تجربه سفری لوکس ایمن لذت بخش با قطارهای فدک

بازار طلا مشهد؛ مناسب ترین مراکز خرید طلا، نقره و سکه

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

تصویری از بازار طلا مشهد

وجود حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام و سایر اماکن تاریخی و طبیعی در مشهد سبب شده تا این کلان‌شهر به یکی از مقاصد اصلی گردشگران داخلی و خارجی تبدیل شود. بسیاری از مسافران می‌توانند بعد از رفتن به شهر قم و زیارت، از بلیط قطار قم مشهد استفاده کرده و زیارت دیگری را تجربه کنند. ازاین‌رو بازارها و مراکز تجاری زیادی در مشهد مشغول فعالیت هستند تا بتوانند در کنار خدمات‌رسانی به شهروندان پاسخگوی نیاز مسافران و گردشگران عزیز نیز باشند.

در این مقاله قصد داریم به معرفی بازار طلافروشان مشهد بپردازیم و لیست سکه فروشان مجاز مشهد را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

بررسی اصلی ترین بازار طلا مشهد؛ مرکزی درخشان برای خرید طلا و جواهر

بررسی بازار طلا مشهد به عنوان مرکزی درخشان برای خرید طلا و جواهر بر معرفی مراکز اصلی خرید طلا در مشهد تمرکز دارد. این بخش اطلاعاتی درباره پرطرفدارترین و معتبرترین مجتمع‌های تجاری طلا در مشهد، از جمله بازار طلا فروشان، بازار طلا فروشان لیدوما، بازار طلافروشان ارگ و مدرس و احمد آباد ارائه می‌دهد که شهرتی دیرینه در فروش طلا و جواهرات باکیفیت دارند.

بازار طلافروشان؛ از معروف‌ترین بازار طلا مشهد

بازار طلافروشان مشهد یکی از اصلی‌ترین بازارهای تخصصی خریدوفروش طلاست که زیر نظر اتحادیه طلا و نقره مشهد فعالیت می‌کند. این بازار یکی از قدیمی‌ترین بازارهای تجاری مشهد است که در خیابان امام خمینی، نبش بلوار مدرس و در پاساژ مدرس واقع شده است. در این پاساژ چهار طبقه، انواع دکان‌های طلاسازی و طلافروشی و کارگاه‌های نقره سازی و نقره فروشی به چشم می‌خورند. هنگام سفر به مشهد می‌توان از بلیط قطار فدک استفاده کرد و سفری زیارتی و تفریحی داشت. در کلان‌شهری چون مشهد مراکز تجاری و تفریحی زیادی وجود دارند و مسافران می‌توانند لحظاتی از سفر خود را به گشت‌وگذار در این مراکز بپردازند.

با افزایش قیمت طلا و کساد شدن بازار خریدوفروش طلا در کشور که بازار طلافروشان مشهد را نیز تحت تأثیر قرار داده است، بازار خرید زیورآلات نقره در مشهد رونق گرفته و نقره‌سازان مشهدی بازار جواهرات را در تصرف خود درآورده‌اند. رئیس اتحادیه طلا و نقره مشهد در گزارشی اعلام کرده است که ۳۰۰ کارگاه تولید نقره در مشهد پروانه کسب داشته و مشغول فعالیت هستند که برخی از آن‌ها در کنار نقره‌سازی و نقره‌فروشی، تراش سنگ‌های قیمتی را نیز انجام می‌دهند.

بازار طلا فروشان لیدوما مشهد

مجتمع طلا و جواهر لیدوما در شهر مشهد یکی از شناخته شده ‌ترین بازارهای طلا به حساب می‌آید. این بازار با بیش از 70 طلا‌فروشی در قلب تجاری شهر قرار دارد و شما می‌توانید طلا و جواهراتی با عیار و طرح‌های مختلف در آنجا پیدا کنید.

