تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

لیست هاستل‌های مشهد

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

اگر به دنبال اجاره‌ هاستل در مشهد با ارزان‌ترین قیمت می‌گردید جای درستی آمدید، ما امروز در این مقاله قصد داریم انواع راه‌های پیدا کردن هاستل مشهد،‌ سوئیت ارزان در مشهد و غیره را به شما معرفی کنیم. ما هم مثل شما می‌دانیم که این روزها پیدا کردن یک مکان خوب برای اقامت موقت چقدر سخت و طاقت‌فرسا است به همین دلیل تصمیم گرفتیم با لیست کردن انواع هاستل در مشهد کار شما را راحت کنیم.

درست است که وجود مسافران زیاد در شهر مشهد ممکن است منجر به پر شدن هتل‌های مشهد شود و یا مانعی برای اقامت ارزان در مشهد باشد اما تعداد زیاد هاستل در مشهد با تمامی امکانات توانسته پاسخگوی حجم زیاد مسافران باشد. با ما همراه باشید تا با انواع هاستل در مشهد آشنا شوید.

 

سرفصل‌های عنوان‌شده در این مقاله عبارت‌اند از:

  • هاستل چیست؟
  • لیست هاستل‌ در مشهد؛ قیمت مناسب، امکانات مناسب
  • هتل‌آپارتمان مهرشاد مشهد
  • هتل‌آپارتمان پارمین مشهد
  • مهمانپذیر کارون نو مشهد
  • مهمانپذیر اسپینو

 

هاستل چیست؟

قبل از هر چیز فکر می‌کنم لازم باشد که اندکی در مورد این صحبت کنیم که هاستل اساساً به چه مکانی گفته می‌شود، چون بسیاری از افراد وقتی پس از رزرو هاستل به آن مراجعه می‌کنند با آن چیزی که انتظار داشته‌اند مواجه نمی‌شوند و از این بابت شاکی هستند.

هاستل به‌نوعی جایگزینی ارزان‌قیمت برای هتل‌ها،‌ متل‌ها و مهمانپذیر‌ها گفته می‌شود. شما وقتی در هتل‌های مشهد اقامت می‌کنید درواقع از بالاترین سطح امکانات تفریحی، بهداشتی و حریم خصوصی برخوردارید. هر کسب‌وکار دیگری که پول کمتری بابت خدمات اقامتی می‌گیرد درواقع کیفیت ارائه‌ خدمات هتل‌ها را کاهش داده است.

برای مثال هتل ارزان یعنی جایی که از امکانات تفریحی کمی برخوردار است و ازلحاظ اندازه‌ اتاق‌ها و سرویس بهداشتی در سطح پایین‌تری نسبت به هتل‌های ۵ ستاره قرار دارد. شما اگر تصمیم گرفته باشید در یک مهمانپذیر مشهد اقامت کنید، هرچقدر هم که امکانات ضعیف باشد همچنان دارای اتاقی خصوصی هستید اما تفاوت هاستل دقیقاً این است که دیگر حریم خصوصی معنایی ندارد و شما در یک اتاق با چند نفر دیگر سهیم می‌شوید.

هاستل های مشهد
هاستل های مشهد

البته اشتباه نکنید، معنایش این نیست که هاستل در مشهد و یا هر جای دیگری محیط غیربهداشتی و ناامن است. فرقی نمی‌کند هاستل در مشهد باشد و یا هر جای دیگری از ایران و جهان، هاستل‌ها معمولاً محیط‌های جمع‌وجور و زیبایی هستند که امکانات خوبی هم دارند و علت ارزانی آن‌ها مشترک بودن آن است.

می‌توانید یک هاستل در مشهد با تمامی امکانات در اختیار داشته باشید. بعضی مواقع امکانات هاستل‌ها آن‌قدر خوب است که ممکن است از یک هتل ارزان برای شما گران‌تر آب بخورد. از قدیم گفته‌اند هرچقدر پول بدهید همان‌قدر آش می‌خورید. به همین‌ دلیل است بسیاری از انواع هاستل در مشهد و شهر‌های دیگر درواقع خانه‌های معمولی هستند که توسط صاحبخانه‌ها به‌منظور اقامت ارزان در مشهد سازمان‌دهی شده‌اند.

 

[irp posts=”5680″ name=”دانلود تاکسی اینترنتی مشهد: snapp، تاچ سی و …”]

 

لیست هاستل‌ در مشهد؛ قیمت مناسب، امکانات مناسب

حالا که با مفهوم هاستل بهتر آشنا شدید در ادامه گزینه‌های مختلف برای اجاره‌ هاستل در مشهد با ارزان‌ترین قیمت، قیمت هاستل در مشهد با تمامی امکانات، سوئیت ارزان در مشهد و غیره را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا بتوانید یک اقامت ارزان در مشهد را تجربه نمایید. البته ازآنجایی‌که هدف این مقاله معرفی اقامت ارزان در مشهد است به هتل‌های مشهد که در لیست هتل ارزان زیر ۱۰۰ هزار تومان قرار دارند هم اشاره می‌کنیم.

