تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

آشنایی با بهترین هتل‌های فومن

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

شهرستان فومن با وسعت ۲۹ کیلومترمربع و جمعیت حدوداً ۹۳ هزار نفر واقع در استان گیلان یکی از قدیمی‌ترین و تاریخی‌ترین مناطق شمالی ایران بوده و دارای قدمت چند هزار ساله است. این شهرستان دارای جاذبه‌های گردشگری متنوعی است که در یک تقسیم‌بندی کلی می‌توان آن‌ها را در پنج دسته اصلی تاریخی، مذهبی، طبیعی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی، قرار داد.

ازجمله مشهور‌ترین اماکن گردشگری این شهرستان می‌توان به قلعه تاریخی رودخان، شهرک تاریخی ماسوله، ییلاق زودل سر، ییلاق آندره، امامزاده عون بن علی  و امامزاده سبزه قبا اشاره کرد. خیابان‌های فومن پر است از مجسمه‌‌ها در مدل‌ها و رنگ‌های مختلف که باعث شده به این شهر لقب “شهر مجسمه‌ها” را بدهند.

وجود این اماکن تاریخی و دیدنی باعث رونق صنعت گردشگری و ساخته شدن تعداد زیادی مسافرخانه و هتل در فومن شده است. ازجمله بهترین هتل‌های فومن که سطح رضایت بالایی داشته و امکانات متنوعی در اختیار مهمانان می‌گذارند می‌توان به ۳ هتل ممتاز هتل مزرعه معین، هتل رستوران آرام و هتل کوثر اشاره کرد که در ادامه بیشتر در مورد آن‌ها صحبت خواهیم کرد. سرفصل‌های عنوان‌شده در این مقاله عبارت‌اند از:

  • هتل مزرعه معین

  • هتل رستوران آرام

  • هتل رستوران کوثر

 

 هتل مزرعه معین فومن

ازجمله بهترین هتل‌های فومن می‌توان به هتل ۵ ستاره مزرعه معین اشاره کرد ‌. این هتل در فومن در کیلومتر ۴ جاده ماسوله و در فاصله ۲۵ کیلومتری رشت و ۴۰ کیلومتری فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل قرار گرفته است و فاصله آن تا قلعه تاریخی رودخان حدود ۲۴ کیلومتر است.

این هتل ۴ طبقه دارای ۶۲ اتاق جهت رزرو است که در انواع، اتاق ۲ تخته دبل، اتاق ۲ تخته VIP، اتاق ۲ تخته با جکوزی، اتاق ۲ تخته تویین، اتاق ۲ تخته تویین با جکوزی، اتاق ۳ تخته، سوئیت ۱ اتاق ۳ تخته، اتاق ۴ تخته، اتاق VIP 4 تخته، سوئیت کانکت ۴ تخته، سوئیت ۱ اتاق خواب ۴ تخته و سوئیت ۲ اتاق خوابه ۴ تخته مجهز شده است.

هتل مزرعه معین یکی از بهترین هتل‌های فومن است که در زمینی به وسعت ۱۱۰۰۰ مترمربع ساخته شده است. دورتادور این هتل زیبا را مزارع سرسبز چای و شالیزار‌ها پوشانده‌اند که فضای آرامش‌بخش و دل‌نشینی را برای مهمانان هتل فراهم می‌کند و لحظات خوشی را برای آن‌ها به همراه می‌آورد.

در این هتل برای کودکان زیر ۱ سال هیچ‌گونه هزینه‌ای دریافت نمی‌شود و در صورت عدم استفاده از سرویس برای کودکان ۱ تا ۳ سال هزینه‌ای دریافت نشده و برای کودکان ۳ تا ۵ سال هزینه به‌صورت نیم‌بها دریافت می‌شود. هتل مزرعه معین دارای امکانات متنوعی چون اتاق بازی، استخر و حمام سنتی، سالن ورزشی، اینترنت رایگان در اتاق‌ها و لابی هتل، چایخانه سنتی و کافی‌شاپ است.

همچنین دارای سالن کنفرانس مجهز، تالار مجلل چندمنظوره و سالن غذاخوری مدرن است که آمادگی لازم را جهت برگزاری انواع جشن‌ها و مراسم‌ها دارد. این هتل جزء معدود هتل‌های فومن است که دارای دفتر اطلاعات املاک بوده و به مهمانان جهت خریدوفروش ملک و زمین مشاوره می‌دهد. تمامی امکانات در کنار هم این هتل را به بهترین هتل بین تمامی هتل‌های فومن تبدیل کرده است.

[irp posts=”3302″ name=”نقشه گردشگری رشت”]

 

هتل رستوران آرام

هتل آرام فومن
هتل آرام فومن

هتل رستوران ۳ ستاره آرام ماسوله واقع در کیلومتر ۱۰ جاده فومن ماسوله از دیگر هتل‌های فومن است که در بخش سردار جنگل واقع در شهر ماکلوان  قرار دارد. این هتل در نزدیکی شهرک تاریخی ماسوله، قلعه تاریخی رودخان و زیارتگاه‌ امامزاده ابراهیم واقع شده است.