طلا فروشان در این بازار طلا مشهد طلاهای کوچک، بزرگ، طرح ظریف یا طرح سنگین می‌فروشند. در حالی که شکل و شمایل آنها به گونه ‌ای است که پاسخگوی نیاز افرادی با سلایق گوناگون هستند. در ضمن امکان خرید طلای دست دوم در این بازار وجود دارد. در نتیجه افرادی که نمی‌توانند بودجۀ زیادی را برای خرید طلا و جواهرات کنار بگذارند، می‌توانند از بازار لیدوما طلای مورد نظر خود را تهیه کنند.

آدرس: مشهد، خیابان سراب، خیابان امام خمینی، خیابان شهید دیالمه. مجتمع طلا و جواهر لیدوما

بازار طلا فروشی مدرس؛ قدیمی ترین بازار طلا مشهد

پاساژ طلا مدرس یکی از قدیمی‌ ترین و بااصالت ترین بازارهای طلا در شهر مشهد است که مردم در مشهد می‌توانند به راحتی کار خرید و فروش طلا را در آنجا انجام دهند. این پاساژ چهار طبقه است و در این بازار طلای مشهد علاوه‌ بر طلا فروشی، مغازه‌هایی برای طلا سازی، نقره سازی و نقره فروشی نیز فعالیت می‌کنند.

بنابراین مردم می‌توانند انواع طلا و جواهرات را از بازار مدرس به عنوان بهترین بازار طلا مشهد خریداری کنند. البته باید توجه داشت که ساعت کار بازار طلای مدرس 9 صبح تا 9:30 شب بوده، به غیر از شنبه که تعطیل است.

آدرس: مشهد، محله جنت، بلوار مدرس (چهار طبقه)، خیابان امام خمینی

پاساژ طلا ارگ؛ بازار بزرگ طلا فروش‌ها در مشهد

بازار طلا مشهد با اسم پاساژ طلا ارگ یکی دیگر از مراکز خریدی است که مردم می‌توانند به راحتی در آنجا طلا و جواهراتی را خریداری کنند که مطابق با سلیقه آنهاست. مغازه‌های زیادی در این بازار طلا مشهد فعالیت دارند و انواع طرح و شکل‌های طلا و جواهرات را با سبک‌ها و قیمت‌های متنوع عرضه می‌کنند.

ساعت فعالیت مغازه‌ها در پاساژ طلا ارگ 9:30 صبح تا 9 شب بوده و طبق دستورالعمل صنف طلا فروشان، این پاساژ در روز جمعۀ هر هفته تعطیل است.

بازار طلا و جواهر احمدآباد؛ بازاری در بهترین محله مشهد

بازار طلا مشهد تعداد کمی ندارد. یکی از بهترین بازارهای طلا در شهر مقدس مشهد، به اسم «بازار طلا و جواهر احمدآباد» شناخته می‌شود. فعالیت تعداد زیادی طلا فروش در این بازار طلا و جواهر فرصتی را فراهم کرده تا مردم بتوانند به راحتی طلای مورد نظر خود را در این بازار خریداری کنند یا بفروشند.

قرار داشتن بازار طلا و جواهر در محله احمدآباد که یکی از قدیمی ترین و شناخته شده‌ ترین محله‌های مشهد به حساب می‌آید، باعث شده که مردم با اطمینان از اعتبار موقعیت مکانی و صحت کار طلا و جواهر فروشان در احمدآباد، با اطمینان خرید خود را انجام دهند.

مراکز و بازار طلا مشهد؛ بهترین انتخاب برای مبادله طلا و جواهر

علاوه بر بازارها و پاساژهای اختصاصی طلا و جواهر، مراکز خرید مشهد برای مردم جذابیت دارند. به همین دلیل علاوه بر بازار طلافروشان مشهد در برخی از مراکز خرید نیز جواهری و طلافروشی وجود دارند که در فهرست زیر برخی از آن‌ها معرفی خواهند شد.

