تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

اطلاعات کامل درباره انواع داروخانه های مشهد

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

لیست داروخانه های مشهد

مشهد شهری با سه میلیون جمعیت ثابت است که هر ساله حدود سی میلیون زائر با وسائل مختلفی از جمله اتوبوس، هواپیما و قطار به این شهر سفر می‌کنند. بنابراین در این شهر تلاش شده است از نظر امکانات رفاهی نیازهای گردشگران تأمین شود.

از طرفی سایت‌هایی مانند وب سایت فدک فرصت‌هایی را برای سفر به مشهد و زیارت و گردش در این شهر با تورهای مختلف امکان پذیر کرده اند. از طرفی خرید بلیط مانند بلیط قطار رشت به مشهد و یا قطار تهران مشهد به واسطۀ خدمات این مجموعه امکان پذیر است. در نتیجه حضور مردم در این شهر و استان افزایش یافته است.

داروخانۀ امام رضا مشهد؛ پرترددترین داروخانۀ شهر

چندین داروخانه شبانه‌روزی در مشهد فعالیت می‌کنند که در میان آنها، داروخانه امام رضا (ع) شهرت خاصی دارد. این داروخانه به عنوان یکی از ده داروخانه برتر ایران شناخته می‌شود و از نظر کیفیت و خدمات، جزء بهترین داروخانه‌های مشهد به شمار می‌رود. این داروخانه به‌عنوان بخشی از مرکز درمانی و زیر نظر بیمارستان امام رضا فعالیت می‌کند و به خاطر مزین شدن به نام مبارک امام رضا (ع)، تقریباً تمام شهروندان و زائران آن را می‌شناسند.

داروخانه امام رضا (ع) از اسفند ۱۳۶۲ فعالیت خود را آغاز کرده و به‌صورت شبانه‌روزی خدمات دارویی ارائه می‌دهد. این داروخانه در نزدیکی بیمارستان امام رضا، واقع در میدان امام رضا مشهد، قرار دارد و به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین داروخانه‌های مشهد شناخته می‌شود، با ذخیره تقریباً کاملی از داروهای موجود در ایران. روزانه، بیش از ۱۵۰۰ نفر از این داروخانه خدمات دریافت می‌کنند.

بیش از نود درصد داروهای این داروخانه داخلی هستند. از سال ۱۳۹۰، فرآیند نسخه‌پیچی و ارائه خدمات به‌صورت اتوماتیک سازماندهی شده‌اند تا خدمات بهینه‌تری به مراجعه‌کنندگان ارائه دهند.

مراجعه‌کنندگان از نقاط مختلف ایران، به‌ویژه از مناطق شرقی کشور، برای تهیه داروهای خود به داروخانه امام رضا مراجعه می‌کنند. ساکنین و مسافران مشهد می‌توانند برای استعلام داروی مورد نظر خود با شماره تلفن ۳۸۵۱۷۶۸۱ تماس بگیرند.

داروخانه های شبانه‌ روزی مشهد

داروخانه‌هایی زیادی در مشهد فعالیت می‌کنند که به صورت شبانه‌روزی آمادۀ خدمت به مسافرین و ساکنین این شهر هستند. در ادامه لیستی از این داروخانه‌ها معرفی و بررسی می‌شوند.

داروخانۀ بیست‌ودو بهمن

داروخانه امام رضا تنها داروخانه شبانه‌روزی مشهد نیست. داروخانه بیست‌ودو بهمن نیز یکی از داروخانه‌های شبانه روزی مشهد است که معمولاً نسخه‌های بیماری‌های خاص را با مراجعه به این داروخانه می‌توان پیدا کرد.

آدرس: این داروخانه شبانه‌روزی در خیابان دانشگاه و نبش دانشکده پزشکی قرار دارد. برای اطلاع از موجود بودن داروها در این داروخانه می‌توانید با شماره تلفن ۳۸۵۹۸۰۱۴ تماس بگیرید.

داروخانۀ دکتر آردم

داروخانه‌های شبانه روزی دیگری نیز در مشهد وجود دارد که از بین آن‌ها می‌توان به داروخانه دکتر آردم اشاره کرد.