 

  • هتل ارزان و یک ستاره‌ آتوسا: این هتل در خیابان امام رضا بین دانش شرقی ۲۵ و ۲۷ قرارگرفته و فاصله‌اش تا حرم امام رضا علیه‌السلام حدود ۱۵ دقیقه است. امکانات این هتل ارزان از قیمت آن بیشتر است زیرا اقامت در آن از طریق سایت‌های تخفیفی ممکن است. اتاق‌ها مجهز به مبلمان،‌ یخچال،‌تلویزیون، سرویس بهداشتی اختصاصی و غیره است. اقامت در آتوسا برای یک شب حدود ۱۰۰ هزار تومان خواهد بود.

 

  • آرام هاستل در مشهد: در هاستل آرام شما می‌توانید از بین ۶ سوئیت کوچک ۲۰ تا ۲۵ متری و ۲ سوئیت بزرگ ۶۰ متری گزینه‌ی موردنظر خود را انتخاب کنید. تمام سوئیت‌ها دارای سرویس بهداشتی، استحمام و آشپزخانه‌ مجهز اختصاصی هستند. هاستل آرام رستوران اختصاصی ندارد اما می‌توانید غذای خود را از بیرون سفارش داده و درب اتاق تحویل بگیرید. این هاستل بهترین گزینه‌های سوئیت ارزان در مشهد را در اختیار شما قرار می‌دهد.

اقامت در هاستل آرام از اقامت در انواع مختلف مهمانپذیر مشهد بهتر است. دسترسی به مکان‌های گردشگری مشهد ازجمله حرم امام رضا بسیار راحت بوده و شرایط درمجموع بهتر از قیمتی است که پرداخت می‌کنید.

هزینه اقامت در آرام هاستل در مشهد با تمامی امکانات تنها شبی ۶۰ هزار تومان است. آدرس این مکان در چهارراه نخ‌ریسی، کوشش ۲، پلاک ۱۶۹ است. این مکان توسط گردشگران اروپایی نیز مورداستفاده قرار می‌گیرد و نمرات خوبی در سایت‌هایی مانند Hostelsiniran کسب کرده است. برای رزرو می‌توانید با شماره‌ ۰۹۱۵۳۱۵۷۳۹۲ تماس بگیرید.

لیست هاستل های مشهد
لیست هاستل های مشهد
  • اقامتگاه بومگردی جوری : اگر به دنبال هاستل در مشهد هستید می‌توانید به سراغ اقامتگاه‌های بومگردی نیز بروید. این مکان‌ها معمولاً در حومه‌ی شهر قرار دارند و به همین دلیل در دسته اقامت ارزان در مشهد قرار می­گیرند. برای مثال اقامتگاه بومگردی جوری دارای اتاق‌های کوچکی است که هرکدام ظرفیت تا ۶ نفر را دارند و برای هر نفر شبی ۷۵ هزار تومان هزینه خواهد داشت. یکی از نکات مثبت اقامتگاه‌های بومگردی این است که شما را از فضای شهری دور می‌کند و امکان آشنایی با فرهنگ بومی مردم منطقه را فراهم می­سازد.

[irp posts=”5700″ name=”لیست داروخانه‌های مشهد(آدرس، تلفن و …)”]

هتل‌آپارتمان مهرشاد مشهد

این هتل‌آپارتمان تازه‌ساز در خیابان امام رضا ۳۸ واقع شده است و فاصله‌ی کمی با حرم امام رضا علیه‌السلام دارد. این مجموعه که یکی از جدید‌ترین آپارتمان هتل‌های مشهد است دارای ۱۳ واحد اقامتی و ظرفیت ۷۰ نفره است.

از امکانات این هتل ارزان می‌توان به پارکینگ مناسب،‌لاندری،‌ واحد‌های مبله، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سیستم سرمایش و گرمایش، رستوران، آسانسور و غیره اشاره کرد. قیمت این هتل برای اقامت به ازای یک شب زیر ۱۰۰ هزار تومان است ازاین‌رو می­توان به‌عنوان نوعی  هاستل در مشهد در آن اقامت داشت.

 

هتل‌آپارتمان پارمین مشهد

این هاستل در مشهد یکی از نزدیک‌ترین مکان‌های اقامت ارزان در مشهد به حرم امام رضا است و ازاین‌جهت برای افرادی که با هدف زیارتی به مشهد سفر می‌کنند بسیار مناسب است. تمام امکانات معمولی که از یک واحد اقامتی انتظار می‌رود را می‌توانید در این مجموعه انتظار داشته باشید. پارمین نیز ازجمله هاستل‌هایی است که اگر به‌صورت آنلاین رزرو گردد هزینه اقامت در آن زیر ۱۰۰ هزار تومان تمام می­شود.