مرکز خرید آرمیتاژ، بهترین بازار خرید طلا مشهد

این مرکز خرید ۳۴ طبقه که نمایی مدرن و امروزی دارد، نبش خیابان هفت‌ تیر و در خیابان گلشن واقع شده است. در مرکز خرید آرمیتاژ که یکی از باشکوه‌ترین و بلندترین برج‌های تجاری مشهد به شمار می‌رود، انواع محصولات نظیر پوشاک، کیف و کفش چرم، ساعت، عطر و ادکلن و همین‌طور جواهرات به چشم می‌خورند.

انواع برندهای مطرح داخلی و خارجی در طبقه‌ (1-) این مرکز تجاری شعبه داشته و مابقی طبقات را موزه‌ها، گالری‌ها و بخشی‌های اداری مجتمع پر کرده‌اند. ساعت کاری این مجتمع از شنبه تا چهارشنبه از ۱۰ صبح تا ۲۲ و در روزهای پنج‌شنبه و جمعه و سایر ایام تعطیل از ۱۰ صبح تا ۱۱ شب است.

مرکز خرید کاسپین مد؛ از مراکز تجاری لوکس در مشهد

کاسپین مد یکی دیگر از مراکز تجاری لوکس در مشهد است که انواع برندهای مطرح پوشاک و طلا و جواهر در آن فعالیت می‌کنند. این مرکز تجاری در بلوار سجاد، چهارراه بزرگمهر واقع شده است.

مجتمع تجاری الماس شرق؛ مهم‌ترین مرکز جواهرات مشهد

یکی دیگر از مراکز جواهرات مشهد، مجتمع تجاری الماس شرق است. این مرکز ۶ طبقه دارای ۱۲۳۸ واحد تجاری است که انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم‌خانگی و طلا و نقره مشهد در آن به فروش می‌رسد. این مجموعه همه‌ روزه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب فعال است.

مرکز خرید پروما؛ بستری برای خرید آسان طلا و جواهرات

در این مرکز خرید چهار طبقه با زیربنای ۲۵۰۰۰ مترمربع انواع فروشگاه پوشاک، محصولات بهداشتی و آرایشی، لوازم آشپزخانه، لوازم کودک، صنایع‌دستی، سوپرمارکت و فروشگاه‌های فرآورده‌های گوشتی، محصولات فرهنگی و نرم‌افزاری و طلا و جواهر به چشم می‌خورند. این مرکز تجاری از ۹ صبح تا ۱۲ شب باز است.

مجتمع تجاری مرمر؛ از بزرگ‌ترین مجتمع‌های تجاری مشهد

با نام مرمر شناخته می‌شود. طبقه اول و دوم این مجتمع تجاری 15 طبقه، به فروشگاه‌ها اختصاص دارد. یک بازار طلا مشهد را نیز در این مرکز می‌توان یافت. افرادی که به خرید و فروش طلا و جواهرات مشغول هستند، نام بازار طلا مرمر مشهد را شنیده‌اند.

آنها با انتخاب بازار طلای مرمر می‌توانند خرید و فروش طلا و جواهر را در این بازار انجام دهند. این در حالی است که مردم می‌توانند در بازه زمانی 9 صبح تا 5 عصر، علاوه بر طلا و جواهرات از فروشگاه‌های دیگر نیز کالاهای دیگر را خریداری کنند.

مرکز تجاری زیست خاور؛ قدیمی‌ترین مرکز طلا مشهد

زیست خاور یکی از مراکز تجاری بزرگ و قدیمی در مشهد است که فاصله نزدیک آن تا حرم امام رضا باعث شده که بسیاری از مسافران از سراسر ایران که با هواپیما، اتوبوس و قطار مانند قطار تهران رشت و سپس رشت مشهد، به مقصد مذهبی خود آمده و از مرکز خرید زیست خاور دیدن کنند.

بخشی از این مرکز خرید 15 طبقه با 700 واحد تجاری به بازار طلا مشهد اختصاص دارد. مردم می‌توانند در فاصله 9 صبح تا 10 شب در زیست خاور خرید انجام دهند. علاوه بر خرید از این مجتمع تجاری، به زیارت رفته و در کمتر از 20 دقیقه به شهربازی قهرمانان مشهد رفته و ساعاتی را به تفریح بپردازند.