آدرس این داروخانه‌ی قدیمی، نرسیده به پنج راه سناباد، جنب مسجد الزهرا، پلاک ۱۳۴۵۳ است که برای اطلاع از داروهای موجود در این داروخانه نیز می‌توان با شماره ۳۸۴۷۳۷۵ تماس گرفت.

داروخانۀ دکتر صدقی

اگر به دنبال داروخانه شبانه‌روزی مشهد هستید که در اطراف حرم امام رضا باشد، داروخانۀ دکتر صدقی گزینه‌ی مناسبی است. این داروخانه در خیابان آیت‌الله شیرازی، حدفاصل شیرازی ۱۹ و ۲۱ واقع ‌شده و شماره تماس آن ۳۲۲۲۲۶۱۱ است. همچنین می‌توان به داروخانۀ دکتر غفاریان نیز مراجعه کرد که در خیابان امام رضا و بین فلکه آب و چهارراه دانش قرار گرفته است و شماره تماس آن ۳۸۵۹۸۱۲۴ است.

داروخانه‌های احمدآباد و دکتر باستان

داروخانه شبانه‌روزی احمدآباد مشهد نیز از داروخانه‌های معروف این شهر است. این داروخانه بین احمدآباد یک و سه قرار گرفته است. داروخانه دکتر باستان در خیابان فدائیان اسلام، نبش خیابان فارابی، پلاک ۳۰۷ قرار گرفته است و به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کند. شماره تلفن این داروخانه برای اطلاعات بیشتر ۳۸۵۲۴۱۷۷ است.

داروخانۀ دکتر پیروز

داروخانۀ دکتر پیروز مشهد در بلوار ۱۷ شهریور شمالی، درمانگاه سرور واقع شده است و به‌صورت شبانه‌روزی خدمات ارائه می‌دهد. شماره تماس آن برای دریافت اطلاعات بیشتر ۳۳۶۶۶۲۶۲ است.

از سایر داروخانۀ‌های شبانه‌روزی مشهد می‌توان گزینه‌های زیر را نام برد:

  • داروخانۀ دکتر تقی¬پور زرقری در ۳۰ متری طلاب، بین چهارراه برق و مفتح ۲، پلاک ۴۷۸ قرار دارد و به‌صورت شبانه‌روزی می‌توان به آن مراجعه نمود. تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر ۳۲۷۰۲۸۴۱ است.
  • داروخانۀ دکتر مهرافشان در بلوار شهید فلاحی، بین فلاحی ۸ و ۱۰ پلاک ۲۲ قرار دارد. این داروخانه نیز به شکل شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۳۵۲۲۰۵۲۰ تماس بگیرید.
  • داروخانه بیمارستان دکتر شیخ در محدودۀ این بیمارستان و در خیابان تعبدی قرار گرفته است. این داروخانه مربوط به بیمارستان تخصصی کودکان دکتر شیخ بوده و به‌صورت شبانه‌روزی مراجع می‌پذیرد. تلفن تماس آن برای اطلاعات بیشتر ۳۷۲۷۷۴۷۰ است.
  • داروخانۀ هلال‌احمر در خیابان بزرگمهر، بزرگمهر شمالی ۱۴ قرار گرفته است. داروخانۀ هلال‌احمر، یکی از چندین داروخانه شبانه‌روزی مشهد است. برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۷۶۳۸۸۱۰ تماس بگیرید.
  • داروخانۀ دکتر نظری تولایی در بلوار هنرستان، بین هنرستان و سامانیه پلاک ۲۳۴ قرار گرفته است. این داروخانه به‌صورت شبانه‌روزی به مشتریان خدمات ارائه می‌کند. تلفن تماس آن برای اطلاعات بیشتر ۳۸۸۳۴۲۸۹ است.
  • داروخانه دکتر مهدوی در خیابان مطهری شمالی، بین مطهری ۳۳و ۳۵ پلاک ۷۰۷ واقع شده است و به‌صورت شبانه‌روزی مراجع می‌پذیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۳۷۳۱۸۱۵۶ تماس حاصل نمایید.
  • داروخانۀ دکتر حقی در آدرس ابتدای بلوار پیروزی، روبه‌روی قنادی جام عسل، پلاک ۹ قرار دارد. این داروخانه شبانه‌روزی است. شماره تماس آن برای اطلاعات بیشتر ۳۸۷۶۳۰۴۳ است.
  • داروخانه دکتر حسن‌آبادی در مشهد خیابان خواجه ربیع ابتدای خیابان گاز قرار گرفته است و به‌صورت شبانه‌روزی باز است. تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر ۳۷۳۳۶۱۰۰ است.

