهد.به شما توصیه می شود که کوپه های شش تخته برای سفر های گروهی ودانشجویی سازمانی هیئت های مذهبی و… بهتر است.
با قطارهای موسسه رجا آشنا شوید
با قطارهای موسسه رجا آشنا شوید

خدمات حمل خودرو باقطار

شرکت رجا آن دسته از مسافران که قصد دارند خودروی خود را به همراه خود ببرند شرکت رجا این امکان را آماده کرده است.وبا شرایط وظوابطی که دارد مسافران می توانند ازاین امکانات استفاده کنند.مسافران باید به این توجه داشته باشند که باک بنزین خود پر نباشد و بیشتر از یک چهارم حجم باک باشد.اندازه طول خودرو نباید بیشتر 158سانتی متر و عرض آن بیشتر 280سانتی متر باشد.

خدمات حمل خودرو باقطار

هر واگن قطار رجا دارای چه امکاناتی است؟

قطار رجا دارای اینترنت پرسرعت و در دو طرف  هر واگن دارای  توالت ایرانی وفرنگی است برای حفظ بهداشت وسلامت مسافران سرویس های بهداشتی کامل به صورت الکترونیک هستند.و در واگن مهمانداری ساکن است تا بتواند به مسافران خدمات دهد .

هر واگن قطار رجا دارای چه امکاناتی است؟

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

برخی از ویژگی های قطارهای فدک

✅  ارائه حوله مرطوب / دستمال مرطوب

✅  سرو نوشیدنی خوشامدگویی

✅  استفاده از ظروف چینی

✅  سرو عصرانه یا صبحانه با توجه به ساعت حرکت قطار

✅  سرو پیش غذا، غذای اصلی و دسر

✅  سرو نوشیدنی گرم بعد از غذا بصورت نامحدود

[/stextbox]

گردش در راه آهن با قطارهای رجا چگونه است؟

مسافرانی که در مسیردوست دارند ازطبیعت دیدن کنند جذاب است.شرکت رجا تلاش کرده که بتواند این زیبایی را به مسافران نشان دهد و همچنین مسافران می توانند در طول مسیر پیاده شوند واز طبیعت لذت ببرند . امکان پیاده شدن در ایستگاه وجود دارد. و در عین حال قطار هایی مخصوص گردشگری وجود دارد که این امکان را فراهممی کند که مسافر با هدف گردش در مسیر از قطار پیاده شود. به عنوان نمونه قطار گردشگری شمال در چندین ایستگاه توقف طولانی دارد . و به مسافران اجازه داده می شود تا از قطار پیاده شده و عکاسی گنند. مثلا ایستگاه پل ورسک برای بسیاری از افراد جذاب است و مایلند از این پل تاریخی عکاسی کنند.

گردش در راه آهن با قطارهای رجا چگونه است؟

گردش در راه آهن با قطارهای رجا چگونه است؟[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]فدک سنت میهمان نوازی ایرانی را به خوبی اجرا می کند تا شما سفری خوش را تجربه نمایید[/stextbox]

استراد اینترنتی بلیط قطارچگونه است وچه شرایطی دارد؟

اگر شما بلیط خود را چه به صورت حضوری ویا چه به صورت اینترنتی خریداری کرده باشید در هر صورت می توانید زمان آن را استرداد ویا کنسل کنید. استرداد حضوری بلیط مرحله ای زمان بر وپر دردسر است بدتر از آن اگر شما بلیط خود را به صورت آنلاین خریداری کرده باشید دیگر نمی توانید آن را تغیردهید .

استراد اینترنتی بلیط قطارچگونه است وچه شرایطی دارد؟

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از 200 دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است..

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-021

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x