مجتمع تجاری آلتون؛ انتخابی مناسب برای خرید طلا و جواهر

مجتمع تجاری آلتون یکی از بسترهای مناسب برای خرید طلا و جواهر در مشهد به حساب می‌آید. در این مرکز تجاری لوکس 20 طبقه که از سال 1388 بنا شده، بازار طلا مشهد قرار دارد. قرار داشتن مجتمع تجاری آلتون در مسیری نزدیک به حرم مطهر امام رضا، فرصتی را به زوار داده که بتوانند خرید خود را از مرکز خرید آلتون انجام دهند.

مرکز خرید خورشید

مجتمع تجاری خورشید، مرکز خرید بزرگ دیگری است که مردم می‌توانند از قسمت طلافروشی‌های آن، خرید طلا و جواهرات را به راحتی انجام دهند.

این مرکز خرید 9 طبقه با 50 واحد تجاری و فاصله 30 دقیقه ای تا حرم امام رضا، بهترین فرصت را به گروهی از خریداران و فروشندگان طلا، نقره و جواهرات داده تا فعالیت خود را به سهولت انجام دهند. فراموش نکنید که این مرکز طلای مشهد از ساعت 10 صبح تا 9 شب روزهای غیرتعطیل و 4 عصر تا 9 شب روزهای جمعه فعالیت می‌کند.

مرکز خرید آسمان؛ شیک‌ترین مرکز خرید مشهد

یکی از لوکس ترین مراکز خریدی که می‌توانید در مشهد از آن بازدید کنید، مرکز خرید آسمان است. نزدیکی این مرکز خرید تا حرم مانند برخی مراکز خرید دیگر، فرصتی را به زوار داده تا خرید طلا و جواهر، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و سایر کالاهای برندهای معروف را انجام دهند.

مرکز خرید آسمان 18 طبقه و 700 واحد تجاری دارد. اما تعدادی از واحدهای تجاری آن به افرادی سپرده شده که کار خرید و فروش طلا و جواهرات متنوع را انجام می‌دهند. مردم می‌توانند از ساعت 8 صبح تا 11 شب روزهای هفته و 10 صبح تا 11 شب روزهای تعطیل به این مرکز خرید شیک و لوکس آمده و طلا و جواهر مورد نظر خود را خریداری کنند.

مجتمع تجاری نیکا؛ بهترین انتخاب برای خرید طلا و جواهر

در میان مراکز خرید شیک و لوکسی که در مشهد وجود دارند، مجتمع تجاری نیکا تعدادی از واحدهای تجاری را به طلا فروشی اختصاص داده است. نزدیکی مجتمع نیکا به مراکز خرید شناخته شده باعث شده که از حضور قابل توجه خریداران برخوردار شود.

ساعت 9 صبح تا 8 شب فرصت مناسبی است که مردم برای خرید محصولات مختلف از جمله طلا و جواهر به مرکز خرید نیکا مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهند.

مجتمع تجاری اکسین مشهد؛ بهترین مکان برای خرید و سرگرمی

افرادی که از اکسین خرید طلا و جواهر انجام می‌دهند، این امکان را دارند که خرید سایر لوازم مورد نیاز را انجام دهند. در حالی که وجود فودکورت و رستوران در آن، امکان رفع خستگی و حضور طولانی‌تر را پس از صرف غذا به خریداران می‌دهند. در حالی که ساعت کاری در این مجتمع 9 صبح تا 8 شب است.

لیست سکه فروشان مجاز مشهد، از معتبرترین بازار طلا مشهد

متأسفانه در بازار طلافروشی و جواهرت دغل‌بازی‌های زیادی وجود دارند که سبب بی‌اعتمادی مشتریان می‌شود. ازاین‌رو قصد داریم در این بخش چندین طلافروشی و مرکز فروش سکه در مشهد را معرفی کنیم تا مسافران بدون نگرانی به این مجموعه‌ها مراجعه کنند:

طلافروشی جلایی مشهد

علاوه بر بازار طلافروشان مشهد که در خیابان امام خمینی واقع شده طلافروشی‌های زیادی در بلوار سجاد مشهد قرار دارند که طلافروشی جلایی مشهد یکی از آن‌هاست. این مرکز فروش سکه در مشهد، بلوار سجاد، چهارراه بهار قرار گرفته است. همچنین انواع زیورآلات طلا و جواهر نیز در طلافروشی جلایی مشهد به فروش می‌رسد. جهت تماس تلفنی با طلافروشی جلایی مشهد می‌توانید با شماره ۳۷۶۱۶۳۰۰-۰۵۱ تماس بگیرید.

