تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

بهترین رستوران های مشهد؛ ارزان‌ترین تا گران‌ترین + آدرس و تلفن

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

بررسی بهترین رستوران های مشهد در یک متن

مراکز خرید متعدد و جاذبه های دیدنی شهر مشهد همواره مورد توجه گردشگران بوده است. به همین دلیل امکانات موجود در آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند. آشنایی با این امکانات برای افرادی که قصد مسافرت به مشهد را دارند یکی از الزامات سفر خوب و راحت است.

مراکز تفریحی، هتل‌ها، اقامتگاه‌ها، رستوران‌های مشهد و غیره همه از جمله امکاناتی هستند که شناخت آن‌ها به شما در داشتن یک مسافرت خوب و خاطره‌انگیز کمک می‌کند.

در این متن قصد داریم با معرفی رستوران‌های مشهد به شناخت بهتر و انتخاب مناسب از سوی شما کمک کنیم، بنابراین ابتدا لیستی از بهترین رستوران‌ های مشهد را به همراه توضیحات هر یک ارائه داده و سپس به معرفی بهترین رستوران‌های طرقبه مشهد می‌پردازیم.

لیست بهترین رستوران‌ های مشهد

مشهد مهم‌ترین شهر زیارتی ایران بوده که جمعیت آن در حدود ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر است. ورود و خروج بیش از ۲۵ میلیون زائر و مسافر به ‌صورت سالانه به این شهر، آن را به یکی از بزرگ‌ترین مقاصد توریستی کشور تبدیل کرده است.

یکی از مهم‌ترین نیازهای مسافرین در سفر، اطلاع از کیفیت رستوران‌ها و مراکز تهیه و فروش غذاست. زائران و گردشگرانی که به این شهر سفر می‌کنند به لیست بهترین رستوران‌های مشهد برای مدت‌ زمان اقامت خود نیاز دارند. لیستی که برای این افراد حکم راهنمای انتخاب را دارد و آشنایی اولیه را نسبت به این مراکز حاصل می‌کند.

در این بخش علاوه بر معرفی بهترین رستوران ‌های مشهد، توضیح مختصری درباره کیفیت غذایی و پیشینۀ آن‌ها ارائه داده و سعی می‌کنیم شما را با جوانب و نقاط قوت هر یک آشنا کنیم. آدرس رستوران‌های مشهد یکی دیگر از پارامترهای مهمی است که در این مبحث ارائه خواهد شد.

رستوران پسران کریم

آغاز فعالیت این رستوران به سال ۱۳۵۹ برمی‌گردد. غذاهای ایرانی آن کیفیت فوق‌العاده داشته و سرویس‌دهی خوب در کنار قیمت مناسب در محیطی دنج و خانوادگی از دیگر مزایای رستوران پسران کریم هستند.

غذای محبوب این رستوران چلو ماهیچه است که معمولاً در ساعات اول شروع کار رستوران به علت تعدد بالای مشتریان آن تمام می‌شود. در حال حاضر پسران کریم ۳ شعبه دارد که اصلی‌ترین و قدیمی‌ترین شعبه آن در خیابان فرهاد قرار گرفته است. برای تهیه بلیط قطار قم مشهد می‌توانید به وبسایت مراجعه کنید.

شعبه مرکزی: مشهد، بلوار سجاد، خیابان فرهاد، فرهاد ۲۲، انتهای کوچه سمت راست تلفن شعبه سجاد: ۰۵۱۳۷۶۸۵۰۵۳.

شعبه مجتمع مروارید: مشهد، انتهای خیابان خیام شمالی، مجتمع مروارید تلفن شعبه خیام شمالی: ۰۵۱۳۷۵۳۰۰۱۴.

شعبه آلتون: مشهد، خیابان دانشگاه، برج تجاری آلتون تلفن شعبه آلتون: ۰۵۱۳۸۴۹۱۲۰۸.