 

مهمانپذیر کارون نو مشهد

این مهمانپذیر مشهد در میدان طبرسی، طبرسی ۸، کوچه محراب خان، سه‌راه طلایی واقع شده است و شماره تماس آن جهت رزرو ۳۸۶۸۹۰۰۵ است. کارون نو نزدیک به ۲۰ سال سابقه‌ی پذیرایی از مهمانان را دارد و دارای ۱۶ اتاق و سوئیت ارزان در مشهد است که در چهار طبقه از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. تنها نکته‌ای که در مورد امکانات این هاستل در مشهد ناراحت‌کننده است نداشتن پارکینگ اختصاصی است. در غیر این صورت با توجه به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان برای هر شب،‌ امکانات ارائه‌شده آن از کیفیت خوبی برخوردارند.

 

مهمانپذیر اسپینو

اسپینو از موارد خوب رو به بالای مهمانپذیر مشهد محسوب می‌شود که می‌توانید با استفاده از تخفیف‌های رزرو آنلاین هزینه‌ای حدود شبی ۱۱۰ هزار تومان برای اقامت ارزان در مشهد پرداخت نمایید. این مجموعه دارای ۳۵ واحد اقامتی مجهز است که در سال ۱۳۹۳ ساخته شده است.

آدرس این مهمانپذیر در خیابان عنصری شرقی، پلاک ۲۰ است. این هاستل در مشهد از امکاناتی مشابه هتل‌ها برخوردار است و به عبارتی یک هتل ارزان محسوب می‌شود. حتی می‌توانید با پرداخت مبلغ موردنظر از سونا و جکوزی خصوصی مجموعه نیز استفاده نمایید.

لابی مجهز به اینترنت پرسرعت، تلویزیون ال­سی­دی، سرویس بهداشتی، خشک‌شویی و اتوشویی، کارکنان مسلط به زبان انگلیسی و غیره ازجمله امکاناتی است که در این هتل ارزان در نظر گرفته شده است.

 

ازآنجایی‌که مشهد به دلیل وجود حرم امام رضا(ع) شهری بسیار مسافرخیز و یکی از توریستی‌ترین شهر‌های جهان است ازاین‌رو مهمانپذیر‌های زیاد و ارزانی برای اقامت ارزان در مشهد فراهم شده است. هاستل در مشهد عموماً برای گردشگران خارجی و یا سیاحتگران جوان مورداستفاده قرار می‌گیرد.

همان‌طور که مشاهده کردید برای اجاره‌ هاستل در مشهد با ارزان‌ترین قیمت گزینه‌های مختلفی پیش روی شما قرار گرفته است، از انواع هتل‌آپارتمان و هتل‌ ارزان یک ستاره گرفته تا گزینه‌های مختلف مهمانپذیر مشهد و هاستل در مشهد. افرادی که توانایی مالی بیشتری دارند نیز ممکن است اقامت در دیگر هتل‌های مشهد را ترجیح دهند. درهرصورت هاستل در مشهد با تمامی امکانات گزینه‌ی مناسبی برای اقامت است.

 

[irp posts=”1365″ name=”ارزان ترین تور مشهد”]

 

نگاهی گذرا به برخی خدماتی که توسط مهمانداران و پرسنل تشریفات در قطارهای ۵ ستاره فدک ارائه می شود:

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

  • ارائه سرویس خواب با کیفیت بالا و متمایزنسبت به سایرقطارها و سایر کلاس‌های پنج ستاره (ضمن شستشوی روزانه کلیه اقلام مورد استفاده مسافرین و ارائه به شکل وکیوم)
  • مجهز به سیستم صوتی و تصویری پیشرفته IPTVبا قابلیت­هایی از قبیل انتخاب از طیف متنوعی از فیلم­ها، انتخاب موسیقی و نمایش ادعیه
  • قابلیت احضار مهماندار از طریق سیستم داخل کوپه و نمایش اطلاعات موقعیت مکانی قطار، سرعت، فاصله تا ایستگاه مقصد و ایستگاه پایانی، اعلام وضعیت آب و هوا در نمایشگرهای داخل کوپه
  • قابلیت استفاده از اینترانت داخلی برای پخش فایل‌‎های صوتی و تصویری در دستگاه­های مختلف

[/stextbox]

همچنین می توانید در هر لحظه از شبانه روز برای  خرید بلیط قطار فدک از صفحه اصلی سایت استفاده نمایید.

قطار فدک رمز یک سفر با کیفیت می باشد.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-۰۲۱

[/stextbox]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x