تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

لیست داروخانه‌ های مشهد(آدرس، تلفن و…)

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

لیست داروخانه های مشهد

لیست داروخانه های مشهد به شما کمک می کند در صورت نیاز به راحتی بتوانید نزدیکترین آن ها را به محل اقامت خود بیابید. پیش از شروع هر سفر بهتر است اطلاعات لازم و ضروری را درباره مقصد خود جمع آوری کنید. به این ترتیب در هنگام وقوع حوادث پیش بینی نشده کمتر دچار سردرگمی می شوید. یکی از اطلاعات مورد نیاز مهم در شهر مقصد، آدرس داروخانه‌های آن شهر است.

مشهد به ‌عنوان یکی از شهرهای مهم زیارتی و گردشگری در کشور هر ساله میزبان مسافران و زائران بسیاری از سراسر کشور است. علاوه بر این شهر مشهد یکی از قطب‌های پزشکی ایران نیز هست که نیازهای پزشکی بخش وسیعی از شرق و جنوب شرق کشور را برآورده کرده و بیمارستان‌های مجهزی برای کمک به بیماران دارد. بیماران زیادی از شهرهای اطراف برای درمان بیماری‌های خاص و مزمن به مشهد مراجعه می کنند. به بیان دیگر مشهد همیشه میزبان گردشگران سلامت نیز می باشد.

بنابراین به نظر می‌رسد اطلاع اولیه در خصوص داروخانه‌های مشهد به گردشگران و زائران این شهر کمک بسیاری خواهد کرد.

ساعت کار داروخانه‌های مشهد متغیر است و به‌ صورت شبانه ‌روزی، تمام‌وقت یا پاره‌وقت به مراجعین خدمات ارائه می‌دهند. در ادامه اطلاعاتی راجع به مشخصات داروخانه های این شهر را به شمار ارائه می کنیم:

لزوم آگاهی از اطلاعات داروخانه های مقصد پیش از سفر
لزوم آگاهی از اطلاعات داروخانه های مقصد پیش از سفر

 

سرفصل‌های عنوان‌شده در این مقاله عبارت‌اند از:

  • معرفی داروخانه امام رضا(ع) مشهد
  • معرفی داروخانه های شبانه‌روزی مشهد
  • معرفی داروخانه های تمام‌وقت و نیمه‌وقت مشهد
  • معرفی داروخانه های آنلاین مشهد

داروخانه امام رضا مشهد

مشهد شهری با سه میلیون جمعیت ثابت است که هرساله حدود سی میلیون زائر با وسائل مختلفی از جمله اتوبوس، هواپیما و قطار به این شهر سفر می‌کنند. بنابراین در این شهر تلاش شده است از نظر امکانات رفاهی نیازهای گردشگران تأمین شود.

چندین داروخانه شبانه‌روزی درمشهد وجود دارد که معروف‌ترین داروخانه در این لیست، داروخانه امام رضا(ع) است که جزء ده داروخانه‌ی برتر ایران شناخته‌ شده و از بهترین داروخانه‌های مشهد است. این داروخانه به‌عنوان بخشی از مرکز درمانی و زیر نظر بیمارستان امام رضا فعالیت می‌کند و به خاطر مزین شدن به نام مبارک امام رضا (ع)، تقریباً تمام شهروندان و زائران آن را می‌شناسند.

داروخانه امام رضا(ع) در اسفند سال ۱۳۶۲ تأسیس ‌شده است و تا به امروز به‌صورت شبانه‌روزی خدمات ارائه می‌کند. این داروخانه جنب بیمارستان امام رضا و در میدان امام رضا قرار دارد.

داروخانه امام رضا مشهد یکی از بزرگ‌ترین داروخانه‌های مشهد به شمار می‌آید و تقریباً تمام انواع داروهای موجود در ایران را دارد. روزانه بیش از 1500 نفر به این مکان مراجعه می کنند.

بیش از نود درصد داروهای موجود در این داروخانه ساخت ایران هستند. نحوه‌ی نسخه‌پیچی و ارائه‌ی خدمات در داروخانه امام رضا مشهد از سال ۱۳۹۰ به‌صورت اتوماتیک درآمده است تا مراجعین بهتر بتوانند خدمات دریافت کنند. مراجعه‌کنندگان از شهرهای مختلف ایران و به‌خصوص از بخش شرقی کشور برای دریافت نسخه به این داروخانه مراجعه می‌نمایند. همچنین برای اطلاع از وجود داروی موردنظر خود می‌توانید با شماره تلفن ۳۸۵۱۷۶۸۱ تماس بگیرید.

داروخانه امام رضا(ع)
داروخانه امام رضا(ع)

داروخانه های شبانه‌روزی مشهد

داروخانه امام رضا تنها داروخانه شبانه‌روزی مشهد نیست. داروخانه بیست‌ودو بهمن نیز یکی از داروخانه‌های شبانه روزی مشهد است که معمولاً نسخه‌های بیماری‌های خاص را با مراجعه به این داروخانه می‌توان پیدا کرد.