رستوران کلبه؛ راز پاستای مشهدی

رستوران کلبه را که در گذشته با نام اسپاگتی شناخته می‌شد، می‌توانیم به عنوان یکی از بهترین رستوران های مشهد معرفی کنیم. این رستوران در خیابان احمد آباد شهر زیارتی مشهد در سال 1386 افتتاح شد و به مرور با رونقی که گرفت، نقل مکان کرده و به خیابان هاشمیه آمد. البته طی این نقل‌و‌انتقالات هم نام خود را تغییر داد.

همانطور که از نام قدیمی رستوران برمی‌آید، منوی آن تنها شامل انواع پاستا و اسپاگتی بود. اما با گذشت زمان منوی رستوران کلبه پربارتر شده و انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی و لیستی از غذاهای دریایی به آن افزوده شد.

کیفیت فوق‌العاده در کنار بهره‌مندی از سرآشپزان ماهر را می‌توان دلایل به شهرت رسیدن این رستوران برشمرد. اگر از آن دسته افرادی هستید که از طریق تور مشهد با قطار یا دیگر روش‌ها به این شهر زیارتی سفر کرده‌اید، توصیه می‌کنیم حتماً سری به این رستوران بزنید و غذاهای محبوب آن را امتحان کنید.

نشانی: نبش هاشمیه 18، جنب بانک رفاه، رستوران کلبه. تلفن: 05138831855

رستوران راستگو؛ لذت یک شیشلیک به یاد ماندنی

راستگو نیز یکی دیگر از بهترین رستوران های مشهد است که تجربۀ نیم قرن آشپزی را به مسافران این شهر زیارتی و ساکنین مشهد ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با منویی متنوع از غذاهای ایرانی، خاطرات خوشی را در این رستوران رقم بزنید، اما آنچه بیش از همه در رستوران راستگو شهرت دارد، کباب‌های لذیذ آن است.

شما می‌توانید در این رستوران با ظرفیت 120 نفر، با یک تماس تلفنی از قبل برای خود جا رزرو کنید و یا اینکه بدون خروج از خانه، غذای مورد علاقۀ خود را از آن سفارش دهید. مزیت برتر این رستوران باکیفیت به نسبت سایر رستوران‌های شناخته شده در این شهر، بازه زمانی طولانی وعده‌های غذایی ناهار و شام است؛ زیرا این زمان بهترین موقعیت برای زائرین حرم امام رضاست که در ساعات مشخصی امکان رفتن به رستوران را ندارند.

نشانی: شهد، بلوار وکیل آباد، بعد از پل هاشمیه، بین وکیل آباد ۲۳ (سید مرتضی) و ۲۵ (مفید). تلفن: ۰۵۱۳۶۰۱۶۶۹۶ و ۰۵۱۳۶۰۱۶۶۹۸
مرتبط بخوانید: مسیر قطارهای ایران را از اینجا چک کنید

رستوران باغ زیتون مشهد؛ مزۀ غذا با طعمی متفاوت

اگر به دنبال غذای ایتالیایی با شیوه طبخ کاملاً متفاوت هستید، بهتر است به این رستوران مراجعه کنید. رستوران باغ زیتون، یکی از انواع رستوران‌های مشهد، از سوسیس و کالباس در غذاهای خود استفاده نمی‌کند. همچنین، استفاده از مواد غذایی تازه یکی از وجوه تمایز فوق‌العادۀ آن است. استیک‌هایی که مخصوصاً در شعبه دوم این رستوران ارائه می‌شوند، کیفیت مثال‌زدنی داشته و از شهرت بالایی برخوردار هستند. برای کسانی که قصد دارند از طریق مسیرهای قطار ایران به مشهد سفر کنند، این رستوران می‌تواند یک انتخاب عالی باشد.

