تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

ارزان‌ترین بلیط هواپیما لحظه آخری را از این ۱۸ سایت بخرید

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

در طول یک دهه گذشته فضای کسب‌وکارهای اینترنتی کشور با جهشی رو به رشد همراه بوده است. به‌طوری‌که این تغییرات منجر به تحولاتی در صنایع مختلف همچون حمل‌ونقل، محصولات مصرفی، غذا و نوشیدنی، گردشگری و غیره شده است.

یکی از مهم‌ترین تغییرات پیش‌آمده درزمینه فروش بلیط قطار، هواپیما و اتوبوس بوده است و می‌توان گفت که در شرایط کنونی آژانس‌های فروش بلیط که به‌صورت حضوری اقدام به فروش بلیط می‌کردند با استقبال بسیار کمتری نسبت به گذشته مواجه شده‌اند.

به دلیل سهولت استفاده از فضای وب به‌وسیله تلفن‌های همراه یا لپ‌تاپ که امکان رصد کردن قیمت‌ها به‌صورت لحظه‌ای را فراهم می‌کنند، علاقه و گرایش عمده مردم به خرید غیرحضوری از طریق سایت‌ها و اپلیکیشن‌های فروش اینترنتی بلیط جلب شده است.

یکی از بهترین خدماتی که می‌توان از این طریق دریافت کرد، بلیط هواپیما لحظه آخری و یا بلیط لحظه آخری قطار است که باعث شده آژانس‌های چارترکننده و سایت‌های فروش اینترنتی بلیط برای جذب مشتری بیشتر، وارد رقابت شوند و به همین دلیل کیفیت خدمات و اعتبار فروش را چاشنی کسب‌وکار خود کرده‌اند.

به دلیل تعداد زیاد سایت‌ها و اپلیکیشن‌های خرید بلیط ارزان و چارتر تصمیم گرفتیم تا به معرفی و بررسی این مراجع بپردازیم تا کاربران و مشتریان در هنگام انتخاب میان ارزان‌ترین بلیط هواپیما لحظه آخری و یا مناسب‌ترین بلیط‌ها با توجه به زمان و بودجه خود دچار سردرگمی نشوند و معتبرترین سایت‌ها را انتخاب کنند. سرفصل‌های عنوان‌شده در این مقاله عبارت‌اند از:

 

  • علی بابا
  • الی گشت
  • مستر بلیط
  • اسنپ تریپ
  • فلایتیو
  • سامتیک
  • قاصدک ۲۴
  • سفرمی
  • تی چارتر
  • دیجی چارتر
  • تریپ
  • ویگو
  • ماهان
  • ایوار
  • چارتر
  • تیکت چارتر
  • دلتابان
  • سیمرغ ۲۴

 

[irp posts=”5558″ name=”29 سایت خرید بلیط هواپیما| قبل از خرید بلیط هواپیما بخوانید!”]

۱- علی بابا

علی بابا بزرگ‌ترین سایت خرید اینترنتی بلیط هواپیما در کشور به شمار می‌رود که از سال ۹۳ فعالیت خود را در قالب یک استارتاپ آغاز کرده است. در وب‌سایت و اپلیکیشن علی بابا می‌توانید انواع بلیط‌های هواپیما همچون بلیط هواپیما لحظه آخری تهران تبریز، بلیط لحظه آخری اهواز، بلیط‌های چارتر مشهد، کیش و غیره را تهیه کنید.

همچنین در آخرین نسخه‌های این سرویس امکان خرید بلیط پروازهای خارجی همچون بلیط لحظه آخری استانبول، بلیط قطار، اتوبوس و رزرو هتل نیز فراهم شده است.

این سرویس یکی از کامل‌ترین مراجع خرید بلیط در کشور است و خرید مطمئن و باصرفه در آن به‌ویژه بلیط لحظه آخری علی بابا منجر به کسب رضایت خریداران شده است.

۲- الی گشت

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی الی گشت یکی از معتبرترین و خوش‌نام‌ترین مراجع داخل کشور است که از سال ۷۹ آغاز به کارکرده و دارای اپلیکیشن و وب‌سایت می‌باشد.