این هتل ۵ طبقه با وسعتی نزدیک به ۱۲۰۰ مترمربع دارای ۲۱ اتاق‌ها در انواع اتاق ۲ تخته، اتاق ۳ تخته، اتاق ۴ تخته و اتاق ۵ تخته است، که توانایی پذیرش و میزبانی از ۲۵۰ نفر را دارد. رستوران این مجموعه در طبقه فوقانی چشم‌انداز زیبا و سرسبزی را از کوه‌ها و شالیزار‌های اطراف هتل در اختیار مهمانان می‌گذارد و توانایی پذیرایی از ۱۰۰ نفر را دارد.

از امکانات و خدمات این هتل می‌توان به چایخانه سنتی، کافی‌شاپ، خدمات پزشکی،تاکسی‌سرویس، آژانس مسافرتی، کافی‌نت و خدمات باربری اشاره کرد. عدم دریافت هزینه برای کودکان زیر ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس یکی از ویژگی‌های قابل ذکر این هتل است. همچنین برخورداری از صندوق امانات با مراقبت ۲۴ ساعته یکی دیگر از امتیازات این هتل است که آن را به یکی از بهترین هتل‌های فومن تبدیل کرده است.

[irp posts=”4769″ name=”بلیط قطار رشت به مشهد”]

 

 هتل رستوران کوثر فومن

هتل کوثر فومن
هتل کوثر فومن

این هتل در فومن و در نزدیکی پارک شهر قرار دارد و با اماکن تاریخی و تفریحی شهر فقط چند کیلومتر فاصله دارد. این هتل ۶ طبقه، دارای ۱۹ اتاق در انواع ۲ تا ۷ تخته بوده و رستوران این مجموعه در طبقه هم کف آن قرار دارد. تنها نکته منفی این هتل سه ستاره که می‌توان به آن اشاره کرد، عدم وجود دسترسی به اینترنت رایگان برای مهمانان است.

هتل رستوران کوثر در فاصله ۲۷ کیلومتری قلعه تاریخی رودخان واقع شده و تا شهرک تاریخی ماسوله فقط ۳۷ کیلومتر فاصله دارد. همچنین از این هتل در فومن تا ییلاقات بی‌نظیر ماسال فقط ۳۴ کیلومتر فاصله است. از دیگر اماکن دیدنی نزدیک به این هتل در فومن دریاچه سقالکسار و ساحل گیسوم است که در فاصله ۲۵ کیلومتر از آن قرار دارند. همچنین فاصله این هتل تا ساحل دریا حدود ۷۰ کیلومتر، فاصله تا مجتمع هفت اقلیم فومن حدود ۷ کیلومتر، فاصله آن تا شهر رشت ۲۷ کیلومتر و تا فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل فقط ۳۵ کیلومتر فاصله دارد.

به دلیل جاذبه‌های گردشگری زیادی که در گیلان و خصوصاً در فومن واقع شده، صنعت گردشگری در این منطقه رونق گرفته و مردم مهمان‌نواز آن منطقه را بر آن داشته تا در خصوص اقامت مسافران عزیز هتل‌هایی را در این شهر احداث کنند. هتل مزرعه معین، هتل آرام و هتل کوثر ازجمله بهترین هتل‌های فومن هستند که با ارائه امکانات فوق‌العاده آماده پذیرایی از گردشگران عزیز خواهند بود.

 

[irp posts=”4065″ name=”جاهای دیدنی رضوانشهر گیلان”]

نگاهی گذرا به برخی خدماتی که توسط مهمانداران و پرسنل تشریفات در قطارهای ۵ ستاره فدک ارائه می شود:

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

  • قابلیت احضار مهماندار از طریق سیستم داخل کوپه و نمایش اطلاعات موقعیت مکانی قطار، سرعت، فاصله تا ایستگاه مقصد و ایستگاه پایانی، اعلام وضعیت آب و هوا در نمایشگرهای داخل کوپه
  • قابلیت استفاده از اینترانت داخلی برای پخش فایل‌‎های صوتی و تصویری در دستگاه­های مختلف
  • انتخاب درجه حرارت داخلی کوپه­ها از طرف مهمانان
  • ارائه خدمات تشریفات و استقبال از مهمانان با فرش قرمز در سکوهای مسافری در هنگام عزیمت یا مراجعت از سفر

[/stextbox]

شما عزیزان می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای خرید بلیط قطار مشهد رشت رفت و برگشت و یا بلیط قطار تهران رشت رفت و برگشت از خدمات قطار فدک استفاده کنید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-۰۲۱

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x