شعبه ۱: مشهد بلوار ملک‌آباد، ملک‌آباد ۱۳، نبش چهارراه اول، تلفن ۳۷۶۱۲۳۳۶ ۰۵۱٫

شعبه ۲: مشهد، بلوار سجاد، بهار ۱۰، خیابان ۱۰/۳، تلفن ۰۵۱۳۷۶۲۱۳۸۲٫

رستوران لیالی لبنان؛ زیارت با طعم پیتزا بعلبکی

برای بسیاری از مسافران، بعد از یک روز زیارت کردن و گشت‌وگذار در مراکز خرید مشهد، هیچ چیزی بهتر از صرف یک غذای متفاوت، اما لذیذ نیست. اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید طعم اصیل غذاهای فست‌فودی عربی را بچشید، پیشنهاد ما بازدید از رستوران لیالی لبنان شهر مشهد است. منوی این رستوران بیش از هر چیزی شامل منوی ساندویچی، سوخاری و پیتزایی می‌شود.

از سری پیتزاهای طبخ شده در رستوران‌ لیالی لبنان مشهد می‌توانیم به پیتزا دجاج، پیتزا بعلبکی، پیتزا بیروتی و نمونه‌های مخلوط و لحم اشاره کنیم.

منوی سوخاری و ساندویچی این رستوران نیز شامل گزینه‌هایی با نام ساندویچ شاورما دجاج، ساندویچ کرسپی، شاورما لحم و کرسپی چهار تکه می‌شود. البته یک نکته را نباید فراموش کنید و آن هم این است که در کنار کیفیت بالای غذاهای این رستوران، نباید انتظار قیمت‌های پایین را داشته باشید.

از هتل‌های محدودۀ این رستوران می‌توانیم به هتل مدائن، هتل الغدیر، هتل مدینه‌الرضا، هتل شارستان و هتل پردیسان اشاره کنیم. ضمن اینکه به یاد داشته باشید ساعات کاری این رستوران در روزهای غیر از ماه مبارک رمضان، 11 الی 23 است.

آدرس: شعبه اول: بلوار وکیل آباد، نبش جلال آل احمد تلفن: 05136015000

شعبه دوم: چهارراه شهدا، خیابان بهجت، حد فاصل بهجت 1 و 3 تلفن: 05132222115

رستوران معین درباری مشهد؛ زرق و برق یک غذاخوری لوکس

حس بودن در یک رستوران پرزرق‌ وبرق و تجملاتی با دیوارها و سقف‌های آینه‌کاری شده یکی از مزایایی است که در صورت انتخاب این رستوران از آن بهره‌مند‌ می‌شوید. دکوراسیون داخلی لوکس و همچنین بنای زیبا و منحصربه‌فرد رستوران معین درباری مشهد در کنار کیفیت غذاهای آن موجب جذب مشتریان بسیاری شده است.

سرویس‌دهی عالی و با سرعت در کنار دورچین‌های زیبا و خوش‌‌طعم از دیگر ویژگی‌های بارز این رستوران هستند.

شعبه مرکزی: مشـهد، بین میدان تلویــزیـون و میدان پارک، حاشیه شهرک نوفل‌لوشاتو، شماره تماس: ۰۵۱۳۸۷۸۳۷۷۷٫

شعبه شاندیز: مشـهد، شـــاندیـــز، بیـــن امــام رضــا ۸ و ۱۰، شماره تماس: ۰۵۱۳۴۳۲۴۴۷۷

رستوران ایتالیایی لیو؛ شکم‌گردی با سالادهای متنوع

بعد از یک روز زیارت و مشهدگردی، هیچ چیز بهتر از صرف غذا در یک محیط شیک، به‌روز و آرام نیست. رستوران ایتالیایی لیو یکی از بهترین رستوران های مشهد است که سبک دکوراسیون فوق‌العاده آن در کنار منوی پرطرفدارش مورد توجه بسیاری از مسافرین و ساکنین مشهد قرار گرفته است.

امکان رزرو میز از قبل برای مشتریان فراهم است، اما در صورتی که شرایط رزرو را هم نداشته باشید می‌توانید به صورت حضوری به این رستوران رفته و از صرف غذا و سالادهای بی‌نظیر آن لذت ببرید. از دیگر مزایای رستوران ایتالیایی لیو می‌توانیم به ارسال غذا با پیک برای مشتریان غیرحضوری و میز مخصوص افراد دارای صندلی چرخ‌دار اشاره کنیم.