یکی از مزیت‌های اصلی الی گشت مقالات مختلف راجع به شهرهای ایران و جاذبه‌های دیدنی و راهنمای سفر به آن‌هاست به‌طوری‌که اگر مقصد موردنظر خود را در گوگل جست‌وجو کنید به‌احتمال‌زیاد با یکی از این مطالب خواندی و ارزشمند مواجه می‌شوید.

در حال حاضر می‌توانید با الی گشت به بیش از ۱۶۰۰ آژانس مسافرتی در تهران و شهرستان‌ها دسترسی داشته باشید. همچنین امکان رزرو آنلاین بیش از ۲۰۰ هزار هتل و ۹۰۰ ایرلاین معتبر بین‌المللی در ۱۲۰۰ شهر در سراسر دنیا نیز برای شما فراهم خواهد بود.

۳-مستربلیط

مستر بلیط
مستر بلیت

مستر بلیط با هدف فروش بلیط هواپیما لحظه آخری در سال ۹۴ شروع به فعالیت کرد و پس از مدتی بلیط قطار و اتوبوس را به سرویس خود اضافه نمود. به‌طورکلی می‌توانید فهرستی از مناسبت‌ترین و ارزان‌ترین بلیط‌های موجود را از طریق این سامانه در اختیار داشته باشید و فرایند صدور سریع و بدون دردسر نیز برای شما مهیا شده است.

اگر قصد خرید بلیط لحظه آخری قطار یا اتوبوس را دارید بدون شک مستر بلیط یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود.

۴- اسنپ تریپ

نام اسنپ برای بسیاری از ما به‌واسطه تاکسی‌های اینترنتی این مجموعه نامی شناخته‌شده است و این شرکت به پشتوانه اعتبار و نام تجاری خود وارد عرصه خریدوفروش اینترنتی بلیط هواپیما نیز شده است. سرویس اسنپ تریپ ماحصل تلاش این گروه است و امکان رزرو هتل و معرفی جاذبه‌های گردشگری تاریخی و طبیعی ایران را برای کاربران فراهم کرده است. در اپلیکیشن اسنپ تریپ می‌توانید ارزان‌ترین بلیط هواپیما لحظه آخری را با خیالی آسوده تهیه کنید.

۵- فلایتیو

فلایتیو یکی از معتبرترین و بهترین سایت‌های خرید آنلاین بلیط است که خدمات پرواز به ۵ هزار شهر و رزرو بیش از ۳۲۰ هزار هتل را در سراسر دنیا انجام می‌دهد. یکی از نقاط قوت این سرویس تمرکز بر پروازهای خارجی است و به همین جهت در فلایتیو می‌توانید بلیط لحظه آخری چارتر خارجی و انواع بلیط‌ها در کلاس اکونومی و بیزینسی را تهیه کنید. فلایتیو با پشتیبانی ۲۴ ساعته و خدمات مشتریان یکی از مناسب‌ترین مراجع برای برآورده سازی نیاز شما می‌باشد.

۶- سامتیک

سامتیک و یا شرکت خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی ساعی تهران یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه خریدوفروش بلیط است و فعالیت اصلی خود را از سال ۸۰ آغاز کرده است. این شرکت در سال ۹۴ بخش فروش اینترنتی بلیط را به خدمات خود اضافه کرد که بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

کار با وب‌سایت این مجموعه بسیار آسان بوده و سریعاً نیاز شما را برآورده می‌سازد. همچنین در سامتیک می‌توانید علاوه بر رزرو انواع بلیط، نسبت به اجاره خودرو با راننده و یا بدون راننده هم اقدام کنید.

 

۷- قاصدک ۲۴

خرید بلیت انلاین
خرید بلیت انلاین

قاصدک ۲۴ نیز نامی آشنا برای کسانی است که تجربه سفر با خدمات سرویس‌های آنلاین فروش بلیط را داشته‌اند. در این سرویس می‌توان بر اساس میزان قیمت، ظرفیت، نوع کلاس پرواز، نوع هواپیما، نوع پرواز در بین انواع پروازهای سیستمی و چارتری جستجو و بهترین گزینه را انتخاب کرد.