جواهری امیر

این جواهری از دیگر جواهری‌های بلوار سجاد است که در پاساژ پویا قرار دارد. تلفن ثابت ۳۷۶۱۸۶۳۳-۰۵۱ برای این طلافروشی ثبت شده است.

بورس طلا و سکه گیوه چی

گیوه چی یک مرکز فروش سکه در مشهد است که در بلوار سجاد، قبل از چهارراه بزرگمهر، پاساژ نگار، طبقه ۱، انتهای سالن سمت چپ واقع شده است. جهت دریافت قیمت روز سکه از این مجموعه می‌توانید با شماره ۳۷۶۸۷۰۳۱-۰۵۱ تماس بگیرید.

جواهری پرچمی جواهری پرچمی را

می‌توانید در لیست سکه فروشان مجاز مشهد نیز قرار دهید. این جواهری در بلوار سجاد، مجتمع تجاری وصال، وصال ۱۰ قرار دارد. شماره تلفن ثابت این مجموعه ۰۵۱-۳۷۶۴۲۴۲۷ است.

جواهری سوشیانس

این مجموعه جواهرات مشهد در بلوار سجاد، مجتمع ایران‌زمین، طبقه ۴ واحد ۴۰۲ قرار دارد. جهت برقراری تماس با این جواهری می‌توانید با شماره ۳۷۶۵۶۲۴۵-۰۵۱ تماس بگیرید.

طلا و جواهر سما

در بلوار امامت مشهد نیز طلافروش¬های زیادی به چشم می‌خورند. برای رسیدن به طلا و جواهری سماء در امتداد بلوار امامت حرکت کرده تا به امامت ۷ برسید داخل خیابان که شده‌اید در سمت چپ خود طلا و جواهری سماء را خواهید دید. شماره تماس این مرکز فروش جواهرات مشهد ۳۶۰۴۷۶۴۱-۰۵۱ است.

طلا و سکه شریعتی

اگر در بلوار امامت به دنبال مرکز فروش سکه در مشهد هستید وارد امامت ۱۱ شوید و از مرکز طلا و سکه شریعتی، سکه خریداری کنید. برای برقراری تماس با این مرکز فروش سکه در مشهد می‌توانید با شماره ۳۶۰۶۶۶۴۳-۰۵۱ تماس بگیرید.

طلا و جواهر مهر

این مرکز خریدوفروش طلا در بلوار دانشجو و بعد از دانشجوی ۱۵ قرار گرفته است. شماره تماس: ۰۵۱۳۸۶۴۳۹۸۴

طلا و جواهر رضائیان

یکی دیگر از طلافروش‌هایی که در بلوار دانشجو بین دانشجو ۱۷ و ۱۹ خواهید دید جواهری رضائیان است که شماره تلفن ۰۵۱۳۸۹۳۸۶۵۹ برای آن ثبت شده است.

طلا و سکه حسینی

اگر در بلوار صیاد شیرازی حضور دارید برای خرید طلا و سکه گزینه‌های زیادی پیش رو هستند. طلا و سکه حسینی یکی از مراکز خریدوفروش طلای مشهد است که نام آن در لیست سکه فروشان مجاز مشهد نیز دیده می‌شود.