فراموش نکنید که این رستوران نیز دو شعبه دارد. پس بهتر است به شعبه‌ای مراجعه کنید که به محل هتل شما نزدیک‌تر باشد.

آدرس: مشهد، میدان آزادی، میدان پارک، نبش آزادی یک، جنب تالار و رستوران رویال طلایی
(هر آنچه که باید درباره نحوه خرید بلیط قطار فدک بدانید.)

رستوران سدروس؛ قلب آشپزی در مشهد

مجموع رستوران‌های سدروس را می‌توان از بهترین رستوران های مشهد برشمرد که به عنوان یک مکان خانوادگی برای صرف غذا نیز گزینۀ ایده‌آلی خواهند بود. این رستوران با 4 شعبه خود در نقاط مختلف شهر مشهد، تمام وعده‌های غذایی از صبحانه گرفته تا شام را سرو می‌کند. شما بسته به سلیقۀ خود می‌توانید سفارشتان را در فضای باز و آلاچیق‌های شیک یا فضای مجلل داخل رستوران میل کنید.

وقتی به منوی این رستوران نگاهی بیندازید، متوجه تنوع بی‌نظیر آن خواهید شد. بنابراین امکان انتخاب هر یک از اعضای خانواده بین غذاهای ایرانی، بین‌المللی و دریایی وجود دارد. یکی دیگر از نقاط مثبت این رستوران، نزدیک بودن آن به حرم حضرت رضاست.

آدرس: مشهد، رضاشهر، پیروزی ۵، نبش دعبل خزائی ۱۲ تلفن: 05137233060

رستوران الماس مشهد؛ نزدیک‌ترین به حرم

این رستوران یکی از رستوران‌های خوب مشهد است که نزدیک حرم بوده و در طبقه هشتم هتل الماس واقع‌ شده است. در کنار سرو غذا در این رستوران می‌توانید از ویو زیبای گنبد امام رضا (ع) نیز لذت ببرید. انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی با کیفیت مثال‌زدنی در رستوران الماس مشهد به مشتریان ارائه می‌شوند. مکان آرام با طراحی داخلی زیبا و نورپردازی شده از دیگر ویژگی‌های این رستوران هستند.

علاوه بر تمامی عوامل مذکور، برند شناخته‌شده هتل الماس باعث شده که این مکان به یکی از رستوران‌های برتر مشهد مبدل شود و همه‌روزه پذیرای زائران و گردشگران بسیاری باشد.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا (ع)، بین امام رضا ۴ و ۶، تلفن: ۳۸۰۵۷ ۰۵۱٫

رستوران شورورزی مشهد؛ متمایزتر از رقبا

فضایی شیک و دنج با ظرفیت پذیرایی ۴۰۰ نفر، این رستوران را از سایر رقیبان متمایز کرده است. غذاهای خوش‌طعم و باکیفیت شامل انواع چلوکباب‌ها و استیک‌ها یکی دیگر از ویژگی‌های قابل‌ توجه رستوران شورورزی مشهد است. این رستوران دارای سالاد بار و نوشیدنی بار بوده و سرویس‌دهی مناسب و سریعی دارد.

آدرس: مشهد بلوار شهید صادقی (سازمان آب) نبش شهید صادقی ۱۵ رستوران شورورزی، تلفن: ۰۵۱۳۷۲۶۵۳۰۰٫

رستوران سنتی بابا قدرت؛ لذت صرف خوراک گردن به سبکی خاص

اگر قصد دارید یک رستوران سنتی مشهد را امتحان کنید، این رستوران ‌یکی از بهترین انواع آن است. خوراک گردن در بابا قدرت به سبکی خاص طبخ شده و شهرت زیادی دارد. سایر غذاهای سنتی این رستوران نیز به علت طعم فوق‌العاده، مشتریان بسیاری را به آنجا جذب می‌کنند.
غرفه‌های موجود در بخشی از فضای بابا قدرت به ارائه سوغاتی‌ها و صنایع‌ دستی قدیمی مشهد پرداخته و از جاذبه‌های منحصربه‌فرد این رستوران برای مسافران و گردشگران هستند. مشتریان می‌توانند بعد از صرف غذا از این غرفه‌ها بازدید و خرید کنند.