 

۷- سفرمی

سفرمی یکی دیگر از سرویس‌های خرید آنلاین انواع بلیط است که زیرمجموعه شرکت طاها پرواز آسمان به شمار می‌رود و در صنعت گردشگری فعالیت دیرینه‌ای دارد. انواع بلیط‌های ارزان‌قیمت و لحظه آخری را می‌توان در سفرمی پیدا کرد و بیمه مسافرتی نیز یکی از خدمات قابل‌توجه این سامانه است.

۸- تی چارتر

تی چارتر یکی از فعالان این حوزه است و ضمانت خرید بهترین بلیط هواپیما را برای کاربران به همراه دارد. سایت تی چارتر به ۳ زبان انگلیسی، عربی و ترکی فعال است و با پیشنهاد بهترین مسیرهای پروازی با قیمت ارزان به شما کمک خواهد کرد. بلیط لحظه آخری اهواز، مشهد، کیش، شیراز، اصفهان، تبریز، بندرعباس و دیگر شهرهای ایران را می‌توان به‌سادگی در آن تهیه کرد.

۹- دیجی چارتر

دیجی چارتر همان‌طور که از نامش پیداست با هدف تهیه بلیط هواپیما لحظه آخری برای کسانی که در لحظات آخر تصمیم به سفر می‌گیرند فعالیت می‌کند و قیمت‌های مناسب و منحصربه‌فرد مزیت رقابتی آن به شمار می‌رود. یکی دیگر از مزیت‌های دیجی چارتر ارائه بسته‌های پیشنهادی است که شما را در پیدا کردن برنامه مناسب سفر یاری می‌کند.

 ۱۰- تریپ

تریپ که درواقع شرکت خدمات مسافرت هوایی نقطه پرواز مدیریت آن را بر عهده دارد یکی از نام‌های شناخته‌شده خرید آنلاین بلیط است که مجموعه کاملی از پروازهای سیستمی و چارتری را به مخاطب ارائه می‌کند و خدمات دیگری همچون بیمه مسافرتی، اخذ ویزا، انواع تور داخلی و خارجی را نیز در سبد محصولات خود دارد.

۱۱- ویگو

سایت خرید بلیط هواپیما
سایت خرید بلیط هواپیما

ویگو که در اصل متعلق به مجموعه‌ای سنگاپوری است و در سال ۲۰۰۵ آغاز به کارکرده، در کشورهای مختلف آسیا و منطقه به‌صورت قانونی فعالیت می‌کند. امکانات بسیاری جهت سهولت دسترسی به اطلاعات در وب‌سایت ویگو طراحی شده است و تمرکز بر روی مقاصد خارجی باعث شده تا بتوان بلیط لحظه آخری چارتر خارجی، همچون بلیط لحظه آخری استانبول، دبی، نجف و غیره را با اطمینان تهیه کرد.

۱۲- ماهان

سایت خرید آنلاین بلیط ماهان که متعلق به شرکت خصوصی هواپیمایی کشور یعنی ماهان است یکی از انتخاب‌های شما می‌تواند باشد. ماهان یکی از خوش‌نام‌ترین و معروف‌ترین ایرلاین‌های کشور را در اختیار دارد لذا تجربه خرید از سایت این مجموعه می‌تواند برای مشتریان ارزشمند باشد.

۱۳- ایوار

آژانس گردشگری اسراپرواز (ایوار) با ۱۵ سال سابقه درزمینه اجرای تورهای خارجی و ترکیبی به نقاط مختلف جهان یکی از مراجع قدرتمند درزمینه خرید ارزان‌ترین بلیط هواپیما لحظه آخری و تورهای داخلی و خارجی است که می‌تواند در فرایند انتخاب و خرید به شما بسیار کمک کند.

۱۴- چارتر

سایت چارتر با ظاهری متفاوت و درعین‌حال ساده و کاربرپسند و عدم نیاز به ثبت‌نام و ورود به سایت به دنبال جذب حداکثری مشتریان و کاربران است و می‌توان فرایند پیگیری و استرداد بلیط را به‌سادگی انجام داد. در حال حاضر خدمات بلیط هواپیما و اتوبوس در این سایت ارائه می‌شود.