آدرس: این داروخانه شبانه‌روزی در خیابان دانشگاه و نبش دانشکده پزشکی قرار دارد. برای اطلاع از موجود بودن داروها در این داروخانه می‌توانید با شماره تلفن ۳۸۵۹۸۰۱۴ تماس بگیرید.

داروخانه‌های شبانه روزی دیگری نیز در مشهد وجود دارد که از بین آن‌ها می‌توان به داروخانه دکتر آردم اشاره کرد.

آدرس این داروخانه‌ی قدیمی، نرسیده به پنج راه سناباد، جنب مسجد الزهرا، پلاک ۱۳۴۵۳ است که برای اطلاع از داروهای موجود در این داروخانه نیز می‌توان با شماره ۳۸۴۷۳۷۵ تماس گرفت.

اگر به دنبال داروخانه شبانه‌روزی مشهد هستید که در اطراف حرم امام رضا باشد، داروخانه دکتر صدقی گزینه‌ی مناسبی است. این داروخانه در خیابان آیت‌الله شیرازی، حدفاصل شیرازی ۱۹ و ۲۱ واقع ‌شده است و شماره تماس آن ۳۲۲۲۲۶۱۱ است.

همچنین می‌توان به داروخانه دکتر غفاریان نیز مراجعه کرد که در خیابان امام رضا و بین فلکه آب و چهارراه دانش قرار گرفته است و شماره تماس آن ۳۸۵۹۸۱۲۴ است.

داروخانه شبانه‌روزی احمدآباد مشهد نیز از داروخانه‌های معروف این شهر است. این داروخانه بین احمدآباد یک و سه قرار گرفته است.

 

سایر داروخانه های شبانه روزی مشهد

در ادامه فهرستی از ده داروخانه شبانه‌روزی قرار داده خواهد شد:

داروخانه دکتر باستان در خیابان فدائیان اسلام، نبش خیابان فارابی، پ ۳۰۷ قرار گرفته است و به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کند. شماره تلفن این داروخانه برای اطلاعات بیشتر ۳۸۵۲۴۱۷۷ است.

داروخانه دکتر پیروز مشهد در بلوار ۱۷ شهریور شمالی، درمانگاه سرور واقع شده است و به‌صورت شبانه‌روزی خدمات ارائه می‌دهد. شماره تماس آن برای دریافت اطلاعات بیشتر ۳۳۶۶۶۲۶۲ است.

داروخانه دکتر تقی­پور زرقری در ۳۰ متری طلاب ، بین چهارراه برق و مفتح ۲، پلاک ۴۷۸ قرار دارد و به‌صورت شبانه‌روزی می‌توان به آن مراجعه نمود. تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر ۳۲۷۰۲۸۴۱ است.

داروخانه دکتر مهرافشان در بلوار شهید فلاحی، بین فلاحی ۸ و ۱۰ پلاک ۲۲ قرار دارد. این داروخانه نیز به شکل شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۳۵۲۲۰۵۲۰ تماس بگیرید.

داروخانه بیمارستان دکتر شیخ در محدوده‌ی این بیمارستان و در خیابان تعبدی قرار گرفته است. این داروخانه مربوط به بیمارستان تخصصی کودکان دکتر شیخ بوده و به‌صورت شبانه‌روزی مراجع می‌پذیرد. تلفن تماس آن برای اطلاعات بیشتر ۳۷۲۷۷۴۷۰ است.

داروخانه هلال‌احمر در خیابان بزرگمهر، بزرگمهر شمالی ۱۴ قرار گرفته است. داروخانه هلال‌احمر، یکی از چندین داروخانه شبانه‌روزی مشهد است. برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۷۶۳۸۸۱۰ تماس بگیرید.

داروخانه دکتر نظری تولایی در بلوار هنرستان، بین هنرستان و سامانیه پلاک ۲۳۴ قرار گرفته است. این داروخانه به‌صورت شبانه‌روزی به مشتریان خدمات ارائه می‌کند. تلفن تماس آن برای اطلاعات بیشتر ۳۸۸۳۴۲۸۹ است.

داروخانه دکتر مهدوی در خیابان مطهری شمالی، بین مطهری ۳۳و ۳۵ پلاک ۷۰۷ واقع شده است و به‌صورت شبانه‌روزی مراجع می‌پذیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۳۷۳۱۸۱۵۶ تماس حاصل نمایید.

داروخانه دکتر حقی در آدرس ابتدای بلوار پیروزی، روبروی قنادی جام عسل، پلاک ۹ قرار دارد. این داروخانه شبانه‌روزی است. شماره تماس آن برای اطلاعات بیشتر ۳۸۷۶۳۰۴۳ است.