آدرس: مشهد، انتهای بازار امام رضا (ع)، میدان ۱۷ شهریور، بلوار صدر، نبش صدر ۱۶، تلفن: ۰۵۱۳۳۴۴۰۸۰

رستوران نسیم لبنان برای دوستداران غذای عربی

به علت مسافرت توریست‌هایی از کشور لبنان به شهر مقدس مشهد برای زیارت بارگاه امام هشتم شیعیان، در این شهر رستوران‌هایی با غذای لبنانی نیز تأسیس شده که از طرف همۀ گردشگران مخصوصاً ایرانی‌ها مورد استقبال قرار گرفته‌اند.

رستوران نسیم لبنان از سال ۱۳۸۸ در مشهد آغاز به کارکرده و به علت پخت غذاهای لبنانی به سبک کاملاً سنتی شهرت زیادی پیدا کرده است. در لیست مواد اولیه غذاها، سوسیس، کالباس و سایر فرآورده‌های گوشتی صنعتی به چشم نمی‌خوردند تا سلامت مشتریان نیز تضمین شود.

آدرس: خیابان اسدالله زاده، شماره تماس ۰۵۱۳۸۴۸۴۰۱۰

مجموعه رستوران‌های رضایی؛ هر خیابان یک شعبه

این مجموعه رستوران‌ها با چندین شعبه در شهر مشهد فعالیت می‌کنند. آغاز فعالیت رستوران رضایی به سال ۱۳۳۷ بر می‌گردد و با سرو نهار و شام و یک شعبه کترینگ به مشتریان خود خدمات ارائه می‌کند.

آدرس: خیابان آخوند خراسانی (خاکی)، بین چهارراه خسروی و میدان گنبد سبز

آدرس: میدان آزادی (پارک)

آدرس: خیابان آبکوه، تقاطع آبکوه و کلاهدوز، نبش تقاطع

آدرس: اواسط خیابان دریادل

آدرس: خیابان فداییان اسلام (نخریسی)

آدرس: جنب میدان تلویزیون، ابتدای بلوار شهید منتظری، بعد از پمپ بنزین

رستوران اطلسیه؛ صرف غذا در فضایی با معماری خاص

این رستوران با فضایی خاص و معماری بسیار ویژه افراد زیادی را جذب خود کرده است. گنبد شیشه‌ای این رستوران و نورپردازی آن فضای جالبی را برای مشتریان فراهم می‌آورد.

آدرس: بلوار خیام شمالی، بر بام مجتمع وصال، جنب الماس شرق، رستوران اطلسیه

رستوران‌های طرقبه شاندیز مشهد

طرقبه شاندیز یکی از ییلاقات خوش آب‌وهوا در نزدیکی شهر مشهد است. این منطقه علاوه¬بر جذب گردشگر، مکان مطلوبی برای مشهدی‌هایی است که از شلوغی شهر به آرامش آن پناه می‌برند تا آخر هفته و تعطیلات خود را در آنجا بگذرانند. شاندیز مملو از رستوران‌ها و غذاخوری‌های متنوع است که در این بخش قصد داریم برخی از معروف‌ترین آن‌ها را به شما معرفی کنیم.

رستوران ارم شاندیز مشهد؛ طبخ غذا به سبک سنتی

این رستوران در سال ۱۳۵۸ افتتاح‌شده و شامل سه بخش رستوران سنتی، فضای باز و سالن VIP است. محصولات لبنی این رستوران مستقیماً از کارخانه ارم تهیه می‌شوند. اگر به دنبال یک رستوران خوب و ارزان در مشهد هستید رستوران ارم شاندیز مشهد در قبال کیفیت خدمات، معقول‌ترین هزینه را از شما دریافت خواهد کرد.