نگاهی به دیگر داروخانه‌های مشهد

نام داروخانه

آدرس

شماره تماس

داروخانه شبانه روزی دکتر مقدم کوی دکترا نبش ابن سینا ۶ ۰۵۱-۳۸۴۳۶۳۰۹
داروخانه شبانه روزی دکتر رمضانی بلوار صیاد شیرازی – نبش صیاد شیرازی 10 ۰۵۱-۳۸۶۹۷۰۰۳
داروخانه شبانه روزی دکتر فرزان زارع خیابان امام رضا (ع) – چهارراه دانش– امام رضا ۱۳- پیش از مصباح 1 ۰۵۱-۳۸۵۸۹۱۸۳
داروخانه شبانه روزی دکتر سمانه رمضانیان خیابان امام رضا (ع) – بین امام رضا ۱۱ و ۱۳ ۰۵۱-۳۸۵۵۰۹۴۴
داروخانه شبانه روزی دکتر مینو بهزاد بلوار وکیل آباد – تقاطع بلوار کوثر و بلوار صارمی – حاشیه میدان کوثر ۰۵۱-۳۸۸۳۴۰۴۴
داروخانه شبانه روزی دکتر عابدزاده عطار بلوار سجاد – بعد از خیابان امین-جنب بانک شهر ۰۵۱-۳۶۱۱۱۸۴۵
داروخانه شبانه روزی دکتر مدهوشی بلوار وکیل آباد – بین وکیل آباد ۳۱ و ۳۳ – نرسیده به پل دانشجو ۰۵۱-۳۸۹۳۷۵۷۵

داروخانه های تمام‌ وقت و نیمه‌ وقت مشهد

علاوه بر داروخانه‌های شبانه‌روزی، داروخانه‌های دیگری نیز وجود دارند که به‌صورت تمام‌وقت یا پاره‌وقت فعالیت می‌کنند. ساعت کار داروخانه‌های مشهد در حالت عادی حداکثر تا ساعت نه شب است.

یکی از معروف‌ترین داروخانه‌های مشهد، داروخانه مدیکال مشهد است که معمولاً داروهای خاص و کمیاب را می‌توان از آنجا تهیه نمود. این داروخانه در بلوار سجاد قرار دارد و آدرس دقیق آن ابتدای خیابان بزرگمهر شمالی است. شماره تماس داروخانه مدیکال مشهد، ۳۷۶۱۸۰۶۶ است.

از بین داروخانه‌های بزرگ دیگر شهر مشهد می‌توان داروخانه دکتر اباذری را نام برد که تمام‌وقت است و در خیابان احمدآباد، نبش پرستار ۱ قرار گرفته است. این داروخانه که معمولاً می‌توان داروهای مورد نیاز را از آنجا تهیه کرد، نزدیک بیمارستان قائم واقع شده و ساختمان‌های پزشکی مختلفی در اطراف آن قرار دارند. شماره تماس این داروخانه ۳۸۴۴۵۰۵۲ است.

سایر داروخانه های تمام وقت و نیمه وقت مشهد

در ادامه لیستی از داروخانه‌های تمام‌وقت و نیمه‌وقت در مشهد ارائه خواهد شد:

  • داروخانۀ دکتر افخمی در بلوار وکیل‌آباد، نرسیده به میدان سید رضی، پلاک ۷۱ واقع گردیده است و به‌صورت نیمه‌وقت فعالیت می‌کند. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۳۶۰۹۲۲۱۷ تماس بگیرید.
  • داروخانه دکتر بهرامی داروخانۀ نیمه‌وقت دیگری است که در خیابان ابن‌سینا، نبش ابن‌سینا یک قرار گرفته است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۳۸۵۹۷۶۰۸ تماس بگیرید.
  • داروخانۀ دکتر پارسا در کوی صاحب‌الزمان، شهرک ثامن، پلاک ۱۹ قرار دارد. این داروخانه به‌صورت نیمه‌وقت فعالیت می‌نماید. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۳۲۵۸۷۴۶۸ تماس بگیرید.
  • داروخانۀ دکتر خدایی در آدرس بلوار سازمان آب، تقاطع بلوار قاضی طباطبائی و بلوار ارشاد، پلاک ۱ قرار دارد و به‌صورت نیمه‌وقت پاسخگوی مراجعین است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۳۷۲۶۱۵۳۲ تماس بگیرید.
  • داروخانۀ دکتر زهدی در خیابان طبرسی جنوبی، فلکه طبرسی، جنب هتل رضا قرار دارد و ساعت کاری آن به‌صورت نیمه‌وقت است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۳۳۳۳۶۲۰۰ تماس بگیرید.
  • داروخانۀ دکتر آذری متین در خیابان فلسطین پنج قرار دارد. این داروخانه به‌صورت تمام‌وقت تا ساعت نه شب باز است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۳۸۴۰۳۸۴۰ تماس بگیرید.
  • داروخانۀ دکتر حسین اسلامی در فلکه ۱۵ خرداد، ابتدای بلوار جمهوری، پلاک ۳۶ واقع شده است. این داروخانه به‌صورت تمام‌وقت پاسخگوی مشتریان است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۳۸۵۴۰۵۰۵ تماس بگیرید.
  • داروخانۀ دکتر اقبال در قاسم‌آباد، میدان حجاب، جنب مجتمع پزشکی اسفندیار قرار دارد و به‌صورت تمام‌وقت باز است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۳۶۲۲۶۲۴۲ تماس بگیرید.
  • داروخانه دکتر الهیاری در بلوار امام رضا، نبش امام رضا ۲۱ قرار گرفته است. این داروخانه از هشت صبح تا ساعت نه شب پاسخگوی مشتریان است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۳۸۵۴۹۶۲۶ تماس بگیرید.
  • داروخانه دکتر امیری در تقاطع خیابان سلمان فارسی و کلاهدوز، پلاک ۹۲ قرار دارد. این داروخانه به‌طور تمام‌وقت کار می‌کند. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۳۸۴۰۰۹۶۸ تماس بگیرید.

داروخانه‌های تمام وقت و نیمه وقت آدرس، شماره تماس

داروخانه‌های تمام وقت و نیمه وقت آدرس شماره تماس
داروخانه دکتر یوکابد کاظمی
دارای خدمات آنلاین
محله احمدآباد – بلوار رضا – بین رضا ۲۴ و ۲۶ ۰۵۱-۳۸۴۶۷۵۰۹

۰۹۱۵۲۶۶۳۶۴۳

داروخانه دکتر کوثری خیابان امام رضا – نبش امام رضا ۵ ۰۵۱-۳۲۲۸۸۴۰۰
داروخانه دکتر علی شاکری خیابان فدائیان اسلام – فدائیان اسلام ۲۱ – بین عرفانی ۳ و ۵ ۰۵۱-۳۳۴۱۱۸۸۰
داروخانه دکتر فقیه نیا بلوار خیام شمالی – خیام شمالی ۴۶ – تقاطع ولیعصر ۰۵۱-۳۷۶۰۵۳۰۰
داروخانه دکتر رحیم زاده احمدآباد – خیابان بهشت – بهشت 1 -پلاک ۹ ۰۵۱-۳۸۴۳۸۰۸۳
داروخانه دکتر روشنک سالاری احمد آباد – خیابان عارف – عارف ۶ ۰۵۱-۳۸۴۶۰۵۰۲

داروخانه های آنلاین مشهد

برای کمک به شهروندان و گردشگران، داروخانه‌های آنلاین نیز در مشهد افتتاح شده‌اند. داروخانه‌های آنلاین در مشهد فرآیند خرید دارو را آسان می‌کنند، همانطور که خرید بلیط قطار تهران اهواز یا قطارهای دیگر در سراسر کشور از سایت فدک به سهولت انجام می‌شود.

یکی از این داروخانه‌ها، سایت فروش آنلاین داروخانۀ دکتر فکور است که این داروخانه در خیابان کلاهدوز مشهد قرار دارد. البته این داروخانه اینترنتی صرفاً محصولات غیردارویی مربوط به سلامت را می‌فروشد.