داروخانه دکتر حسن‌آبادی در مشهد خیابان خواجه ربیع ابتدای خیابان گاز قرار گرفته است و به‌صورت شبانه‌روزی باز است. تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر ۳۷۳۳۶۱۰۰ است.

 

داروخانه های تمام‌وقت و نیمه‌وقت مشهد

علاوه بر داروخانه‌های شبانه‌روزی، داروخانه‌های دیگری نیز وجود دارند که به‌صورت تمام‌وقت یا پاره‌وقت فعالیت می‌کنند. ساعت کار داروخانه‌های مشهد در حالت عادی حداکثر تا ساعت نه شب است. یکی از معروف‌ترین داروخانه‌های مشهد، داروخانه مدیکال مشهد است که معمولاً داروهای خاص و کمیاب را می‌توان از آنجا تهیه نمود.

این داروخانه در بلوار سجاد قرار دارد و آدرس دقیق آن ابتدای خیابان بزرگمهر شمالی است. شماره تماس داروخانه مدیکال مشهد، ۳۷۶۱۸۰۶۶ است.

از بین داروخانه‌های بزرگ دیگر شهر مشهد می‌توان داروخانه دکتر اباذری را نام برد که تمام‌وقت است و در خیابان احمدآباد، نبش پرستار ۱ قرار گرفته است. این داروخانه که معمولاً می‌توان داروهای موردنیاز را از آنجا تهیه نمود نزدیک بیمارستان قائم واقع شده و ساختمان‌های پزشکی مختلفی در اطراف آن قرار دارند. شماره تماس این داروخانه ۳۸۴۴۵۰۵۲ است.

داروخانه های مشهد
داروخانه های مشهد

سایر داروخانه های تمام وقت و نیمه وقت مشهد

در ادامه لیستی از داروخانه­ های تمام‌وقت و نیمه‌وقت در مشهد ارائه خواهد شد:

داروخانه دکتر افخمی در بلوار وکیل‌آباد، نرسیده به میدان سید رضی،  پلاک ۷۱ واقع گردیده است و به‌صورت نیمه‌وقت فعالیت می‌کند. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۳۶۰۹۲۲۱۷ تماس بگیرید.

داروخانه دکتر بهرامی داروخانه‌ی نیمه‌وقت دیگری است که در خیابان ابن‌سینا، نبش ابن‌سینا یک قرار گرفته است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۳۸۵۹۷۶۰۸ تماس بگیرید.

داروخانه دکتر پارسا در کوی صاحب‌الزمان، شهرک ثامن، پلاک ۱۹ قرار دارد. این داروخانه به‌صورت نیمه‌وقت فعالیت می‌نماید. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۳۲۵۸۷۴۶۸ تماس بگیرید.

داروخانه دکتر خدایی در آدرس بلوار سازمان آب ،تقاطع بلوار قاضی طباطبائی و بلوار ارشاد ، پلاک ۱ قرار دارد و به‌صورت نیمه‌وقت پاسخگوی مراجعین است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۳۷۲۶۱۵۳۲ تماس بگیرید.

داروخانه دکتر زهدی در خیابان طبرسی جنوبی، فلکه طبرسی، جنب هتل رضا قرار دارد و ساعت کاری آن به‌صورت نیمه‌وقت است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۳۳۳۳۶۲۰۰ تماس بگیرید.

داروخانه دکتر آذری متین در خیابان فلسطین پنج قرار دارد. این داروخانه به‌صورت تمام‌وقت تا ساعت نه شب باز است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۳۸۴۰۳۸۴۰ تماس بگیرید.

داروخانه دکتر حسین اسلامی در فلکه ۱۵ خرداد، ابتدای بلوار جمهوری ، پلاک ۳۶ واقع شده است. این داروخانه به‌صورت تمام‌وقت پاسخگوی مشتریان است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۳۸۵۴۰۵۰۵ تماس بگیرید.

داروخانه دکتر اقبال در قاسم‌آباد، میدان حجاب، جنب مجتمع پزشکی اسفندیار قرار دارد و به‌صورت تمام‌وقت باز است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۳۶۲۲۶۲۴۲ تماس بگیرید.

داروخانه دکتر الهیاری در بلوار امام رضا، نبش امام رضا ۲۱ قرار گرفته است. این داروخانه از هشت صبح تا ساعت نه شب پاسخگوی مشتریان است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۳۸۵۴۹۶۲۶ تماس بگیرید.

داروخانه دکتر امیری در تقاطع خیابان سلمان فارسی و کلاهدوز، پلاک ۹۲ قرار دارد. این داروخانه به‌طور تمام‌وقت کار می‌کند. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۳۸۴۰۰۹۶۸ تماس بگیرید.