ساکنین مشهد ارم را بهترین مکان برای خوردن غذا دانسته و در تعطیلات همیشه مملو از مشتری است.

آدرس: شاندیز نرسیده به میدان دوم، تلفن ۰۵۱۳۴۲۸۴۰۰۰٫

رستوران شایان شاندیز مشهد؛ بهترین در سرو خوراک ماهیچه

این رستوران در بین رستوران‌های مشهد یکی از بهترین خوراک‌های ماهیچه را دارد. شیشلیک، جوجه و کباب لقمه‌های لذیذ این رستوران موجب شهرت آن شده‌اند و دورچین‌های خاص غذا سبک ویژه سرآشپزهای ماهر آن هستند.

آدرس: مشهد، شاندیز، قبل از میدان پدیده، رستوران شایان شاندیز، تلفن ۰۵۱۳۴۲۸۲۷۰۸٫

رستوران حاج حسن شاندیز مشهد؛ منوی کم غذا اما فوق‌العاده

در این رستوران که در لیست بهترین رستوران‌های مشهد قرار دارد برنج صد درصد ایرانی پخت شده و شهرتش برای چلو گوشت‌های خاص با طعم بی‌نظیر آن می¬باشد. تعدد غذاهای منو کم بوده و به‌صورت تخصصی روی غذاهای کبابی و دورچین‌های پرحجم تمرکز شده است. فضای باز و تخت‌هایی که کنار رودخانه برای صرف غذا گذاشته ‌شده‌اند، محیط این رستوران را متمایز می‌کنند.

آدرس: مشهد، شاندیز، نرسیده به امام رضا ۲۸، تلفن ۰۵۱۳۴۲۸۲۶۹۹٫

رستوران هوایی دهکده شاندیز؛ تجربه صرف غذا در ارتفاع

این رستوران که به کمک جرثقیل تا ارتفاع ۴۰ متر بالا می‌رود گنجایش ۲۸ نفر را برای پذیرایی داشته و تجربه خوردن غذا در این ارتفاع را به مشتریانش هدیه می‌کند. شیشلیک، کباب، ماهیچه و غیره از جمله غذاهایی هستند که در این رستوران معلق سرو می‌شوند.

با افتتاح و بهره‌برداری از این ابتکار جالب بعد از بلژیک، کشور ما مقام دوم را در ساخت سازه‌های هوایی به دست آورد و این رستوران اولین مکان در دنیاست که در ارتفاع ۴۰ متری معلق در هوا، غذای گرم ارائه می‌کند. وزن این سازه بیش از ۶ تن بوده که با سوارشدن مشتریان و گارسون‌ها بیشتر هم می‌شود.

آدرس: کیلومتر ۱۰ جاده شاندیز مشهد، دهکده شاندیز

رستوران حسین شیشلیکی شاندیز؛ اولین در سرو شیشلیک

این رستوران ‌یکی از رستوران‌های خوب در مشهد است که قدیمی بوده و شهرتش را از طعم خوب شیشلیک‌هایش دارد. مواد اولیه مرغوب و شیوه طبخ بسیار خاص آن موجب شده مشتریان ثابتی داشته باشد و آوازه کیفیت آن به گوش هر گردشگری برسد.

اگر به دنبال یک رستوران خوب و ارزان در مشهد هستید که قیمت‌های آن نسبت به کیفیت و حجم غذای ارائه‌شده متناسب باشند، بهتر است به حسین شیشلیکی بروید. سرویس‌دهی عالی و برخورد خوب پرسنل یکی دیگر از نقاط قوت این رستوران است.