آدرس ثبت شده این مجموعه: مشهد، بعد از میدان صیاد شیرازی، بلوار فکوری، جنب ایستگاه ویلا، شماره تماس ۰۵۱-۳۸۶۸۶۸۹۰
سایر سکه فروشان مشهد عبارتند از:

  • طلا و سکه امین
  • جواهری آموزگار
  • طلاجات ایران طلا
  • طلا فروشی سهرابی

بازار طلا مشهد؛ مقصدی بی‌نظیر برای عاشقان طلا

مشهد، پایتخت معنوی ایران، با داشتن جاذبه‌های گردشگری، مراکز تفریحی و تجاری متعدد، به قطب گردشگری شرق کشور تبدیل شده است. علاقه‌مندان به گشت‌وگذار و خرید، در مشهد از زمان کوتاه خواهند آمد، زیرا جلوه‌های درخشان مراکز خرید لوکس و بازارهایی نظیر بازار طلافروشان، آن‌ها را مجذوب می‌کند. مراکزی مانند مجتمع تجاری الماس شرق، زیست خاور، آسمان، و خورشید، جزء لوکس‌ترین بازارهای طلای مشهد به شمار می‌روند. فروشگاه‌هایی مانند جواهری پرچمی، جواهری امیری، طلا و جواهر سوشیانس و طلا و سکه حسینی، از بهترین مکان‌ها برای خرید و فروش سکه به شمار می‌روند. برای تهیه بلیط قطار می‌توانید از سایت فدک استفاده کنید تا بهترین زمان سفر به مشهد را تجربه نمایید.

نگاهی گذرا به برخی خدماتی که توسط مهمانداران و پرسنل تشریفات در قطارهای ۵ ستاره فدک ارائه می‌شود:

  • قابلیت حرکت با سرعت حداکثر ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت
  • تعبیه عایق صوتی مناسب جهت حذف صداهای مزاحم و افزایش سطح کیفی سفر
  • تعبیه عایق حرارتی مناسب  برای حفظ دمای مطلوب کوپه ها و آسایش مسافران
  • طراحی تزئینات داخلی لوکس و مدرن به منظور جریان هوای تازه در واگن و ایجاد آسایش هر چه بیشتر مسافران
  • قابلیت تنظیم دمای فضای داخل کوپه به صورت مجزا از ۲۲ تا ۲۶ درجه در تابستان و زمستان
  • قابلیت تنظیم روشنایی در داخل کوپه و استفاده از چراغ های اختصاصی برای هر تخت
  • تعبیه پریز برق داخل کوپه ها برای استفاده مسافران
  • سامانه ی صوتی و تصویری بسیار متنوع و کامل با امکان انتخاب و نمایش مجموعه ای از فیلم ها و موسیقی های روز
  • امکان استفاده مجزا هر یک از مسافران از سامانه صوتی و تصویری بدون تداخل با دیگران
  • امکان مشاهده مسیر سفر و موقعیت لحظه ای در مسیر یاب سامانه صوتی و تصویری
  • طراحی تخت هایی بزرگتر از تخت های قطارهای مشابه (۶۰۰×۱۷۶۰)
  • ارائه ملزومات خواب به تعداد مسافران
  • سرو غذاهای متنوع داخلی و خارجی مطابق با ذائقه و سلیقه ایرانی
  • سرو نوشیدنی و میان وعده در طول سفر
  • سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی وکیوم
  • ارائه خدمات توسط مهمانداران حرفه ای و آموزش دیده

شما می‌توانید در هر زمانی از شبانه‌روز برای خرید بلیط قطار تهران به مشهد و برعکس، از خدمات قطار فدک بهره‌مند شوید. قطار فدک، نمادی از سفری با کیفیت، توسط شرکت ریل پرداز نوآفرین مدیریت می‌شود که با هدف ارائه خدمات نوین و تمایز در خدمات بر اساس نیازهای مشتریان، بیش از ۲۰۰ واگن مسافری ساخت آلمان با برند تجاری فدک را تهیه و بهره‌برداری کرده است. کوپه‌های این قطار با امکانات برتر، اطمینان از راحتی و استراحت بی‌درنگ مسافران در طول سفرهای طولانی را فراهم می‌آورند.

در صورت نیاز می توانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: ۵۴۸۲۴-۰۲۱

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نوشته های مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x