از طریق سایت این داروخانه می‌توان محصولات بهداشتی و آرایشی و قرص‌ها و پودرهای تقویتی و مکمل را خریداری نمود. تجهیزات مختلف پزشکی را نیز می‌توان به‌صورت آنلاین خریداری کرد. جنبهۀ مناسب این داروخانه آنلاین این است که درباره‌ی محصولات مختلف اطلاعات کاملی را در اختیار خریداران قرار می‌دهد و مقالات سلامتی متعددی در سایت بارگذاری شده‌اند تا افراد بتوانند مناسب‌ترین محصول را بر طبق نیازشان خریداری نمایند.

برای ارتباط با این داروخانه می‌توانید با شماره تلفن۳۷۱۲۸۵۷۰ تماس بگیرید. درصورتی‌که مراجعه به داروخانه‌ها برای افراد مشکل باشد، آن‌ها می‌توانند با استفاده از راه‌های ارتباطی مانند شماره تماس، موجودی داروی مورد نیازشان را در داروخانه‌ی مورد نظر پیدا کنند.

از سایر داروخانه‌های آنلاین مشهد موارد زیر هستند:

داروخانۀ دکتر یوکابد کاظمی

داروخانه دکتر یوکابد کاظمی به آدرس (www.yokabedpharmacy.com)، امکان خرید اینترنتی دارو را به ساکنین مشهد و مسافران می‌دهند. شما اگر در این شهر مسافر هستید، می‌توانید علاوه بر گشتن در مراکز خرید مشهد، این آدرس اینترنتی را برای خرید آنلاین و سریع دارو در نظر داشته باشید.

داروخانۀ دکتر حسین‌زاده

داروخانه دکتر حسین زاده یکی دیگر از داروخانه‌هایی است که شما می‌توانید خرید داروهای مورد نیاز خود را به صورت آنلاین در آن انجام دهید. آدرس اینترنتی این داروخانه (https://www.drugstore24s.com) بوده و در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید کار خرید داروهای خود را انجام دهید.

داروخانۀ دکتر مقدم

داروخانه آنلاین مشهد به آدرس (https://drugland.ir/mashhad-online-pharmacy/) یکی از داروخانه های شبانه روزی مشهد است که به شما اجازه می‌دهد به صورت آنلاین در آن جستجو کنید. در حالی که می‌توانید با هماهنگی قبلی، برای دریافت دارو به صورت حضوری اقدام کنید.

این داروخانه تحت نظارت دکتر مقدم است. داروخانه این داروساز به صورت شبانه روزی و حضوری نیز به مردم مشهد خدمات رسانی می‌کند. به این ترتیب دارگ لند به مردم کمک قابل توجهی می‌کند.

سخن پایانی؛ مشهد شهری چند بعدی با داروخانه های متنوع

مشهد، شهری پویا و همیشه زنده، مقصدی است برای زائران و گردشگران از سراسر ایران و جهان، مجهز به امکانات پیشرفته و تفریحات متنوع. این شهر با مراکز خرید متعدد و شهربازی‌های جذاب، فرصت‌های تفریحی فراوانی را برای بازدیدکنندگان و ساکنین خود فراهم می‌آورد. علاوه بر جنبه‌های تفریحی، مشهد به عنوان یکی از مراکز مهم زیارتی، همواره پذیرای زائرانی است که برای بازدید از اماکن مقدس و جاذبه‌های دیدنی به این شهر سفر می‌کنند. امکانات حمل و نقل متنوع، از جمله خرید بلیط قطار فدک، سفر به مشهد را آسان و دلپذیر می‌سازد.

در عرصه سلامت، مشهد با دارایی داروخانه‌های مجهز، به ارائه خدمات پزشکی و دارویی می‌پردازد، تا نیازهای درمانی ساکنین و مسافران را به‌خوبی برآورده سازد. لیست داروخانه‌های شهر، که در این مقاله ارائه شده، به شما کمک می‌کند تا با توجه به موقعیت مکانی خود، بهترین گزینه را برای تهیه داروهای مورد نیاز خود انتخاب نمایید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x