آدرس: جاده شاندیز، قبل از میدان سوم، روبروی رستوران پدیده شاندیز

رستوران مهستان شاندیز؛ لذت صرف غذاهای اصیل

یکی دیگر از بهترین رستوران های مشهد که در بین زائرین بسیار محبوب است، رستوران مهستان نام دارد. این رستوران منویی پربار و پرطرفدار دارد که از جمله گزینه‌های موجود در آن می‌توانیم به انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، انواع آبمیوه و نوشیدنی‌های ترکیبی، چای و دمنوش، شربت، کیک، میلک‌شیک و بستنی، نوشیدنی‌های سرد بر پایه قهوه و نوشیدنی‌های گرم بر پایه شکلات اشاره کنیم.

شما علاوه بر صرف غذاهای حضوری در این رستوران، می‌توانید از امکانات بیرون‌بر آن نیز استفاده کند. رستوران مهستان دارای فضای باز برای صرف غذاست و به یک پارکینگ اختصاصی برای مشتریان خود مجهز است.

آدرس: مشهد، بلوار هفت تیر، هفت تیر 8، روبروی برج آرمیتاژ. تلفن: 05138696688

رستوران قصر مهرگان شاندیز؛ تجربه‌ای تکرارنشدنی

محیط بزرگی که با دکورهای طبیعی تزئین شده و صدای جریان آب، هنگام صرف غذا تجربه تکرار نشدنی را برای مشتریان این رستوران به وجود می‌آورد. این فضای دل‌نشین آرامش وصف‌ناپذیری داشته که در کنار پذیرایی خوب پرسنل کامل‌تر می‌شود.

در رستوران قصر مهرگان غذاهای سنتی و ایرانی سرو می‌شوند و کیفیت بسیار خوبی دارند. آلاچیق‌های طراحی‌شده به‌عنوان محل سرو غذا برای مشتریان بسیار زیبا بوده و فضای باز آن نقطه تمایز این رستوران است.

آدرس: مشهد، شاندیز، نبش امام رضا ۱۱، قصر مهرگان

در منطقه طرقبه نیز رستوران‌های خوبی وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رستوران تشریفات طرقبه
  • رستوران چهار فصل عنبران
  • رستوران گنجعلی خان طرقبه
  • رستوران سید جاغرق
  • رستوران سران طرقبه
  • رستوران آرتیمان طرقبه
  • رستوران مهر و ماه طرقبه

همان‌طور که مطالعه فرمودید در این متن به‌ طور خلاصه لیست بهترین رستوران‌ های مشهد را مرور کردیم. برای اطلاعات بیشتر در این‌باره می‌توانید از اپلیکیشن¬های رستوران‌یاب مشهد نیز استفاده نمایید. در حال حاضر سایت‌ها و اپلیکیشن¬های خوبی برای گردشگران در این زمینه طراحی شده‌اند.

کمک گرفتن از این اطلاعات شما را در داشتن یک انتخاب بهتر و به دنبال آن ‌یک تجربۀ خوب از سفر یاری می‌کند. در این سامانه‌ها، اخباری مانند تخفیف بهترین رستوران‌ های مشهد را نیز می‌توان یافت. تخفیف‌های دوره‌ای یا روزانه‌ای که در صورت دستیابی به‌موقع به آن‌ها در هزینه‌های سفر صرفه‌جویی چشم‌گیری می‌شود.

جمع‌ بندی راهنمای انتخاب برترین رستوران‌ها و سفر به مشهد

در مشهد، رستوران‌های برجسته‌ای مانند رستوران کریم، لیالی لبنان، راستگو، و کلبه وجود دارند که از میان آنها می‌توانید برای صرف غذا انتخاب کنید. انتخاب رستوران مناسب در مشهد را با توجه به موقعیت مکانی خود انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که زمان سرو غذا با برنامه‌ریزی شما هماهنگ است.

برای کسانی که قصد سفر به مشهد را دارند و نسبت به وسیله حمل و نقل خود مردد هستند، استفاده از قطارهای 5 ستاره فدک با امکاناتی در سطح بین‌المللی، توصیه می‌شود تا سفری راحت و با کیفیت را تجربه کنید. بلیط قطار به مشهد از قم یا دیگر نقاط کشور را می‌توانید به صورت مستقیم از طریق وبسایت فدک تهیه کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x