داروخانه های آنلاین مشهد

برای کمک به شهروندان و گردشگران، داروخانه های آنلاین نیز در مشهد افتتاح شده اند. یکی از این سایت ها، سایت فروش آنلاین داروخانه دکتر فکور است که این داروخانه در خیابان کلاهدوز مشهد قرار دارد. البته این داروخانه اینترنتی صرفاً محصولات غیر دارویی که مربوط به سلامت است را می‌فروشد.

از طریق سایت این داروخانه می‌توان محصولات بهداشتی و آرایشی و قرص‌ها و پودرهای تقویتی و مکمل را خریداری نمود. تجهیزات مختلف پزشکی را نیز می‌توان به‌صورت آنلاین خریداری کرد. جنبه‌ی مناسب این داروخانه آنلاین این است که درباره‌ی محصولات مختلف اطلاعات کاملی را در اختیار خریداران قرار می‌دهد و مقالات سلامتی متعددی در سایت بارگذاری شده است تا افراد بتوانند مناسب‌ترین محصول را بر طبق نیازشان خریداری نمایند.

برای ارتباط با این داروخانه می‌توانید با شماره تلفن۳۷۱۲۸۵۷۰ تماس بگیرید. درصورتی‌که مراجعه به داروخانه‌ها برای افراد مشکل باشد می‌توانند با استفاده از راه‌های ارتباطی مانند شماره تماس، موجودی داروی موردنیازشان را در داروخانه‌ی موردنظر پیگیری نمایند.

سخن پایانی

مشهد شهری همیشه زنده است که همواره میزبان زائران و گردشگران بسیاری از سراسر کشور و حتی کشورهای دیگ با امکانات پیشرفته است و معمولاًر می باشد. مسافران برای زیارت و بازدید از جاذبه های دیدنی شهر مشهد به این شهر سفر می کنند.  افراد بسیاری برای انجام امور پزشکی به مشهد می روند. داروخانه‌های مشهد معمولاً داروهای خاص و متعدد را ارائه می‌دهند و در تمام شهر به‌سادگی یافت می‌شوند. نگران نباشید در صورت نیاز می‌توانید با مراجعه به آن‌ها نسخه‌ی موردنظر خود را تهیه کنید.

    • نگاهی گذرا به برخی خدماتی که توسط مهمانداران و پرسنل تشریفات در قطارهای ۵ ستاره فدک ارائه می شود:
  • قابلیت حرکت با سرعت حداکثر ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت
  • تعبیه عایق صوتی مناسب جهت حذف صداهای مزاحم و افزایش سطح کیفی سفر
  • تعبیه عایق حرارتی مناسب  برای حفظ دمای مطلوب کوپه ها و آسایش مسافران
  • طراحی تزئینات داخلی لوکس و مدرن به منظور جریان هوای تازه در واگن و ایجاد آسایش هر چه بیشتر مسافران
  • قابلیت تنظیم دمای فضای داخل کوپه به صورت مجزا از ۲۲ تا ۲۶ درجه در تابستان و زمستان
  • قابلیت تنظیم روشنایی در داخل کوپه و استفاده از چراغ های اختصاصی برای هر تخت
  • تعبیه پریز برق داخل کوپه ها برای استفاده مسافران
  • سامانه ی صوتی و تصویری بسیار متنوع و کامل با امکان انتخاب و نمایش مجموعه ای از فیلم ها و موسیقی های روز
  • امکان استفاده مجزا هر یک از مسافران از سامانه صوتی و تصویری بدون تداخل با دیگران
  • امکان مشاهده مسیر سفر و موقعیت لحظه ای در مسیر یاب سامانه صوتی و تصویری
  • طراحی تخت هایی بزرگتر از تخت های قطارهای مشابه (۶۰۰×۱۷۶۰)
  • ارائه ملزومات خواب به تعداد مسافران
  • سرو غذاهای متنوع داخلی و خارجی مطابق با ذائقه و سلیقه ایرانی
  • سرو نوشیدنی و میان وعده در طول سفر
  • سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی وکیوم
  • ارائه خدمات توسط مهمانداران حرفه ای و آموزش دیده

شما عزیزان می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای خرید بلیط قطار تهران مشهد رفت و برگشت از خدمات قطار فدک استفاده کنید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

شرکت ریل پرداز نوآفرین با هدف ارائه خدمات متفاوت و ایجاد تمایز مبتنی بر خواسته های مشتریان، اقدام به خرید و بهره برداری از ۲۰۰ دستگاه واگن مسافری ساخت کشور آلمان با نام تجاری فدک نموده است.

کوپه‌های این واگن ها از امتیازات فوق‌العاده ای برخوردار هستند که مسافران در طول یک سفر طولانی هیچ‌گونه خستگی را احساس نمی‌کنند و می توانند به راحتی استراحت کنند.

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-۰۲۱

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x