۱۵- تیکت چارتر

تیکت چارتر، نیاز کاربران را در جستجو و خرید بلیط چارتر ارزان‌قیمت برطرف می‌سازد. سادگی طراحی وب‌سایت و امکان مشاهده خطوط مختلف هوایی به همراه ارزان‌ترین قیمت‌ها ازجمله مزیت‌های این سرویس است.

۱۶- دلتابان

دلتابان از سال ۷۵ مجری تورهای لوکس به مقاصد مختلف گردشگری بوده است و پروازهای فول چارتر، پروازهای انحصاری، تورهای لوکس و اجرای تورهای گروهی و نمایشگاهی به همراه ترانسفر و تورلیدرهای مجرب ازجمله فعالیت‌های اصلی این مجموعه است. هم‌اکنون می‌توانید انواع پروازها و هتل‌ها را در وب‌سایت دلتابان بررسی و انتخاب کنید.

۱۷- سیمرغ ۲۴

سیمرغ 24
سیمرغ ۲۴

سیمرغ ۲۴ خدمات خود را با استناد به مدارک و مجوزهای لازم از مراجع مربوط نظیر سازمان هواپیمایی کشور و سازمان گردشگری و جهانگردی ارائه می‌کند. خرید بلیط انواع پروازهای داخلی و خارجی و تورهای مختلف به همراه اخبار و مقالات ازجمله فعالیت‌های اصلی این مجموعه است که شرایط سفری آسوده و ارزان‌قیمت را برای کاربران فراهم می‌کند.

[irp posts=”5597″ name=”ارزان‌ترین بلیط هواپیما لحظه آخری را از این ۱۸ سایت بخرید”]

در این مقاله به معرفی ۱۸ مورد از بهترین مراجع بلیط هواپیما لحظه آخری و بلیط لحظه آخری قطار و اتوبوس و همچنین تورهای مسافرتی پرداختیم. با توجه به تعدد شرکت‌های فعال در این حوزه و رقابت بالا میان جذب مشتری می‌توان گفت قیمت بلیط لحظه آخری چارتر خارجی و داخلی برای کاربران شفاف و مشخص است که همین مسئله باعث شده رضایت مشتریان نسبت به خرید مطمئن و معتبر افزایش یابد.

داشتن پلتفرم کاربرپسند و جذاب، قیمت‌های کمتر نسبت به رقبا، تخفیف و پیشنهادات گوناگون، خدمات پس از فروش و ارتباط با مشتریان، سهولت فرایند تهیه و استرداد بلیط و غیره، همه و همه ازجمله عواملی هستند که منجر به برجسته شدن این شرکت‌ها در میان مردم شده‌اند.

 

نگاهی گذرا به برخی خدماتی که توسط مهمانداران و پرسنل تشریفات در قطارهای ۵ ستاره فدک ارائه می شود:

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

  • ارائه حوله مرطوب گرم / سرد (به فراخور فصل) در ابتدای سفر
  • سرو نوشیدنی خوشامدگویی (Welcome Drink) که شامل نوشیدنی­های سنتی و سرد می‌باشند.
  • سرو صبحانه یا عصرانه برحسب ساعت حرکت قطار و زمان رسیدن آن به مقصد
  • سرو پیش غذا

[/stextbox]

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-۰۲۱

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی
علی
4 سال قبل

ممنون بابت معرفی
اما من خرید قطار های فدک رو ترجیح میدم به کلیه این سایت های فروش بلیط هواپیما

trackback
لیست قیمت بلیط هواپیما داخلی و خارجی سال 98 | مجله قطارهای فدک
4 سال قبل

[…] و قابل‌توجه برای مسافران این است که بلیط­های خود را از وب‌سایت‌ها و آژانس‌های مسافرتی معتبری که توسط این سازمان تائید شده‌اند خریداری […]

محمد
محمد
2 ماه قبل

با سلام. ممنون از سایت خوبی که دارید. مطلب بسیار مفید و کاردبردی است و من همیشه از مطالب شما لذت میبرم.
https://www.signalticket.ir

نوشته های مرتبط

3
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x